A km óra valószínű pontosan mér. Ekkora eltérést simán észrevenni egy automata trafinál (ami kijelzi, hogy mennyivel mész), vagy egy haverral együtt motorozva/autózva.
A fordulatszám-mérőnél már nem vagyok biztos, hogy valós értékeket mutat, lévén a kisbandit 13.500nál adja le a max erőt, akkor meg nem gondolom, hogy 14.000ig tartana a használható tartománya.
Az enyém elforgott 18.000ig. Hogy mi igaz belőle, azt csak Suzukiék tudják.
Hogy miért? Rémesen egyszerű. Ezek u.n. belpiacos motorok, vagyis japánban, országon belüli forgalmazásra gyártották őket. Aztán szemfüles használtmotor-kereskedők behajigálták szegényeket konténerekbe - minél többet egyegy darabba, annál kisebb a költség - aztán itthon meg legóztak a 10.000kmes út után, hogy mit tudnak eladni belőle.
A tiednek egy komplett 400as műszerfal jutott.
kb ennyi a történet.!
most akkor vajon pontosan mér? mert az én órámon ahol a 180 van az a másik képen csak 140 meg a fordulatsem oda seik attól még pontosan mér ? vki tudja?
Mai túra után vettem észre a kúton, hogy menetközben eltűnt a felső villahidat középen rögzítő zárt anya. Asszem át kell húznom a csavarokat nehogy szétessen alattam a vas.
Erről az alkatrészről valaki tudna nekem egy méretezett rajzot csinálni (a külsejéről)?
Esztergáltatok savállóból, mert egy anyáért nem fogok majdnem 6000 ft-ot kiadni.
(ja gsx-1200ról van szó, de a bandité ugyan az)
Köszönöm a segítséget.
nekem most cr9e van benne de már el van égve az elegtróda vége a mocit most vettem és az alap átnézésnél tartok amikor kivettem a gyertyát picit olajos volt mind a 4 ez baj?.
melyik lenne a legjobb gyertya bele ? valaki tudna felrakni képet a régi 250 es bandit műszerfaláról?
és az okosoktol kérdezem a tesóm gsx 250 rr jével van gubi az a gond hogy tiszta kox a gyertya és le áll a motor 1 perc alapjárau tuán és nem indul el mivel beköpi azért a karbiba a tűt letettök teljesen hogy kevesebbetz kapjon jobb is lettt de még mindig nem volt tökéletes ezért levettűk a karbit és az úszón a fém fület lefele nyomtuk (a karbi ijenkor feljel lefele volt) és most már 2 hengernél szép a gyartya de még 2 nél mindig tiszta kox és 10 ezernél elmegy az ereje mit lehet még tenni? gindolom a vákumon kellene levenni és a tüt mrg visza rakni középre ha igen akkor a vákumon hol állítok? ha nem akkor mi a francot csináljak vele ?
Nézetek meg ezt a márkát is nagyon jókat írtak róla! ESJOT" Német gyártmányú, CNC technológiával előállított magas minőségi követelményeknek megfelelő lánckerék. Első rendelési cikszáma: 50-29010-15 hátsó: 50-29008-48 Bikeparts
Lég kulcs neki aztán cseréld le mert ha nagyon kész szétveri a csapágyat. Amikor vásároltam rá a fogaskereket annyira új volt a modell hogy kérték volna a régi fogaskerekeket hogy lemintázzák az eredetiről mivel a lég olajos banditát 530-asal szerelték és nem volt benne a rendszerükben ez a típus. A hátsót és az első fogaskereket lemértem tolómérővel és a méretek alapján rendeltem meg őket.
Szétszedtem az elejét......
Háááát nagyon neccesen férne el az az 530-as...... össz-vissz talán ha 2mm a hely - amiből ugye a lánc levesz 1-1,5mm-ert (mozgással együtt)......
Szóval azt hiszem maradok inkább a gyári előírásnál és Én is 525-öt tettek fel
Erikék megnézték, és állítólag igen.......2mm-rel szélesebb a cucc, mint az 525-ös
Állítólag, hiszen még nem probáltam.
Az tuti, hogy az első lánckerék lesz a próba lényege, hiszen ott (gondolom ugyan az a technika, mint a GS-nél) kell elférnie......
A hátsó lánckerék mindegy.......
pár hete nekem is láncot kellett cserélnem. 20ezerig ok minden, néha utána húztam és kész az után 1000 kmerenként tuti hogy állítani kellett rajt aztán 23 ezernél vissza kellett lazítani, 24000 km-nél kuka sehova nem lehetett állítani. Lánckerekek közül az elsőnek meg voltak horgasodva a fogai, ez helyett tettem 16 fogasat fel (15ös volt).
Láncot meg Tsubaki omega 530 "O"gyűrűset vettem rá elég költségkímélő volt. És persze SOS-be ebből volt csak 114 csapos.
Neten később utánna néztem ennek a láncnak mert nem hallottam még róla. Aztán azt írták hogy sportmotorokhoz ajánlják 750cm2-ig.
Kiváncsi leszek mennyit bír az 1200ason. A moto centeresek szerint 120 lóig nyugodtan fel lehet tenni.
A fordulatszám-mérőnél már nem vagyok biztos, hogy valós értékeket mutat, lévén a kisbandit 13.500nál adja le a max erőt, akkor meg nem gondolom, hogy 14.000ig tartana a használható tartománya.
Az enyém elforgott 18.000ig. Hogy mi igaz belőle, azt csak Suzukiék tudják.
Hogy miért? Rémesen egyszerű. Ezek u.n. belpiacos motorok, vagyis japánban, országon belüli forgalmazásra gyártották őket. Aztán szemfüles használtmotor-kereskedők behajigálták szegényeket konténerekbe - minél többet egyegy darabba, annál kisebb a költség - aztán itthon meg legóztak a 10.000kmes út után, hogy mit tudnak eladni belőle.
A tiednek egy komplett 400as műszerfal jutott.
kb ennyi a történet.!