Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A véleményetekre lennék kíváncsi,

kb. 70 km/h-nál nagyon rossz minőségű, elkopott úton enyhe jobb kanyarban "beszitált" a motor hátulja (majdnem eldobtam a vasat). Lehet ez attól, hogy a gumikban még csak 150 km van és nem tapad rendesen? Vagy ez többször is előfordulhat? Vagy az út minősége a ludas?
thx!
Meg az indexes bandit fórumban
Banditosokat találsz még a motorozz.hu / Banditos ismerkedős topicban és a bandit.hu oldalon.
Köszi
Légy üdvözölve köreinkben
Sziasztok!

Végre én is a Banditosok számát gyarapítom. Ma hoztam el a picit öregecske de még mindig fickós '92-es 400as Banditámat
Az utolsó kettőt nem értem. Mindkettő nagyvas, de az egyiknél drágább a lánckerék?
Na, majd hétfőn beszállok a ringbe
Mielőtt megveszed itt is nézd össze az árakat én tőlük rendeltem! Pinkmotors
No ide is beteszem, csak hogy aki nem lenne képben, az tudja mire számíthat egy 650-es Banditnál........

Én ezeket a lehetőségeket találtam eddig:

KOKO64 által:
RK530GXW - 30250ft
első kerék 15- Nagyvas 2300ft
Hátsó kerék 47- 5664ft
--------------------------------
38214ft

Nagyvas által:
Rk530XSO118 - 26200FT
elöl 15 fog 2300Ft
hátul 47 fog 7700Ft.
------------------------------
36200FT


Nagyvas által - (Erik ajánlata):
Did 525VM 118 szem Xgyűrűs 135LE-ig - 28ezer
JT lánckerék
elöl 15 fog 2600Ft
hátul 48 fog 8000Ft.
------------------------
38600ft
Igaz a gummát nem számoltam, úgyhogy közelít a feléhez!
Én már ezeken iis mind túl vagyok,27e-nél!
igen mindent azért irtam hogy láátam már olyat, mert igényes gazdának tartom magam, mindent megkapott és kiméltem is , gyári hoba vagy én nem tudom de nem 1huf/kmes dijba volt! de ami votl elmult :D
Nem olasz motor ez, hogy csak úgy magától elromlik.
Így lehet spórolni, de nem mindenki szerelő.
Elromlani meg akár mikor elromolhat valami.
Még akkor menyetek egy pár ezer kiló-métert mert a gépsas az órája most fordult 40000 kilométerbe és semmi baja nem volt még ezidáig a kopóalkatrészeken kívül, ja és nem hordom szervizbe azt magamnak csinálom. Lánc, fogaskerék, guma, gyertya, ezen kívül csak benzin oszt mehet.
Én nagyon jól tudom, hogy ez lesz! Csak azért írtam, hogy mások is megtudják.

Ezek még csak a kopó alkatrészek. Még nincs benne, hogy valami el is romolhat!
Részemről petrós rongy, teljesen tisztára töröl, utána egyben alapjáraton a hátsó lánckeréknél befúj és két óra szünet hogy a spray rászáradjon.
ehhez nem kell új moci..... neked is ez lesz:-)))

De ugye caak az jár így aki hazsnálja is a mocit:-)
Ha napelemesek lennénk, akkor ezekezt úgy 5-10 évente kellene csak megcsinálni:-) hiszen az évi 1-2000km alatt nem fog elkopni a gumi, lánc.-)
nem.....minden 2. után fogkefével, és mindig találok beragadt görgőt.......kb 800-1000km-ként

Nem hülyeség, és 10 perc az életemből nem nagy ár érte.......
Nyugi, várd ki a végét, még új a motorod.
Majd nemsoká beugranak a fékolaj, fékbetét, gyertya, hűtővíz cserék, szelepállítás, stb. És utána indul megint a gumival előről a sor.
Kisebbet csináltatott.
Mindig gondoljatok a mounten bikera. Annak is a váltójára, és így egyszerű megjegyezni.
ugye te sem petrozod minden 3. fújás után....nem hiszem el....
értve ezalatt, hogy nm csak fújni kell a láncit, hiszen a 3. fújás már a koszra megy, nem ahova kellene
Hülye kérdés, de ápoltad a láncot?

Lánctisztitás.........kenés.....stb?
Mer
t Elbandi haverom láttot már 2000km-es szétkurt láncot is.......hót rozsdásan, már-már besülve......
Az áttétel megváltoztatása nekem pozitívan jobbá tette a gépsast és alacsony fordulaton szerintem jobban toll mint a gyári áttétellel pedig gyengülnie kelet volna. Nem beszélve ha eléri a legnagyobb forgatónyomatékot. Fogyasztásom is csökkent hátra két fogszámla kisebb került ezért kisebb fordulaton nagyobb sebességet érsz el. Kipróbáltam és a kisebb fogaskerék miatt ugyanazon a fordulaton pl. 6000-ren 5 km/h -sebességkülönbséget mértem a gyári áttéthez képest.