A tiedre 530-as kell (pl. DID530ZVM)
Blue-nak meg évjárattól függően 530 vagy K7-től már csak 525 (nem tudom milyen meggondolásból). Az sem mindegy, hogy ABS vagy sima, mert más a lánchossz (a 650-esnél legalábbis biztosan).
A levegős Bandinál DID530VM kellett a 600-asra és DID530ZVM az 1200-asra. A "Z" az erősített verzió.
És a Nagybandira ezekből melyiket érdemes rátenni? Ez az ár csak a lánc, a fogaskerekek még plusz árért vannak, vagy ebben benne van a két kerék is? Lehet hogy hülye a kérdés, de még nem volt számomra aktuális a lánccsere és előtte robogóztam.
Levegőszűrő elöregszik, érdemes venni előre vagy 2-3 év alatt "tönkremegy" és jobb frissen? Normál gyárira gondolok...vagy hiflo stb. kategória, nem sport.
Blue-nak meg évjárattól függően 530 vagy K7-től már csak 525 (nem tudom milyen meggondolásból). Az sem mindegy, hogy ABS vagy sima, mert más a lánchossz (a 650-esnél legalábbis biztosan).
A levegős Bandinál DID530VM kellett a 600-asra és DID530ZVM az 1200-asra. A "Z" az erősített verzió.
nem hiszem hogy a 650 és a 1250-es bandin ugyan olyan lánc lenne.
amugy ezek a LÁNC árak!
Ehhez még hozzájön a fogas-lánckerék:-) az plusz 6-10.000ft
kerék is meg fog is:-) Fogaskeréknek is lehet használni némi sufnituninggal:-)
Annó a suliban kokit kaptunk a fejünkre, ha fogaskereket mondtunk rá.
Szóval csere lesz:-(((
OK, akkor hétfőn várok egy árat. Én eddig ilyeneket tudok KOKO64 által:
RK525XSO-120 13.800,-
RK525XSO120 GOLD 14.560,-
REGINA525ZRP-120 21.870,-
RK525GXV-120 20.690,-
RK525GBGXW-120 21.460,-
RK530GXV kerül 30.250,-ba
meg ilyeneket:
DID
525VM (Pinkmotors = 28900ft)
525ZVM (Pinkmotors = 35700ft)
RK
R525XSO.118 (Nagyvas=25900ft)
R525GXW.118 (Nagyvas=33200ft) Erősített!
R525GXW.118 (Koko64=30250ft) Erősített!
CZ
C525SDZ.120 (nagyvas=26310ft)
IRIS
I525FB.118 (nagyvas=23800ft)
Ez érdekel elsősorban.....
Amugy természetesen ezek érdeklnek, mert lánc nélkül nem megy a hátsó kerék, csak ha tekerem:-)))))