Lassan csereérett lesz a hátsógumim.
Inkább valami túrásabb, keményebb, hosszabb élettartalmú gumit szeretnék. A gyáriban 4ezer körül van, de már csak 1.6mm a mélysége, igaz 90%-ban két személlyel közlekedek.
Milyen gumit tudnátok ajánlani, ami hosszabb élettartalmú, kedvező árú?
Metzeler Roadtec Z6 garnitúrában 59.900-ért hírdetik, mennyire jó, tartós gumi ez, jó áron van?
nem, Miki gondolkodik/ott rajta, de nem lépett még ez ügyben...nekem meg 20 ezerig megint nincs gondom, sztem ez a pirelli diablo még keményebb is mint a conti
Vegyél olyat, ami az elvárásaidnak és a pénztárcádnak megfelel. Ha puha sportgumit akarsz ami jól tapad de hamar elkopik akkor azt, ha keményet ami nem tapad annyira de tartósabb, akkor azt. A gumikérdés itt a fórumban azt eredményezi, hogy amit az egyik istenít, a másik leszól, és viszont. A gumi erősen gazda, pénztárca és motorfüggő dolog.
Én sem javaslom. Biztosítást mindenképpen kösd meg rá! Az átíratást meg beszéld meg az okmányirodában (ápr. 1-től már nemcsak mulasztási bírságot kell felszámíttatnia az APEH-hel az irodának, de a rendőséghez fel is kell jelenteni a vevőt). Ezt maximum úgy tudod kihúzni 30 napra (bár ha igazoltat a rendőr akkor is lehet bukta), hogy elkéred a csekket az átíratáshoz, befizeted a vagyonszerzésit (600 ccm alatt 18 Ft/ccm, a felett 24Ft/ccm) az adás-vételtől számított 15 napon belül, és bejelentkezel az irodába pl. 20 napra, majd nem mész el, hanem bejelentkezel a 30. napra, addig meg imádkozol, hogy ne fogjon meg a rendőr.
Fontos, hogy tartsd meg az igazolásokat (kérd, hogy írásba adják az időpontot). Az eredetiségvizsgálatot megcsináltatod a 25. napon. Minden időpont foglalási papírból megtartasz magadnak egy másolatot.
Így ha valami adódna, akkor te nyugodtan tudod igazolni, hogy
1., befizetted az illetéket a 15. napon,
2., bejelentkeztél, de nem engedtek el a munkahelyedről, hogy megcsináltasd az eredetiségvizsgálatot (anélkül meg nem írják át),
3., így csak a 25.napon tudtad megcsináltatni azt, majd
4., csak 5 nappal később tudtál időpontot és szabadságot kérni.
Lényegében határidőben befizetted a vagyonszerzésit (15 nap), bejelentkeztél, de csak a 2. alkalomra tudtál menni, és 30 napon belül tudtad átíratni.
lenne 1 kérdésem nincs pénzem átirtani a mocit mert lenullázott a vásárlás ugy írtuk a szerződést hogy 15 napom van átirani addig járhatok vele ugy hogy nincs rasjta biztosítás? vagy hogy lehetne elhúzni a 15 napot 30 ra
Igérni nem igérhetek, hiszen a mocid előéletét még Te sem ismered - Én meg ugye honnan........
Csupán a saját tapasztalatomat írtam le.
Mikor túlment az olajszint - mert Én kezdő lúzer az olajszűrőt elfelejtettem - akkor ugye a Gs-ben nem 3,2 hanem 3,7L lett......
Pesten alig tudtam haladni, hiszen nem vette be a sebességet, nem tudtam leváltani..... szó szerint rugni kellett a váltót.....
Hazamentem akkor nézem hogy a szürő ott van a polcon:-))))
JA...................
Leengettem az olajat, kicseréltem a szürőt - visszatöltöttem a pontos mennyiséget és a hiba megszünt......
Most a bandittal is igy voltam......
Nem egészen viszszintes volt a terep...én meg MAX-ig töltöttem......
Az mikor ugye egy frankó helyen ránéztem, bizony az a max fölött volt.......nem is vette be sokszor az üreset....
Vazze állo helyzetben nem áttuggorja az ürest hanem nem jön ki 1esböl csak ha megmozditom a mocit feszegetni meg nem akarom.. vettem meg volna a gs- t...
Igen én is gondolkodtam az olajcserén gyertya csak megnéz ako csere ha muszály kuplungoznom is kell előbb utobb (nincs több állitási lehetőség) te ördög hol van enyiért olaj?
Inkább valami túrásabb, keményebb, hosszabb élettartalmú gumit szeretnék. A gyáriban 4ezer körül van, de már csak 1.6mm a mélysége, igaz 90%-ban két személlyel közlekedek.
Milyen gumit tudnátok ajánlani, ami hosszabb élettartalmú, kedvező árú?
Metzeler Roadtec Z6 garnitúrában 59.900-ért hírdetik, mennyire jó, tartós gumi ez, jó áron van?