Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enyém sem lötyög kb ugyanolyan állapotban van mint a tiéd.Azért gariban megemlítem,kíváncsi vagyok mit mondanak.......
Én motorom lassan ezer éves és enyémen is lötyög egyik féktárcsa. Nem tudom foglalkozzak-e vele.
Amúgy nem lötyög, áll mint Katiban a gyerek, csak a síkok kicsit elmozdultak. Nálam kb 1-2 mm 6e km után. Még akkor sem kottyan, ha lejtőn gurulok farral lefelé és fékezek, tehát az erő pont fordítva éri.
Ezért nem akarom hagyni a dolgot amíg garis. Tavaly nyáron vettem, két év a gari, max a letelte előtt kicseréltetem.
Arra Poprád környékére szeretnék eljutni 2-3 napra, de ez a vágyálom kb 8 éve fennáll, dén csak összejön
Hali!
Látom itt mindenki rákapott erre a féklötyögés témára Ha már itt járunk én részletesebben beleástam magam picit ebbe a szegecs témába,és több szervízes emberkét is megkérdeztem...mind azt mondta,hogy ugye oldalirányban lötyöghet halál nyugodtan,de ha föl le huzigatja az ember,akkor is lehet egy 1-2mm-es mozgása,de amennyiben ez eldurvul,akkor csere! Ha elnyíródik a szegecs akkor nagyon durva szopi van.
Amúgy lehetőség van minden fék esetében újraszegecselésre! Kicsit kitágítják mindkét oldalon a luksit és egy picivel nagyobb szegecs kerül bele. Az alapvető kérdés,hogy a Bandit féktárcsáinál maga a szegecs vagy a rotor anyaga az,ami gagyi minőség...ha a szegecs,akkor orvosolható cserével...ha viszont a rotor,akkor bezony nagy cummendáré van.
A nem garanciális gépeknél egy másik márkájú tárcsa orvosolja a problémát...amennyiben meg még garis,akkor bizony nagy foghúzás és pszichikai trauma darabonként 60 ezer forintot kipengetni a 2 tárcsáért.
Nem, tavalyi.
Pedig a tied is ABS-es k7,nem?
Én sem, és nem is mozog, hiába rángatom!
Valamiben végre nekem is lehet szerencsém!
Csak a jobb oldaliakkal van gond, mint ahogy nálam is. Nálad viszont nem látok elmozdulást.
Lefényképeztem, megrángattam, semmi különöset nem érzékelek!
Bal, jobb.
Na most már Én is megnézem, az enyém is 1 éves 26ezer km-rel.
Fotót is csinálok!
Az enyémen is igy mutat, holnap készítek róla fotót.
Szerintem személyesen meg kéne keresni a forgalmazót és mellékelni a fotókat, mit szól hozzá..... A bolt szerint "ennek még semmi baja", csak engem zavar rohadtul.
Szia.kb az én féktárcsám is ilyen...Akkor most reklamáljak,hogy cseréljék?Az se megoldás,mert akkor évenként csere..Enyém 10 hónapos 5500 km-rel......
Szép utvonalat választottál... én azon a kornyéken még csak kocsival jártam, motorral még nem volt alkalmam /tavaly tél elott szereztem be a gépet/. De biztos a tátra vidéke is be lesz járva, ahogy balaton kornyéke is.
Na itt van. A közeli kicsit homályos, de azért kivehető. A szegecseken fényvisszaverő tapétapöttyök vannak, mielőtt kérdeznéd.
Rögtön lefotózom a sajátomat és belinkelem. Pár perc
Akinél ez a probléma igazán fenn áll, készíthetne egy szemléletes fényképet.
Az enyémet megvizsgálva, nem egész 1 év, és 6000km után ha akarom, akkor van ott valami, ha nem, akkor nincs.
Nekem is van valamennyi lógása a féktárcsáim kopógyűrűinek. Egy bizonyos mértékig azt olvastam természetesnek mondható az elmozdulás.
A fejleményeket persze várjuk.
Az lessz,és köszönöm az infókat mindenkinek!
Nézesd meg valami hozzáértővel szerintem, mert a féken az életed múlhat.
Gondolom akkor ha nagyon kivan kb 3 4 mm ne nagyon játszak vele,mer fejreesés lehet a vége?Vagy nem?
Én mondjuk nem vagyok vad motoros, nem csoda ha nálam nem dolgozik az ABS túl sűrűn.....