Ha állóhelybe járatod 10-15 percet, akkor tudod ellenőrizni, hogy ventillátor működik-e. Menet közben, valószínűleg csak nagy melegben, sok piros lámpánál fog bekapcsolni. Szerintem benzincsapodon 3 állás van, On - amikor járó motornál megy csak a benzin a karburátorba, Res - tartalék, 3-4 liter benzin és Pri, amikor álló motornál is folyik a benzin, ezt csak üres karburátorok feltöltésére szokás használni pl. szerelés vagy hosszabb állás után. Átiratni okmányirodában kell. Net-en kérj időpontot és előtte csináltass eredetvizsgáz és köss kötelezőt.
Sziasztok most lettem tulajdonosa 1 1993 mas 250 es banditának lenne a motorról 1 pár kérdésem például nagyon alap kérdés a benzincsapon mi merre van mert felfele vagy lefele vagy mindegy hogy mejik oldalra áll ugyanugy megy a motor ha valaki leírná nekem hogy merre van elzárva, tartalékon... annak nagyon örülnék és még egy dolog amit nem tudok mikor kell a hütő ventinek bekapcsolni mert ugy 100 körül járkálok vele és érzem a lábamon hogy jön hátra a meleg de nem látnám amikor megállok hogy a venti elkezdene forogni nem melegitem fel eléggé a kímélő használattal? ja meg valki leírhatná nekem lépésre hogy hova kelle vinni a mocit ha át akarom iratni bogy a buta kérdésekért előre is köszönöm a segotséget
Az lenne a kérdésem, hogy honnan lehet tudni, hogy mikor kell az első teleszkópokba cserélni az olajat? Nemrég vettem a gépest 2001 évjáratú és valószínűleg még nem volt hozzápiszkálva! (esetleg valami mást amit még javasoltok pl teló szimering.....stb?)
Mivel az első fékpofáim is eléggé kopottak már kb 3mm ezeket is szeretném majd cserélni és akkor már a fékolajat is. Esetleg tudnátok konkrét márkát ajánlani fékpofa ügyben?
Sziasztok!
Köszi az infókat GS 500 ----- GSF 650 ügyben... Sajnos rossz hírem van, felhívtam az akciózó kereskedést, és már nincs ABS-es Bandit, sem sima, sem idomos... Az 1,5MFt még belefért volna, de mivel a lényeg nekem a fék lett volna, így marad a GS 500 , egy kormánymagasítóval, és egy lábtartó alacsonyítással... . Itt Debrecenben van a Power City-ben egy új GSF 1250 SA, egy fekete, de az akciósan is 2MFt... Majd figyelem a téli akciókat... Úgy látom, a Pannóniás szekció itt is jelen van...
Üdv:
CsA
Most 650-et éri meg venni, ahogy olvastam Csa meg nem szénné pakolva akar alpesi hágókat mászni, és a gs-t sem azért cseréli, mert gyenge...szóval jelenleg 6 kilóval drágább az 1.250. Ilyen használati feltételek mellett nehéz érveket felsorakoztatni mellette.
Szvsz is jobban jársz a nagyobb köbcentivel, ha már van annyi motorostudásod, el tudsz viselni kicsit nagyobb súlyt, nagyon kicsit több fogyasztást (de írtad, hogy nem mész sokat).
Én nem gondolkoznék, megvenném 1.38-ért a Banditot. A 4 henger az 4 henger Ja, ha magas vas- a képekről úgy látom- ne adjál pénzt fejidomra, az újakon nem sokat ér.
Szia ! Tavaly én is egy hasonló cserét csináltam (gs500-gsx650f) nekem nagyon bejött amig a gs-en 400-500km után a párommal már igencsak zsibbadtunk tavaly Horvátig csak tankolni álltunk meg és türhető volt ! Szerintem ez sokmindent elárul. Egyébbként meg a gs-után ez még erőben is megfelel.
Sok balesetmentes utat csá!
A motorozás közbeni kézzsibbadásnak egészségügyi oka van. Ez azt jelenti, hogy az illetőnek a karokat ellátó vénája a kar egy bizonyos szögben tartásakor beszűkül és idővel a vérellátás gyengülése miatt kialakul a zsibbadás. Nekem néha a hüvelyk-mutató-matató hármas szokott. Olyankor pár másodperces lógatás megszünteti a gondot. Létezik erre egy speciális TOS (ez a kórság orvosi neve) gyógytorna, amivel lehet segíteni a bajon.
A pontos EÜ leírása a problémának itt van leírva: http://portal.tmkorhaz.hu/hefo...
Én is így váltottam.
Össze se lehet hasonlítani!
Kényelem,üléspozíció, erő,stb.
Ha messzire megyek, akkor 150km-enként állok meg és nem zsibbad semmim. A gs-nél ez 80-100 volt és már elléggé fészkelődtem!
