kb. 70 km/h-nál nagyon rossz minőségű, elkopott úton enyhe jobb kanyarban "beszitált" a motor hátulja (majdnem eldobtam a vasat). Lehet ez attól, hogy a gumikban még csak 150 km van és nem tapad rendesen? Vagy ez többször is előfordulhat? Vagy az út minősége a ludas?
thx!
No ide is beteszem, csak hogy aki nem lenne képben, az tudja mire számíthat egy 650-es Banditnál........
Én ezeket a lehetőségeket találtam eddig:
KOKO64 által:
RK530GXW - 30250ft
első kerék 15- Nagyvas 2300ft
Hátsó kerék 47- 5664ft
--------------------------------
38214ft
Nagyvas által:
Rk530XSO118 - 26200FT
elöl 15 fog 2300Ft
hátul 47 fog 7700Ft.
------------------------------
36200FT
Nagyvas által - (Erik ajánlata):
Did 525VM 118 szem Xgyűrűs 135LE-ig - 28ezer
JT lánckerék
elöl 15 fog 2600Ft
hátul 48 fog 8000Ft.
------------------------
38600ft
igen mindent azért irtam hogy láátam már olyat, mert igényes gazdának tartom magam, mindent megkapott és kiméltem is , gyári hoba vagy én nem tudom de nem 1huf/kmes dijba volt! de ami votl elmult :D
Még akkor menyetek egy pár ezer kiló-métert mert a gépsas az órája most fordult 40000 kilométerbe és semmi baja nem volt még ezidáig a kopóalkatrészeken kívül, ja és nem hordom szervizbe azt magamnak csinálom. Lánc, fogaskerék, guma, gyertya, ezen kívül csak benzin oszt mehet.
De ugye caak az jár így aki hazsnálja is a mocit:-)
Ha napelemesek lennénk, akkor ezekezt úgy 5-10 évente kellene csak megcsinálni:-) hiszen az évi 1-2000km alatt nem fog elkopni a gumi, lánc.-)
Nyugi, várd ki a végét, még új a motorod.
Majd nemsoká beugranak a fékolaj, fékbetét, gyertya, hűtővíz cserék, szelepállítás, stb. És utána indul megint a gumival előről a sor.
Az áttétel megváltoztatása nekem pozitívan jobbá tette a gépsast és alacsony fordulaton szerintem jobban toll mint a gyári áttétellel pedig gyengülnie kelet volna. Nem beszélve ha eléri a legnagyobb forgatónyomatékot. Fogyasztásom is csökkent hátra két fogszámla kisebb került ezért kisebb fordulaton nagyobb sebességet érsz el. Kipróbáltam és a kisebb fogaskerék miatt ugyanazon a fordulaton pl. 6000-ren 5 km/h -sebességkülönbséget mértem a gyári áttéthez képest.
kb. 70 km/h-nál nagyon rossz minőségű, elkopott úton enyhe jobb kanyarban "beszitált" a motor hátulja (majdnem eldobtam a vasat). Lehet ez attól, hogy a gumikban még csak 150 km van és nem tapad rendesen? Vagy ez többször is előfordulhat? Vagy az út minősége a ludas?
thx!