Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a hőmérsékletre való puhulás keményedés (lusta vagyok a memóriámbol előszedni) megoldása lehet egy kis olajmódositás! Nekem bevált! Az üreset meg gurulo motornál ne is akard megkeresni, nem egészséges... vagyis a hangja legalábbis. Megálltál akkor üres! Olaj meg:
http://p1.bikepics.com/pics/20...
szerinted érdemes megpróbálni egy fél-szintetikusat? Mit tudsz ajánlani a 400as bandithoz? 92-es...
Ja és persze hogy oktatómoci volt?
Tuti találkozott a váltókar kuplung nélküli váltásokkal felfelé és lefelé egyaránt.....

Szerinted a kuplunglammelák hogy vannak? Hiszen annyit már rég csúsztattam kuplungot, mint a rutinpályán:-))))
ha a kérdés nekem szólt, akkor annak ellenére hogy ez egy autó, vagyis egy univerzális dob, hibátlan és gyalázó a hangja! Ha szépen fel tudod szerelni, nem fogod megbánni! Előtte józsimurája volt, azzal érces motor hangja volt, ezzel meg szimplán anya***szós!
Vagy csúszhat tőle a kuplungod!

pl. XJ600-ba, Gs50-ba a full syntis olajtól csúszik a kuplung.......ez tuti, mert már van tapasztalom ezügyben.....
Azokba csak ásványi, vagy rész-szintist önts....
Az olaj színe elhagyagolható......

volt már rá példa, hogy anno a GS-be beletettem a 20w50-et, egy gyenge akkuhoz:-) másnap csere volt ismét, mert bejöttek vissza a hidegek és nem indult a gép.
1 nap alatt.....kb 200km után már nem szép piros volt az olaj, hanem fekete......



Az tuti, hogy ha másra nem tudod fogni, akkor Én amondó vagyok, hogy mivel jön a nyár ugy is cseréld le az olajat.......amit ajánlanak itt neked 400-ba (Én Castrol actevot 4t 10w40-et használok 1800ft/l áron)
Pont annyit tölts bele amennyi az előírás.....


ha nem ez volt a gond? akkor legalább tudod hogy most 6000km-ig jól vagy!


Ha most vetted a mocit akkor meg az olaj-olajszürő, gyertya csere ALAPKÖVETELMÉNY! hiszen csak abban lehetsz HALÁLOSAN biztos! Én legalábbis manapság már nem adok "dumára"...
Az a tuti amit Én csinálok meg.

Szervízbe vive a gépet is mindig csinálok kis jelőléseket itt-ott-amott....és igy kurva gyorsan kiderül, hogy mihez nyúltak hozzá.
Pl igen necces egy csavart ugyan oda visszahúzni:-)
Főleg ha le se szedte, de a számlán elszámolta.....
Külföldi fórumon azt olvastam, hogy a teljesen szintetikus olaj segíthet a váltóproblémákon. De még nem próbáltam, pedig akár még működhet is
olaj ok kb 600 km van benne még nem hiányzik és nem is tőbb...
viszont nem én csréltem... lehet hogy nem jo az olaj? aszem valami shel XXX 10w40(csk a számlát láttam a cseréröl....viszont fekete az olaj...
Ja és oktato motor volt kb 4 éven át.
igen de hidegen majdnem "Hondásan"könyü a váltás.... tehát valami nem oké a géppel. kb 10 percig tok ürest kapcsolni utánna már csak trüközve(kuplung kicsit fel mikor megmozdul a moci akor kijön üresbe.) Nem hiszem hogy igy ez ok...
szia! Az én 400-as Bandimnak is elég nehéz üreset találni járó motornál
Szia ! Érdeklődnék,hogy komád gépének milyen a hangja mert én is szeretnék egy ilyen kidörrenőt a 650-emre?
Hali!

Olajszintet nézted?
Nekem akkor csinálta ezt a Gs-is és a Bandit is mikor túl sok ment bele.....
Ha nem láttod a szintet, akkor sok van benne.
Engedj le belőle.....és probáld ki.
Sziasztok

Nem rég vettem egy 400as banditot .Problémám vele a következő:hidegen könyedén váltok a motor melegedésével a váltás nehézkes az ürest szinte lehetetlen kapcsolni... Kuplung fullra ráálítva továbi állitás nem lehetséges (lent sem) mi a gáz?
De igen, bizony többet ér. Nekem Tungsram Megalight Plus van benne, 50% -os 2db H7, és amikor az egyiket kicseréltem és a másik még a régi hagyományos izzó volt, fehér meszelt falnál megnéztem a különbséget. Látványos volt. 4200 volt a két db és szerintem megérte.
Én is, kukk!
irtam a mailedre (motoralkatresz)
Igaz!
Vasárnap este lesz nálam. Sajna..
Hát én sem tudom hogy miért ilyet raktak bele :)
H4 :
Szia,de van a HB4 valami spec izzó,a H4 általános,nem is értem,hogy a te motorodben miért van speciális izzó. HB4:
Ok köszi!
Tehát a h4 és hb4 között nincs eltérés?
Hali,sehogy,H4-est kell venni,azt nem tudom van-e H4-esben
Nem kompatibilis!
A H7 csak egyzsálas, a H4 meg 2: refi és tompított.