Asusradeon !
Elfelejtettem megírni, hogy a 4.500 Ft-os csekk befizetéséhez rá kell írnod a csekkre az adóazonosító számod, ezért nem árt, ha nálad van az adóazonosító kártyád (zöld színű adókártya röviden).
Kötelező biztosítás -- ami neked szimpatikus, de nem mindig az
olcsó a legjobb (érdemes nevesebb biztosítót választani, de lehet kedvezményekre szert tenni, ha MOTaMOT tag vagy: most nem tudom, hogy hogy működik, de ha sikerül holnapra feltudom neked)
Okmányiroda -- Forgalmi, törzskönyv! + összes papír amiket fentebb kaptál az adásvételivel együtt+ személyi+lakcímkártya
Átírási költség: 500 ccm-ig 18Ft/ccm (szorozd be, cirka 250*18=4.500Ft)+ új okmányok ára (forgalmi, törzskönyv: 12.000 Ft). Ha műszaki van rajta, akkor "azonnal" megkapod az új nevedre szóló forgalmit, a törzskönyvet meg majd postán küldik (1-3 hét). Műszaki nélkül okmányirodára válogatja, de az átírás úgy is megoldható (beleírják a forgalmiba, hogy te vagy az új tulajdonos), csak 15 napon belül meg kell csináltatnod a műszakit, és újra menned kell, hogy az új forgalmit kiállítsák.
Közben megtaláltam hol kell nézni. Javíts ha tévedek.
EMO MOTOR / DARAB 860
6X860=5160 - igen jutányos ár.
A legjobb dolgokat eddig nálatok (bandit fórum) olvastam, mindenféle nyali nélkül.
Ezek a fékbetétek hogyan működnek? ha elküldöm nekik a régit, legyártják az alapján, vagy van nekik mindenféléből készletük? Esetleg más alternatíva....
Egy ismerősömnek "nagytesó" van, Ő is mondta, hogy az 1250-es kevésbé pörgős, 120 km/h-nál kb. 4000 ha jól emlkészem, ami összhangban van azzal, amit Te írtál . Köszi az infót.
Köszi! Az akkor kb. annyi, mint a GS 500 esetén... Azt gondoltam, hogy egy közel kétszer olyan erős motor esetén a végáttétel jóval hosszabb... De ezek szerint csak az a lényegi különbség, hogy a GSF tovább forog ki...
A rozsdamaró nem okoz további rozsdásodást, ugyanis foszforsav az alkotója, amely csak az oxidréteget oldja, a fémen fekete védő foszfátréteget képez. Ha acélárut veszel, azt is ilyen fürdőn engedik át, azért olyan sötét a színe. Pár hétig még az időjárásnak is ellenáll, míg a csupasz acél egy eső után már barna lesz.
Annyit azért még kérdeznék, hogy 6.-ban egy adott sebességnél mennyit mutat a fordulatszámmérő a 650-es Bandit esetén (pl. 90 km/h vagy 100 km/h esetén)?
Olyan anyagból van, hogy ha este megázol vele, reggelre már látszanak a rozsdafoltok. Szerencsére az első fékezéskor lejön róla.
Rozsdamarót én nem tennék rá, mert továbi rozsdásodást okoz, ha nem pucolod le rendesen.
Enyém is ilyen,.........ráadásul még rozsdás is volt.
Nem cserélték ki gariba, mert a gyürük nem voltak hibásak.
Mindenhonnan azt kaptam, hogy menjek el, és lerozsdamarózzák....... (amit Én is megcsináltam, és nem kellett pluszba 6L benzint elpocsékolnom)
Könyv szerint telóolajat, fékolajat 2 évente "kell" (illik) cserélni......de ugye ha pl. kagylósodik a guma, akkor ez legyen az első egy centir után, mert nekem és sokaknak pl a GS-nél egy általános volt.
Fékbetét ügyben Én RÓNÁS maradok itt is.
A GS-nél se volt gondom vele, és Eriknek is ezt ajánlottál SZERVÍZBE!
Ha viszed a kopott cuccod (vagy ott kiszereled) akkor 1700ft/pár áron megkapod és már be is szerelheted.
A FULL GAs-t felhivtam. Ott Ferrodo-t rendelnek elől 5800, hátul 5900/pár áron (nekem ez cakk-pakk ugye 17.700ft lenne, szemben a Rónással ami CSAK 5100ft!)
Ha nem pályázásra használod a gépet, ahol igen nagy igénybevételek vannak, akkor BŐŐŐŐVEN ELÉG a RÓNÁS is (www.ronakft.hu)
(amugy a LOUISban Saito-t lehet kapni 16€-ért és egy másik márkát 30€-ért....)
Eredetiségvizsga -- erre szakosodott hely
Kötelező biztosítás -- Bármely biztosító
Okmányiroda -- Az előző helyeken kapott összes papír + az adásvételik és a forgalmi
Arra azért készülj, h nem 2 forint lesz.
Ez a menet, ha van rajta érvényes műszaki. Ha nincs, akkor kacifántosabb, de megoldható.
Maradj a gyári betétnél! Drágább, de megéri. Most próbáltam a Goldfrent. Botrányos. Bekopás után is majd' kétszer akkora marokerőt igényel, mint a Nissin.
Tegnap bent jártam a balatonboglári Full-gas szutyukinál és lefotóztam egy null kilométeres új motor bal féktárcsát és úgy tűnik hogy az agyrész-kopógyűrű közötti eltérés gyártási pontatlanság.
Én 18 ezernél cseréltem, legközelebb is akkor fogom, alig volt benne spém, még szép tiszta volt. Szimmerringet akkor cserélj, ha ereszti az olajat. Fékbetétben nekem előző vaon az AP racing volt a nyerő, utcai keverékben. Goldfren, newfren márkáktól tartózkodj. Meg mostanában kezd terjedni egy cseh betét, nem tudom a nevét, de pár ezer km alatt képes megenni egy tárcsát.
Elfelejtettem megírni, hogy a 4.500 Ft-os csekk befizetéséhez rá kell írnod a csekkre az adóazonosító számod, ezért nem árt, ha nálad van az adóazonosító kártyád (zöld színű adókártya röviden).