Jelenleg a LIDL-ben kapható 7 és 21mm szélességben 5e Ft-ért. A vékonyabbat vedd, és arra vigyázz, hogy iszonyat módon ragad, nagyon alaposan és óvatosan ragaszd, ha már odanyomtad, ne akard korrigálni, visszaszedni. Szépen hajlítható a kis ívekre is, nem kell megijedni.
Üdv hölgyek/urak!
Tegnap láttam egy akciós Bandit hirdetést, amin elgondolkoztam. Azt kérdezném a tisztelt sporttársaktól, hogy a GS 500-hoz képest mennyivel fogyaszt többet a 650-es paripa, ill. mennyivel kevésbé fekvős az űléspozíció a GS-hez képest, vagy olyasmi lenne? Nagyon szeretem a GS 500-ast, teljesítményben nekem még sokáig elég lenne, de nagyon elfárad/zsibbad a csuklóm a nekem nem megfelelő üléspozíció miatt. A Bandit-on elsősorban az ABS lehetősége, a dupla első tárcsafék, és persze a komolyabb 4 hengeres vízhűtéses motorblokk fogott meg. Aki gyakran motorozik utassal, az pedig megmondhatná, hogy az utas kényelme szempontjából jó választás-e a Bandit. Jómagam sem megyek sokat, de néha elcsábítanám egy motorozásra a feleségemet is, aki keveset utazott eddig motoron, és neki az utazási kényelem a legfontosabb szempont, mivel nem Ő vezet ugye... :-)))
Blue tudom, hogy Te pont ezt a váltást lépted meg, elsősorban Neked szegezném a kérdést... :-)
Üdv:
CsA
Az lenne a kérdésem, hogy honnan lehet tudni, hogy mikor kell az első teleszkópokba cserélni az olajat? Nemrég vettem a gépest 2001 évjáratú és valószínűleg még nem volt hozzápiszkálva! (esetleg valami mást amit még javasoltok pl teló szimering.....stb?)
Mivel az első fékpofáim is eléggé kopottak már kb 3mm ezeket is szeretném majd cserélni és akkor már a fékolajat is. Esetleg tudnátok konkrét márkát ajánlani fékpofa ügyben?
Válaszokat előre is köszönöm!
Köszi az infókat GS 500 ----- GSF 650 ügyben... Sajnos rossz hírem van, felhívtam az akciózó kereskedést, és már nincs ABS-es Bandit, sem sima, sem idomos... Az 1,5MFt még belefért volna, de mivel a lényeg nekem a fék lett volna, így marad a GS 500 , egy kormánymagasítóval, és egy lábtartó alacsonyítással... . Itt Debrecenben van a Power City-ben egy új GSF 1250 SA, egy fekete, de az akciósan is 2MFt... Majd figyelem a téli akciókat... Úgy látom, a Pannóniás szekció itt is jelen van...
Üdv:
CsA
Mikor én vettem 150e volt a külömbség...
Szerintem vedd az 1,2-est, vagy az 1250-est, ha belefér. Azért ezek már más történethez tartoznak, de hosszútávon kifizetődő szerintem.
Ok felőlem mehet felesbe ha neked úgy megfelel.
Felétek van Lidl?
Sok balesetmentes utat csá!
A pontos EÜ leírása a problémának itt van leírva:
http://portal.tmkorhaz.hu/hefo...
Össze se lehet hasonlítani!
Kényelem,üléspozíció, erő,stb.
Ha messzire megyek, akkor 150km-enként állok meg és nem zsibbad semmim. A gs-nél ez 80-100 volt és már elléggé fészkelődtem!
10m=4ezer!
Vedd meg valakivel közösen!
Velem?
Tegnap láttam egy akciós Bandit hirdetést, amin elgondolkoztam. Azt kérdezném a tisztelt sporttársaktól, hogy a GS 500-hoz képest mennyivel fogyaszt többet a 650-es paripa, ill. mennyivel kevésbé fekvős az űléspozíció a GS-hez képest, vagy olyasmi lenne? Nagyon szeretem a GS 500-ast, teljesítményben nekem még sokáig elég lenne, de nagyon elfárad/zsibbad a csuklóm a nekem nem megfelelő üléspozíció miatt. A Bandit-on elsősorban az ABS lehetősége, a dupla első tárcsafék, és persze a komolyabb 4 hengeres vízhűtéses motorblokk fogott meg. Aki gyakran motorozik utassal, az pedig megmondhatná, hogy az utas kényelme szempontjából jó választás-e a Bandit. Jómagam sem megyek sokat, de néha elcsábítanám egy motorozásra a feleségemet is, aki keveset utazott eddig motoron, és neki az utazási kényelem a legfontosabb szempont, mivel nem Ő vezet ugye... :-)))
Blue tudom, hogy Te pont ezt a váltást lépted meg, elsősorban Neked szegezném a kérdést... :-)
Üdv:
CsA
Hol tudom ezt a krómcsíkot beszerezni ( a Homasitánál néztem a web oldalukon, ott elég drága 7000Ft körül van)
Nem kell mostanában valamit AutoCAD-el rajzolni? Olyan rajzolhatnékom van