Pont azért vált sűrűbben, ( felfelé gondoltam) mert úgy érzi, hogy pörög a motor.
Lefelé nem hiszem, mert így is marad elég nyomatéka az 1.2 motornak.
Ha viszont nincs fokozat kijelzője, akkor biztos vagyok, hogy majd sokszor akar 7.-et váltani!
Szia! Itt:talász infót a házilag készitett bukócsőről,ha többet akarsz tudni keresd Blue-t itt vagy a GS500 topic-ban de szerintem az oldalon mindent megtalálsz.
Kis segítség kellene. Bukócsövet szeretnék '08-as Bandikára, de ha lehet, itthon készíteném el, mert a gyárinak sztem horror ára van. Tud valaki olyan oldalt, ahol van fent műszaki rajz és info a felfogatási pontokról? Előre is köszönöm.
Megoldódott a probléma.
Mester szerelőnk a bukócsövet úgy csavarozta rá a motorra, hogy odacsípte ennek a kapcsolónak a vezetéket, elnyírva ezzel azt!
Röhej!
Továbbá egy Casco-t sem tudtak nekem rendesen elsőre elintézni.
Röhej!
De, hogy ki sem próbáltak a motort, na ez tényleg
RÖHEJ!
Velem is játszotta ezt a mocim... A gond annyi volt, hogy a kuplung karnál lévő érzékelő, ami lesi hogy bevan-e húzva a kuplung, az nem érintkezett rendesen, és ahogy beraktam egybe semmi gond, de amint kiengedtem, leállt. Gondoltam egyet, kihúztam, próba: üresben indul, de amint beraktam az egyest, behúzott kuplungnál leállt. Visszadugtam, és azóta nincs ilyen gond, valszeg nem volt rendesen bedugva. Amúgy azért felel, hogy ne indulj el kitámasztóval.
Ma végre meghoztam a motort! GYÖNYÖRŰ! Képet teszek majd fel!
De a felhőtlen örömöm csupán 200 méterig tartott, amikor is leállt!
Valószínűleg az oldasztendernél lévő kapcsoló lett kontakthibás (legalábbis a kereskedő szerint, aki ki sem próbálta a motort, úgy adta át azt!)
Beteszem 1-be és azonnal leáll. Ez a kapcsoló felelős azért, ha esetleg lennt maradna az oldalsztender és beteszem 1-ba akkor leállítja a motort. Probléma az, hogy akkor is ezt produkálja tehát, ha fent van az oldal kitámasztó akkor is.
Ha tudtok esetleg valami konkrétabbat mondani ennél, akkor nagyon megköszönném, mert kezdek ideges lenni! Vagy esetleg valami benzin szivattyú gond lehet, mert előfordult olyan is, hogy nem állt le ha 1-be kartam, viszont ha terhelés érte (gyorsítani próbáltam) akkor is azonnal leállt!
Ha valaki közületek tudna valamit mondani a jelenségre, ill. vele is megtörtént, akkor továbbra is köszönettel tartozom!
Camelus
Nem is ott volt a gond Leszedem az üleést, elkezdem leszedni a tankot, amikor ránézek az akksira... bakker, hát nem kibuzerálódott a csavar? Az ülés nyomta csak a vezetéket az akksira, így a nagyobb buckáknál nem is kapott áramot a szerencsétlenje. Ha ezt reggel csinálom meg, mehettem volna a Mátrába
Köszi szépen amúgy a segítséget
Valaki tudna segíteni? 400-as banditám van, és a problem a következő: tegnap jöttem hazafelé szolnokról, és kb félúttól elkezdte azt játszani, hogyha belemegyek egy úthibába, akkor egy fél pillanatra mintha megállna a motor, majd mintha mi sem történt volna, megy tovább. Ma direkt ezzel játszottam, és ahogy észrevettem, akkor csinálja ezt, mikor éppen "súlytalansági állapot"- ban van a motor. Próbáltam keményen kanyarodni vele jó úton, ott egyáltalában nem csinálta. Kizárólag a nagy bukkanókben.
