Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de ami kell rá... did 525 aszem, mindegy előtte is az volt, lement a 8 és csattogott csörgött minden baja volt, huztunk rajta hátha laza akor meg ropogott mint a Kélet pedig nem huztuk tul, meg nem az első láncom volt szal tudtam mi merre, azt nyekk... lánckerekeket odaadtam egy komámnak, ő beválalta a 8kmes kereket vett rá zsir láncot azt sporolt, én meg DIDet töbet nem veszek max babettára! Most RK erősitett van rajta :D K annyát!
Ha elöl nagyobb van és a hátsó változatlan: gyengébb erő és nagyobb végsebesség
Ha elöl kisebb van és hátul változatlan: erősebb lesz és kisebb végsebesség
Többi variációt következtesd ki...
Lehet hogy nem jót vettél? Kisebb teljesítményűt?

8000 az qurva kevés........
vagy nem?
Ja....jóóóóóóóóóóóóóóó:-)

Nem nagyobb kisebb:-)
Elől kellene nagyobb......
Megfogtál:-)

De ha minden igaz akkor jó lesz az.
Emlékeim szerint a GS táborban BViktor csináltatott nagyobb lánckereket, és neki kisebb fordulatt kell azonos sebbeséghez....
Vagyis úgy emlékszem hogy eddig 5000-ret pörgött neki 100-nál...most meg csak 4400-at.... (ezért a fogyija is kisebb lett)
Háááááát:-)))))
Jelenleg ugye mindjárt 22.000km van benne......NAGY átlagban 6-ot eszik......nagy átlagban 285-el számolom a benyát.....vagyis: 376200ft

A müködése meg csak:

1000 - 20000ft
6000 - 19000ft
12000 - 24000ft
Guma - 50000ft
Most a lánc - kb 30000ft
Biztosítás: 11000ft
Teljesítményadó: 19000ft
------------------------------------
173.000ft




Igaz:-) Csak 46%:-)

Szóval ha annyinak a felét dobod bele amennyit tankolsz, már jól vagy:-)
És hány kiló volt hátul a nagymama?
nekem mikor a did gyári tipusu lánc 8000ret birt? akkor fogtam a felyem, uj lánkerék, lánc, 38 ba votl cakkpakk és 8000 után méhtelep... ugy hogy nagypapásan használtam!
Nagyobb hátsó lánckerékkel gyorsabban, kisebb fordulaton?
Fordítva lesz az!
Javítsatok ki, ha tévedek! Fáradt vagyok, és hétvége van...
Igazad lehet Blue!
Próbálj ki most egy olcsóbb láncot, legalább lesz ilyen tapasztalatunk is!
Ha féláron a felét megy el, ergo nem buksz semmit!
Legközelebb legfeljebb vagy Én veszek olcsót, vagy Te drágábbat!
Ez nem igaz, mert a tavalyi évben 370eFt-ot tankoltam bele, és nem került ennyibe a szervíz+ a lánc,stb csak kb a harmadába!
Hali!

Nekem a gyári lánc története:

1000km szervíz: SEMMI
6000km szervíz: meghúzták - én meg visszalazítottam, mert feszült alattam
12000km szervíz meghuzta - Én meg visszalazítottam, mert feszült ismét:-)
18000km szervíz meghúzta - most eltalálták:-)
19700km - Én húztam rajta
20800km - húzás
21400km - húzás
21869km - húzás (tegnap)

És még kb 1cm-ert tudok húzni rajta, vagyis MAX 2x.......

Szóval mint látthatod 20.000-ig szinte hozzá sem kell nyúlni, utána viszont ROHAMOSAN szétmegy, ráadásul szakaszosan nyúlik meg.
Erik!

most nagyon tökölök.......
Az alapelv a Gs500-asom......
Azon valami szutyok REGINA lánc volt...... 32000-ret bírt.
Vettem 100Le-os DID 520ZVM-et, direkt azért hogy az majd sokkal többet elmegy egy 34Le-ös motorral......az meg bírt 34.000-ret.

Vagyis nem mindig az erősebb a jobb is, hiszen drágább volt a DID, és csak 2000km-rel ment el többet.


