van egy gyári fél pár bukócsövem, nem emlékszem jobb v. bal oldali, kérdezném, hogy vki képes lenne e legyártani hozzá a párját? (k5 nagybandi, gondolom jó k1-k4-ig)
Pécs és környéke előny, de Kom-Eszt. is megoldható)
gombot -véletlenül elírtam, n és m egymás mellett van a klaviatúrán, néhányszor félreütök, de olyat a zongorán is szoktam (ott olyankor azt szoktam mondani fisz helyett faszt ütöttem)
A DL szűrője egy nagy bazi műanyag lappal van egybeépítve, biztos azért olyan drága. Ha van neked olyan, szívesen leboltolnám, mert korrekt ár a 6 rugó.
Nekem 12 ezer-nél minden szelepem határértéken volt, szóval érdemes megnézni. Pedig én olyan csiga vagyok, hogy aki azt mondja, hogy nálam lassabban megy, az hazudik Tömítőpasztát kenhetsz, de elég a tömítés kanyarjaiba kenni. Éreszteni biztos nem fog. Az állítás egyszerű, kb, mint az említett endurókon, viszont mire leimádkozol mindent, hogy lejöjjön a szelepfedél, az szép feladat.
http://www.manualedereparatie....
Az újabbon úgy kell hogy a bal gonbot nyomva tartva megnyomod a jobbat is, akkor kezd el villogni az óra, és mint a régi kvarc órákat, a jobbal állítod a számot, a ballal lépteted hogy melyiket akarod állítani.
Sziasztok!
Még új vagyok az oldalon. Március óta csatlakoztam én is a Banditosok táborába egy gyönyörű K4-es 1200-es Big Bandittal. Már régebb óta olvasgatom a fórumot, de mivel nem akarok lemaradni semmiről, így az elejétől is elkezdtem olvasni. A napokban megcsináltam én is a fórumon már régebben leírt környezetvédelmi tiltás kiiktatását. Így 3500 km megtétele után nem vettem észre semmi pozitívumot, de egy negatívumot igen. Az pedig az lenne, hogy melegen nehezebben indult, ezért vissza is kötöttem, azóta tökéletes.
Szervizelés: elérkezett a 12.000-es nagy szerviz. Kérdésem az lenne, hogy ilyenkor mennyire lenne kötelező egy szelephézag állítás. A moci csak túrázásra használt, nem volt pörgetve, sportdob nincs fent. A motornak nagyon szép hangja van, nincs szelephangja. Tudom, ha a hézagok kicsit, akkor sincs hangja, de azt a motor teljesítményén (visszadurrogás, stb) észrevenném. A többi szokásos dolgokat, olajcserét, szűrőcserét, gyertyacserét, légszűrő tisztítást/cserét megoldom, de ha nem lenne muszáj akkor a hengerfejfedelet nem szedném le. A karburátor szinkront a szervizkönyvben leírtakkal ellentétben nem nézetem meg, mert szerintem az tökéletes, egyenletesen jár, könnyen indul, nem dadog, nem durrog vissza a légszűrőházba, mint régebben írta valaki a fórumon. Nem egy ismerősöm járt úgy, hogy elvitte szinkronra a motorját jóval nagyobb futásteljesítménnyel, és a szinkron jó volt.
A másik kérdésem: A szervizkönyv alapján a gyári szelephézag értékek: szívó 0,10-0,15, kipufogó 0,18-0,23 Nekem csak olyan hézagmérőm van ami 0,05 mm változik. Ezek alapján a kipufogó hézagot ésszerűen 0,20-ra be tudom lőni, de nem tudom eldönteni, hogy a szívót mennyire állítsam ha kell.
Régen egyhengeres enduron már többször is állítottam szelephézagot, szerintem ezen is menne. Még azt nem tudom, hogy ha leveszem a szelepfedelet, akkor visszahelyezéskor a gumitömítést kenjem-e be még tömítőpasztával, vagy az önmagában elég.
Válaszotokat előre is köszöm!
Széles utat!
Nincs hozzá ambícióm, hogy most kimenjek kicsavarozni és megmérni. Alktarészlista nem tér ki a méretre. Emlékeim szerint 4-es metrikus süllyesztett fejű. Talán 10 mm hosszú lehet. Pár forint a csavarboltban, vegyél 4*10, 4*15-ös méretben. Meg az is lehet, hogy vékonyabb, szóval nem tudok segíteni.
Kellene nekem használati utasítás 1200as 2002es Bandithoz, mert sajna az enyém csak olasz,spanyol,holland... (külföldi papíros volt a motor)
Vagy azt írjátok meg, hogy lehet az órát beállítani, mert fogalmam sincs...aki ír az a kisfranky@gmail.com címre tegye meg, mert nem olvasom itt a fórumot.
Köszi, sziasztok!
Sziasztok. Igaz,hogy csak Veszprém megyére vonatkozik de talán van közületek is van pár motoros aki erre felé csavarog.
A fixen telepített trafipaxok helyei.
Ovatosan , mert sokba kerül a gyoshajtás.
Üdv: Szabi
Sziasztok!
Valaki mondja már meg nekem hogy a Lég-Olajos Banditnak az első fék, fékolajtartályának ami odafogja a fedelet, az a 2 csavar, nah hogy annak milyen menete van, meg milyen a csavar? Sürgős lenne mert ki kell ,,műteni" belőle.
Vagy esetleg valaki nem tudná megnézni?
Köszi-Köszi
Ezt már én nem értem, de a lényeg az:
A motor közúti forgalomban való részvételéhez kell útvonalengedély, ami csak arra jó, hogy el lehessen vinni műszakira a lejár műszakis mocit. Nem is lehet utas szállítani rajta ilyenkor. Ha van érvényes műszakija, akkor nem kell útvonalengedély.
A jogsi meg ahhoz kell, hogy vezethesd a motort. Jogsi nélkül én nem javaslom, hogy a saját lábán vidd a műszakira. Ha elkap a rendőr (ha van útvonalengedélyed, ha nincs), akkor még azelőtt eltiltanak a vezetéstől, hogy kézhez kapnád a jogsit (szerintem nem éri meg).
Pécs és környéke előny, de Kom-Eszt. is megoldható)