Milyen bukód van? Én 189cm vagyok, az én fejemnek 140-nél sincs semmi baja. Előző sisakommal max 100-at bírtam tartósan. A csabu féle csíkot mindenképp próbáld ki, de a tuti szélvédelem a magas plexi+ vario plexi kombóval érheő el többek szeint, szerintem meg semmivel
Megnéztem a kopógyűrű és az agyrész közötti esetleges pontatlanságot, és nálam (még mindig 8 km) teljesen egy vonalban vannak legfeljebb 2 kivételével, amit én a kidolgozottság hanyagságának nézek.
A km óra alatt lévő kb 5mm-es lyukon benyúlva pedig csavarhúzóval vízszintesen tudod állítani, az előző kolléga a függőleges állítási lehetőséget írta le.
Mielőtt bármit beruháznál, ragassz rá a gyári plexi szélére öntapadós autós díszítő krómcsíkot. Meg fogja dobni a menetszelet és el fogja kerülni a fejedet. Nekem is hasonló gondom volt és ezzel megzűnt. Olvass itt vissza, meg fogod találni róla a képeket. Egy Hornetes srácnak is tettem fel, meg is oldódott a gondja.
Érdeklődni szeretnék, hogy milyen túraplexit javasolnátok 2001 évjáratú 600 S Banditra? Néztem Givi-t, Mra-t, Puigot (az apróban van egész jó áron ) Melyikkel járok a legjobban fontos lenne a szélvédelem mert 100-nál márt le akarja tekerni a fejem a menetszél (185cm magas vagyok)
Előre is köszi a válaszokat!
Bal teló előtt,aulról felnyúlsz a lámpatesthez,és találsz ott egy imbuszkulcsos tekerőt, legalábbis a 650-esen így van!Aztán, lehet hogy csak a két teló között fér el a kezed. A lényeg, hogy alulról keresd, esetleg lámpával!
A jobb oldali első féktárcsa kopógyűrű és az agyrész egy kb 5forintos nagyságú középen lyukas szegeccsel van összerögzítve (sacc 8 darab) A kopógyűrű és az agy pontosan egy vonalban vannak újonnan?
Nincs valakinek a fiókban régi, elhasznált - de ki nem dobot fékbetét? (K7-es, sima, nem ABS-es modelhez)
Kellene nekem a vas.........
Lehet első vagy hátsó vagy ha van mindkettő (mindhárom pár)
Nem kérem ingyé......
Szóval akinek van keresen meg a blue kukac akmt pont hu-n.
Hiszen ha a furat kicsivel nagyobb mint a csap (szegecs), akkor nincs az az isten, ami megfogja, hogy ilyen erők mellett el ne csússzon...
Valaki? Kevés km-el? Ferkepappa?
Szerintem nálad a pont Csomy!
Motorvásárlás környékén én is megsasoltam több gépet, és azt vettem észre, hogy jó néhánynak már 0 km-esen is el van fordulva a két rész egymástól, tehát nincs mm pontosan egybevágás.
Az enyémben is van egy kis difi újkora óta. Ha valami rosszabbodik rajta akkor úgyis addíg járok a nyakukra amíg garanciába ki nem cserélik párban! Dehát ezt mondtam a kereskedőnek is előre.
Tehát szerintem is gyártási hiányosság.
Nos!
Csekkoltam a fékeket. A jobb oldali valóban egy kicsit (kb fél mm) hátrafelé el van fordulva. Oldal irányban nem vettem észre eltérést.
Ellenben a bal oldali, jócskán, kb 1,5-2 mm-t _előre_ felé van elfordulva. Amit kétlek, hogy a túlzott fékezés okozott volna.
Bár jelenleg lejtőnek háttal állok, elképzelhető lenne, hogy visszafelé álljanak, de semmi lötyögés nem tapasztalható, stabilan állnak a tárcsák a helyükön.
Nem lehet, hogy gyárilag pontatlanul gyártják, de mindenki csak szervíz alkalmával veszi észre, és meghibásodásra gyanakszik?
Meg kéne nézni egy null-km körüli gépet, hogy mi a helyzet.
Ha számít valamit, akkor SA kivitel.
Megy az többel is:-)
De tény! Érdekes!
3 dobozzal, utassal MAX 199-et értem el.....
Dobozok nélkül utassal 207......
Egyedül, dobozokkal (M5) 217.....