Nem mondom egyszer-kétszer nem esne jól nekem is megmorgatni a gépet. Menet közben nem hiányzik mert 95%-ban utassal közlekedek és dumálunk közben. Ezért nekem nem érte meg.
NE kezdjünk bele a biztonságosabb így közlekedni témába!
Érdekelne hogy miért?
Ahogy én gondolkodtam:
A gyári száraz papír szűrő. Én Pipercross szűrőt raktam bele. Ezt olajozni kell de van egy durva és egy finom szűrő szivacs benne.
Szerintem legalább 3000km-enként minden szűrőt takarítani kell. Jelen pillanatban szűrő tekintetében null szaldós vagyok.
Tapasztalat: A légszűrő ház aljában szokott lenni egy kicsi légszűrő olaj. Teljesen szennyeződés mentes. A motort viszonylag alacsony fordulaton használom így nincs akkora szívóerő így nem akar annyi port beszívni. A szívócsonk az ülés alatt hátrafelé néz, így a menetszél nem tol port be. Ezek alapján úgy gondolom a motor élettartamát nem csökkentem. Cserébe alacsony fordulaton kisebb áramlási ellenállása van ami szerintem hozzájárul a dinamizmushoz.
hű...van egy nem gyári dobom fenn, de én nem buzergáltam semmit, mondjuk karbisnál talán nem is kell....szerelő srác se mondott semmit, szinkron, szelephézag most volt, normál légszűrő....így is elhagyom a hajam, ha megtekerem..... Nekem csak a morgó hang miatt kellett a dob.
nekem gyari szurom van, gipro es Bodis dob.
mindenkeppen szeretnem beallitattni padon, de pc nelkul. teljesitmenynoveles nem erdekel, csak hogy a motort es szelepeit ne kinozzam. nemreg irtam a FullGas-osoknak, hogy mennyi lenne egy padon hangolas, remelem hamarosan valaszolnak.
Egy konkrét példa: 1250-es bandit gyári légszűrő Leo Vince dob. Dinamikusabb (nem digitális 0-1) vezetés esetén durrog. Mindenki úgy kínozza a kipuf szelepét ahogy akarja. Ezt megfejelve egy sport légszűrővel még inkább elhangolódik a motort.
Nézzük mennyiért mit kapunk:
1. GiPro +Sport légszűrő+ sport dob+ padon beállítás. Kellemes hang és talán ugyan olyan motort menettulajdonságra mint a gyári. Esetleg a tetején 1-2 +Le. De lehet hogy az alján veszít. Megjósolni se lehet hogy a teljesítmény leadása mennyire lesz lineáris.
2. Gi+Pro +Sport légszűrő+ PC +Padon beállítás. Gyári trolibusz hang. Alacsony fordulaton minimális teljesítmény növekedés. Lineáris teljesítmény leadás. Kisebb gázkar állásnál jön ua teljesítmény. Sokkal dinamikusabb motor. Magas fordulaton nincs teljesítmény növekedés.
1 és 2 ugyan abban az árban van.
Én a 2.-est választottam.
A fokozat kijelző gyújtást bizergálja. Kiveszi a környezetvédelmi tiltást. 2-esben alapjárat közeli fordulaton nincs rángatás.
FerkePapa:
Már nem PC-t vennék hanem Motty-t. Bár ezzel ugrik a gari de nem kell fékpad + magyar gyártmány.
Szevasztok Banditák!Már jó régen irtam de érdeklődve olvasom az irásokat.Ferkepappa én is ugyanebben a cipőben jártam vaciláltam a nyitott kipufogon.Olvasd el a Totalbike motordoktor rovatában a 2007 novemberi cikket/ez cirka a mostani irástól a 160-ik vissza/Egyébként Esztergomban a Prop-technél vettem a fokozatkijelzőt és a Csaba is szinte ugyanezt mondta az 1250-es nem magasfordulatsszámu motor/értsd nem használod 10000 felett,hisz 160 körül pörög 5500-at/.Én nem csináltam vele semmit csak felraktam a Bódist és kivettem a betétet.A hangja állat csak az a" baj" ez sisakom nagyon csendes ezért városban ha megyek felveszek egy nyitott sisakot.Én a Te helyedben feltenném és a tapasztalatok alapján meglátod,hogy meg kell-e fékezni vagy sem.Az erő legyen veletek!
Zöld színű haver csávó, mit is mondtál komplett szelepfedél tömítés van neked? pénzért...
Pasztával most ok, de a köv. körre már elegánsabb megoldás is szóba jöhetne....
jaja...ebay...
eddig nem volt gond...bár tőlük még nem rendeltem....de nem lesz gond...visszaírják az árat is így elvileg a vámot is megúszom...
ha megjött beszámolok hogy mi volt
Először csak kipuff lesz feltéve...de rendeltem sportlégszűrőt is.
Később ha lesz pénzem...veszek egy PC-t és berakom a légszűrőt is és az gészet összehangoltatom...ez a nagy terv :-D
A kipuffot ha felteszem nem lesz sok változás szerintem...el biztos nem rontja a gépet...ha meg igen...akkor visszateszem a gyárit és ha meglesz minden...akkor együtt mindent felrakok, beépítek és elviszem belövetni....
Szia!
Szerintem injektor térképet mindenféleképp kell állítani. DE!
A PC egy precíz beállítást tesz lehetővé. Tudomásom szerint a banditán alsó-középső-felső fordulattartomány szerint a gyári beállítás módosítható minden extra cucc nélkül. A fékpadot nem úszod meg. Lehet hogy kevesebbe kerül mint egy teljes. Érdeklődj Bogláron a Full-Gas-nál (B.Tamásnál).
Egyébként milyen kipufogót? Link?
Köszi a gratulációt, természetesen gondoltam rá, így vettem "használtan" (2 hónapos ), de most eléggé lenulláztam a költségvetést, de megérte... Gyárit néztem, 24.400, szerintem egy-két hónapon belül lesz rajta.
NE kezdjünk bele a biztonságosabb így közlekedni témába!