Amúgy nem lötyög, áll mint Katiban a gyerek, csak a síkok kicsit elmozdultak. Nálam kb 1-2 mm 6e km után. Még akkor sem kottyan, ha lejtőn gurulok farral lefelé és fékezek, tehát az erő pont fordítva éri.
Hali!
Látom itt mindenki rákapott erre a féklötyögés témára Ha már itt járunk én részletesebben beleástam magam picit ebbe a szegecs témába,és több szervízes emberkét is megkérdeztem...mind azt mondta,hogy ugye oldalirányban lötyöghet halál nyugodtan,de ha föl le huzigatja az ember,akkor is lehet egy 1-2mm-es mozgása,de amennyiben ez eldurvul,akkor csere! Ha elnyíródik a szegecs akkor nagyon durva szopi van.
Amúgy lehetőség van minden fék esetében újraszegecselésre! Kicsit kitágítják mindkét oldalon a luksit és egy picivel nagyobb szegecs kerül bele. Az alapvető kérdés,hogy a Bandit féktárcsáinál maga a szegecs vagy a rotor anyaga az,ami gagyi minőség...ha a szegecs,akkor orvosolható cserével...ha viszont a rotor,akkor bezony nagy cummendáré van.
A nem garanciális gépeknél egy másik márkájú tárcsa orvosolja a problémát...amennyiben meg még garis,akkor bizony nagy foghúzás és pszichikai trauma darabonként 60 ezer forintot kipengetni a 2 tárcsáért.
Szerintem személyesen meg kéne keresni a forgalmazót és mellékelni a fotókat, mit szól hozzá..... A bolt szerint "ennek még semmi baja", csak engem zavar rohadtul.
Szép utvonalat választottál... én azon a kornyéken még csak kocsival jártam, motorral még nem volt alkalmam /tavaly tél elott szereztem be a gépet/. De biztos a tátra vidéke is be lesz járva, ahogy balaton kornyéke is.
Akinél ez a probléma igazán fenn áll, készíthetne egy szemléletes fényképet.
Az enyémet megvizsgálva, nem egész 1 év, és 6000km után ha akarom, akkor van ott valami, ha nem, akkor nincs.
Látom itt mindenki rákapott erre a féklötyögés témára Ha már itt járunk én részletesebben beleástam magam picit ebbe a szegecs témába,és több szervízes emberkét is megkérdeztem...mind azt mondta,hogy ugye oldalirányban lötyöghet halál nyugodtan,de ha föl le huzigatja az ember,akkor is lehet egy 1-2mm-es mozgása,de amennyiben ez eldurvul,akkor csere! Ha elnyíródik a szegecs akkor nagyon durva szopi van.
Amúgy lehetőség van minden fék esetében újraszegecselésre! Kicsit kitágítják mindkét oldalon a luksit és egy picivel nagyobb szegecs kerül bele. Az alapvető kérdés,hogy a Bandit féktárcsáinál maga a szegecs vagy a rotor anyaga az,ami gagyi minőség...ha a szegecs,akkor orvosolható cserével...ha viszont a rotor,akkor bezony nagy cummendáré van.
A nem garanciális gépeknél egy másik márkájú tárcsa orvosolja a problémát...amennyiben meg még garis,akkor bizony nagy foghúzás és pszichikai trauma darabonként 60 ezer forintot kipengetni a 2 tárcsáért.
Valamiben végre nekem is lehet szerencsém!
Bal, jobb.
Fotót is csinálok!
Az enyémet megvizsgálva, nem egész 1 év, és 6000km után ha akarom, akkor van ott valami, ha nem, akkor nincs.