Ergo most Koko listájából egyenlőre ezeket szúrtam ki:
RK525GBGXW-120
szakítószilárdság:39200Nm
Te
ljesítmény:100Le feletti gépekre
Ár:21460ft



RK525XSO12 GOLD
szakítószilárdság:39200Nm
Teljesítmény:100
Le -IG
Ár:14560ft



Na most ugye a Bandit 86Le......vagyis elméletben jó az olcsóbb is.
Szóval lehet hogy tanulópénzt fizetek?
De az is lehet hogy nem, hiszen ha teszem azt a gyári RK SH027Y elmegy 24.000-ret (amugy ilyet Én nem találtam a neten sehol)

Ez az olcsóbb lánc meg elmegy 15-öt, a drágábbik meg 30-at, akkor ugye ugyan ott vagyok majdnem, mert csak 7000ft-ot bukok.

De mi van ha a drágábbik lánc is csak 20-at bír?


Szóval most a pénzhiány miatt lehet hogy az olcsóbbik lesz.
Erre még ugyis rájön a nagyvas ára ami 2300-7700ft
De itt lehet hogy játszok egyet és hátulra 48-as kerék megy fel ami 8000ft (nagyobb hátsó kerékkel gyorsabb a menet, kisebb fordulaton ugyebár.

De tutira megvárom még Zöldit......

Ergo ez igy cakk-pakk meglenne 25-ből.
Drágábbik verzióban is 32-ből......
A Te verziód meg 40-ből.

Most nekem nagyon a pénz nagysága számít, hiszen az nincs.
Én meg azt javaslom, hogy amikor tankolsz, ugyan annyit tegyél a perselybe kb, mint a benzin ára. Így mindenre jut majd: fékbetét, szerviz, gyertyák, lánc, adók, gumi, stb.
Magyarul mondva az össz költség durván a benya árával vetekszik.
Sziasztok. 250-es Bandithoz nem tud valaki alkatrészeket? Dugó és szelep érdekelne. Előre is köszi.
A két dolog közti összefüggést megkérdőjelezném.
Mégpedig, hogy a nagyobb hátsó fogaskerék miatt nem nyúlik a lánc.
Ugyanis ha az első fgk. ugyanaz maradt, akkor a motor által keltett nyomaték ugyanolyan erővel fogja húzni a láncot, mint eddig. Mondhatni, a hátsó lánckerékig semmit sem válzotozz a hajtás.
A hosszabb áttétel miatt pedig csak nagyobb terhelést kap a hajtáslánc, mivel ugyanazt a nyomatékot hosszabb ideig kell kifejteni, hogy meglegyen a gyorsulás.

Egy esetet tudok elképzelni, mégpedig hogy a hajtáslánc megváltozásával a motoros szokásai változtak.
És milyen lett a hosszabb áttétellel? Nem gyengült el nagyon lent?
Akkor az én gyári láncom örökéletű lesz
Nem baj, az is több a semminél!
Erősmarkúak és kerózók pedig inkább 1,50-2 Ft-ot tegyenek a perselybe!
Lánc és fogaskerék kérdéséve kapcsolatban saját tapasztalatomat osztom meg veletek, mégpedig mikor csere előtt álltam én is elgondolkoztam milyen láncot & fogaskereket vegyek a vasra. Lánc typ: RK 525 GXW 118 szemes. Fogaskerék előre JT (525) 15 fogszámú hátra a gyáritól eltérő két fogszámmal kisebbet JT (525) 46 fogszámút vásároltam rá. A gyári lánc úgy emlékszem hogy 116 szemes úgyhogy ki kelet vágni belőle pár szemet és kész. Ezidáig tízezer kiló-métert mentem vele és még csak spannolni sem kelet azóta utána.
Attól függ....30e km nekem pl 2-3 év.
Azt javaslom mindenkinek, hogy minden motorozás után olvassa le a megtett km-t, és tegyen annyi forintot egy perselybe.
Mire elkopik a lánc, már meg is van az új ára!
Asszem, ez 135lóig jó!
Ár/érték arányban megfizethető és min 30 ezer kilcsi.
Persze, az is csak egy év!
Annál van még bikább, de az asszem 40ezer körül van csak a lánc.