Hozzáteszem, volt nem is olyan rég gond a benzincsappal, tudniillik nem engedte át a benyát, annak ellenére, hogy zárt állás nem is volt rajta, így fogtuk,és teljesen nyitott álláson hagytuk. Csak azért nem vagyok benne biztos, hogy ez a gond, mert a benzincsőben (kb 15 cm)csak kéne annyi benyának lennie, ami átvészel egy ekkora időtartamot, nem?
Hello! Megtudná nekem valaki mondani hogy mi a külömbség a 400 as bandit között. Van az 52 és a 60 lovas miért erősebb az egyik a másiktól. Előre is köszike.
Neked van igazad!
Lefelé nem hiszem, mert így is marad elég nyomatéka az 1.2 motornak.
Ha viszont nincs fokozat kijelzője, akkor biztos vagyok, hogy majd sokszor akar 7.-et váltani!
Széles utat hozzá!
Szép gép, használd egészséggel!
Itt:talász infót a házilag készitett bukócsőről,ha többet akarsz tudni keresd Blue-t itt vagy a GS500 topic-ban de szerintem az oldalon mindent megtalálsz.
En meg sikeresen felszenvedtem a felnicsikot...
)))))))))))))))))))))))))
Kis segítség kellene. Bukócsövet szeretnék '08-as Bandikára, de ha lehet, itthon készíteném el, mert a gyárinak sztem horror ára van. Tud valaki olyan oldalt, ahol van fent műszaki rajz és info a felfogatási pontokról? Előre is köszönöm.
Mester szerelőnk a bukócsövet úgy csavarozta rá a motorra, hogy odacsípte ennek a kapcsolónak a vezetéket, elnyírva ezzel azt!
Röhej!
Továbbá egy Casco-t sem tudtak nekem rendesen elsőre elintézni.
Röhej!
De, hogy ki sem próbáltak a motort, na ez tényleg
RÖHEJ!
Ma végre meghoztam a motort! GYÖNYÖRŰ! Képet teszek majd fel!
De a felhőtlen örömöm csupán 200 méterig tartott, amikor is leállt!
Valószínűleg az oldasztendernél lévő kapcsoló lett kontakthibás (legalábbis a kereskedő szerint, aki ki sem próbálta a motort, úgy adta át azt!)
Beteszem 1-be és azonnal leáll. Ez a kapcsoló felelős azért, ha esetleg lennt maradna az oldalsztender és beteszem 1-ba akkor leállítja a motort. Probléma az, hogy akkor is ezt produkálja tehát, ha fent van az oldal kitámasztó akkor is.
Ha tudtok esetleg valami konkrétabbat mondani ennél, akkor nagyon megköszönném, mert kezdek ideges lenni! Vagy esetleg valami benzin szivattyú gond lehet, mert előfordult olyan is, hogy nem állt le ha 1-be kartam, viszont ha terhelés érte (gyorsítani próbáltam) akkor is azonnal leállt!
Ha valaki közületek tudna valamit mondani a jelenségre, ill. vele is megtörtént, akkor továbbra is köszönettel tartozom!
Camelus
Köszi szépen amúgy a segítséget
Valaki tudna segíteni? 400-as banditám van, és a problem a következő: tegnap jöttem hazafelé szolnokról, és kb félúttól elkezdte azt játszani, hogyha belemegyek egy úthibába, akkor egy fél pillanatra mintha megállna a motor, majd mintha mi sem történt volna, megy tovább. Ma direkt ezzel játszottam, és ahogy észrevettem, akkor csinálja ezt, mikor éppen "súlytalansági állapot"- ban van a motor. Próbáltam keményen kanyarodni vele jó úton, ott egyáltalában nem csinálta. Kizárólag a nagy bukkanókben.
Hozzáteszem, volt nem is olyan rég gond a benzincsappal, tudniillik nem engedte át a benyát, annak ellenére, hogy zárt állás nem is volt rajta, így fogtuk,és teljesen nyitott álláson hagytuk. Csak azért nem vagyok benne biztos, hogy ez a gond, mert a benzincsőben (kb 15 cm)csak kéne annyi benyának lennie, ami átvészel egy ekkora időtartamot, nem?
Köszi előre is a segítséget!