Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem mondom egyszer-kétszer nem esne jól nekem is megmorgatni a gépet. Menet közben nem hiányzik mert 95%-ban utassal közlekedek és dumálunk közben. Ezért nekem nem érte meg.

NE kezdjünk bele a biztonságosabb így közlekedni témába!
Érdekelne hogy miért?
Ahogy én gondolkodtam:
A gyári száraz papír szűrő. Én Pipercross szűrőt raktam bele. Ezt olajozni kell de van egy durva és egy finom szűrő szivacs benne.
Szerintem legalább 3000km-enként minden szűrőt takarítani kell. Jelen pillanatban szűrő tekintetében null szaldós vagyok.
Tapasztalat: A légszűrő ház aljában szokott lenni egy kicsi légszűrő olaj. Teljesen szennyeződés mentes. A motort viszonylag alacsony fordulaton használom így nincs akkora szívóerő így nem akar annyi port beszívni. A szívócsonk az ülés alatt hátrafelé néz, így a menetszél nem tol port be. Ezek alapján úgy gondolom a motor élettartamát nem csökkentem. Cserébe alacsony fordulaton kisebb áramlási ellenállása van ami szerintem hozzájárul a dinamizmushoz.
hű...van egy nem gyári dobom fenn, de én nem buzergáltam semmit, mondjuk karbisnál talán nem is kell....szerelő srác se mondott semmit, szinkron, szelephézag most volt, normál légszűrő....így is elhagyom a hajam, ha megtekerem..... Nekem csak a morgó hang miatt kellett a dob.
ja, es sajna nincs a kisbandihoz PC.
nekem gyari szurom van, gipro es Bodis dob.
mindenkeppen szeretnem beallitattni padon, de pc nelkul. teljesitmenynoveles nem erdekel, csak hogy a motort es szelepeit ne kinozzam. nemreg irtam a FullGas-osoknak, hogy mennyi lenne egy padon hangolas, remelem hamarosan valaszolnak.
Én sport szűrőt semmilyen túramotorba nem tennék, de ez is magánvélemény...Hozzá lehet azt hangolni a gyári papírszűrőhöz is.
Egy konkrét példa: 1250-es bandit gyári légszűrő Leo Vince dob. Dinamikusabb (nem digitális 0-1) vezetés esetén durrog. Mindenki úgy kínozza a kipuf szelepét ahogy akarja. Ezt megfejelve egy sport légszűrővel még inkább elhangolódik a motort.
Nézzük mennyiért mit kapunk:
1. GiPro +Sport légszűrő+ sport dob+ padon beállítás. Kellemes hang és talán ugyan olyan motort menettulajdonságra mint a gyári. Esetleg a tetején 1-2 +Le. De lehet hogy az alján veszít. Megjósolni se lehet hogy a teljesítmény leadása mennyire lesz lineáris.
2. Gi+Pro +Sport légszűrő+ PC +Padon beállítás. Gyári trolibusz hang. Alacsony fordulaton minimális teljesítmény növekedés. Lineáris teljesítmény leadás. Kisebb gázkar állásnál jön ua teljesítmény. Sokkal dinamikusabb motor. Magas fordulaton nincs teljesítmény növekedés.
1 és 2 ugyan abban az árban van.
Én a 2.-est választottam.
A fokozat kijelző gyújtást bizergálja. Kiveszi a környezetvédelmi tiltást. 2-esben alapjárat közeli fordulaton nincs rángatás.

FerkePapa:
Már nem PC-t vennék hanem Motty-t. Bár ezzel ugrik a gari de nem kell fékpad + magyar gyártmány.


fullos vagyok...GPS tartó, szivargyújtó, doboztartók

szép kisimult járás, egyenletesen tol, 20/50-es castrol...élveztem nagyon tegnap hazafelé...
Ja, doboztartó felment már oldalra?
thx
Nincs..suzuki vagy Rudi
szia!

neked is Bodisod van es betet nelkul hasznalod?
joisaz!
Szevasztok Banditák!Már jó régen irtam de érdeklődve olvasom az irásokat.Ferkepappa én is ugyanebben a cipőben jártam vaciláltam a nyitott kipufogon.Olvasd el a Totalbike motordoktor rovatában a 2007 novemberi cikket/ez cirka a mostani irástól a 160-ik vissza/Egyébként Esztergomban a Prop-technél vettem a fokozatkijelzőt és a Csaba is szinte ugyanezt mondta az 1250-es nem magasfordulatsszámu motor/értsd nem használod 10000 felett,hisz 160 körül pörög 5500-at/.Én nem csináltam vele semmit csak felraktam a Bódist és kivettem a betétet.A hangja állat csak az a" baj" ez sisakom nagyon csendes ezért városban ha megyek felveszek egy nyitott sisakot.Én a Te helyedben feltenném és a tapasztalatok alapján meglátod,hogy meg kell-e fékezni vagy sem.Az erő legyen veletek!
Megnézem.
ahm, thx
melyik bolt, mik vannak ott? link?
Zöld színű haver csávó, mit is mondtál komplett szelepfedél tömítés van neked? pénzért...
Pasztával most ok, de a köv. körre már elegánsabb megoldás is szóba jöhetne....
jaja...ebay...
eddig nem volt gond...bár tőlük még nem rendeltem....de nem lesz gond...visszaírják az árat is így elvileg a vámot is megúszom...
ha megjött beszámolok hogy mi volt
USA-ból rendeled a cuccokat? Konkrét bolt?
szoval akkor a PC nelkuli fekpadi beallitas is segithet?
Szia!

Először csak kipuff lesz feltéve...de rendeltem sportlégszűrőt is.
Később ha lesz pénzem...veszek egy PC-t és berakom a légszűrőt is és az gészet összehangoltatom...ez a nagy terv :-D
A kipuffot ha felteszem nem lesz sok változás szerintem...el biztos nem rontja a gépet...ha meg igen...akkor visszateszem a gyárit és ha meglesz minden...akkor együtt mindent felrakok, beépítek és elviszem belövetni....

Yoshimura R-77
Szia!
Szerintem injektor térképet mindenféleképp kell állítani. DE!
A PC egy precíz beállítást tesz lehetővé. Tudomásom szerint a banditán alsó-középső-felső fordulattartomány szerint a gyári beállítás módosítható minden extra cucc nélkül. A fékpadot nem úszod meg. Lehet hogy kevesebbe kerül mint egy teljes. Érdeklődj Bogláron a Full-Gas-nál (B.Tamásnál).
Egyébként milyen kipufogót? Link?
Szia MikeSR,

Köszi a gratulációt, természetesen gondoltam rá, így vettem "használtan" (2 hónapos ), de most eléggé lenulláztam a költségvetést, de megérte... Gyárit néztem, 24.400, szerintem egy-két hónapon belül lesz rajta.

Üdv,
Gazza
De a tied nem 1.25.