Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok és a H7 izzót hogyan rakom be a hb4 foglalatba? Kompatibilis?
Mielött vita kerekedne belőle amit az Osramra írtam, az csak az Osram NB-re érvényes.
Zöldi!


Csak hétfőn lehet lánckerék? Nem oldható meg hamarabb ha felmegyek érte?

Ha nem-nem....csak kérdezem, mert a lánc ma megjött......így csak a lánckerék hiányzik.
Hali,én a gyári izzót kicseréltem Philips X-treme Power -re H7 12V 55W.Sokkal jobban világít,autóinkban is ezek üzemelnek,elég jól bírják a strapát nem úgy mint pl az Osram "húzott" izzói-igaz nem olcsó,de nagy a különbség a gyári izzóhoz képest.
Szia!

Köszi a választ magyarul akkor a +50% sem ér sokkal többet!

Akkor marad a xenon!
Helo mindenkinek 250 es 97 es kiadásuu bandit tulaj vagyok.
És segitséget kérnék. Vezérmütengelyt kellene cserélni a gépben de eddig nem találtam csak a redbaron illetve a jakamoto tudna hozni de horror áron .ha esetleg valaki tudna bontott vezérmüütengelyt vagy esetleg egy bontot alyánlani nagyon megköszönném
Az adatlapodra feljegyezhetnéd ezt a mail címet!
Hali MikeSR!

Mihelyst meglesz az első út haza, csinálok képeket róla és felteszem a profilomba. :-))) De messze van péntek...
Köszi Blue, remélem meglesz...
küldtem egy újabb mailt...
Amennyire emlékszem, a 250-es Banditon ötösben van szinkonban a fordulat és a sebesség, 100-nál tízezret forog. 1992-es kisbandit, 45 lovas, 20ezerig skálázott fordulatszámmérővel.
Nekem csütörtökön reggel szerelik fel az új hátsó gumit. A formaleválasztós rétegre megoldás a gumisnál a centírozó gépben forgó gumit finom csiszolóvászonnal sötét fekete színig felcsiszolni és a kezdeti csúszkálások így enyhíthetők.
Használt vagy új?
Ha Új, akkor suzukibenko.hu
Jót kérdezel vazze, az én futóművem csont gyári értéken van, előfeszítést adok neki max, ha ketten vagyunk. Nem hinném, hogy a gyári beállítás bárkinek is rossz lenne az első pár ezer km-n, ami úgyis ismerkedős. Ott valszeg volt valami gané vagy láthatatlan hupli az útn, ami megdobta.
hmm, sanyival elküldhetem esetleg hétvégén. Mi kéne akkor?

Ja, nem akarom itt szétnepperkedni a fórumot. Bárki szeretne árajánlatot, vagy alkatrészt, írjon a motoralkatresz@gmail pont com-ra, aztán majd ott társalgunk.
Új gumin van formaelválasztó réteg, ami csúszik. Néhány száz km alatt lekopik. Mondjuk nem mindegy, hogy szitált vagy csúszott. Szitálni akkor szokott, ha futómű rosszul van beállítva( ide várom Zöldi leírásást , hogy húzó nyomó vagy fokozati sok vagy kevés :-)
+30% szerintem mese. Nekem +50%-os van bent, de nem látom a különbséget. Csak azért vettem, mert árban annyi volt a normál. Nagyob teljesítményűvel óvatosan, színezheti és olvaszthatja a foncsort.
Köszönöm szépen az adatokkat naggyábol ugy van nekem is mert
100nál 9600-9700 között van
110nél 18000 körül ugyhogy akkor valószinüleg jól mér :D mégegsze köszönöm amugy nagyon jó állapotban van a moci gondos tulajtol vettem
A tanács természetesen a 250esre vonatkozik.
Hello!

Ha megnézed az adatlapom, láthatod hogy MÁR NAGY GÉPEM VAN!
De tudok segíteni. Általában elmondható, hogy hatodikban, magasabb sebességnél (mondjuk 90-140 km/hig) szinkronban megy a sebességmérő és a fordulatzsámmérő.
Tehát
90 - 9000RPM
100 - 10.000RPM
110 - 11.000 RPM
Sacc.
Ha ennél nagyon eltérő, akkor valami hibásan jelez...
Hali,
Széles utat + egézséget majd hozzá!
Képeket kérünk a gépsárkányról !

Üdv!
HF 138 (hiflo) olajszűrő sem romlik meg? 2- 3év alatt...vagy jobb frissbe? :-) mert adhatsz azt is 1520 alatt vagy a körül...
a gyárit most berakatom...
tudtam, h van hozzá, pink meg a pécsi keresk. nem találta..no mindegy...lehet spájzba kellene egy....mikor jársz Tatán vagy Pécsett? :-)