Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Apjuk f@szát.
Amikor a fazer 1000-en kopott el nekik kuplung, arra meg azt mondták, biztos sokat egykerekeztek.
Szintén SA típus, és leginkább egyedüli használat.
Voltam vele nyaralni, de a túlterheléstől messze van.
A hibát viszont még nem tapasztaltam, bár nem is néztem meg. Majd ma! Ellenben a jobb első tárcsám súrlódik menet közben. Ha picit ráteszem a féket, akkor elhallgat. Tudom, hogy a hiba az, amit lent is írnak, ezért is nem néztem még meg... Most már viszont zavar.

Az ABSes tapasztalatod viszont meglep.
A hátsót majdnem minden nap meg tudom csúsztatni, az elsőt csak trükkös helyzetekben, vagy szándékosan.
A túlfékezésről meg annyit, hogy ABS-es verzióm van és az elsőt még nem tapasztaltam meg hogyan működik, a hátsó már vibrált a talpam alatt (tavasszal homokos volt még az úttest).
Sajnos nem tudom, Csomy be is linkelte azt a cikket, amit olvastam. Nálam ugyanez a helyzet és a moci nem volt túlpakolva, sőt, amikor új volt még nem vittem senkit amíg hozzá nem szoktam, tök egyedül jártam vele és csomagok nélkül, még dobozom sem volt. Ez a jelenség két hónap után jelentkezett, most a 6000-es szervízen mutattam a boltnak, de ha tovább nő, nem fogom a garit hagyni, lefényképeztetem velük és ragaszkodni fogok hogy továbbítsák a forgalmazóhoz.
Részlet a motorrevü másfél éves tesztjéből... A kedves Suzuki igazán kitalálhatna valamit.
Az nem megoldás, hogy adnak egy új féktárcsát (jó esetben gariba, de remélni sem merem) újabb egy évre.

"A Suzuki jobb első féktárcsájának agy része és a fékbetétekkel érintkező tárcsarész (kopógyűrű) egy milliméterrel elfordultak egymáshoz képest. A márkaszervizben ezt első körben féktárcsa cserével orvosolták, de a hiba ismételten jelentkezett az új alkatrész esetében is. Szakvéleményt kértünk, és Molnár Péter a Magyar Suzuki Zrt. munkatársa szerint a motor túlpakolása vagy a fék túlterhelése szerint jelentkezhetett a probléma. Időközben más Bandit tulajdonos is jelentkezett hasonló hibajelenséggel. "
És ez mi pénz,nem tudod véletlenül?
Jobb oldali első? Mert az állítólag Suzuki típushiba, az enyém nyáron lesz egy éves és már egy mm-t el van csúszva a féktárcsa a központi résztől a szegecseknél..... Én a neten azt olvastam, hogy a Suzuki szerint az csere.
Sziasztok,megint itt!kérdés!Ha a féktárcsám jó,de lóg a szegecselésen azt meg lehet csináltatni?
Én már felétek szeretnék gurulni. Van egy kedvenc köröm: Letkés, onnan a határ mellett el a 66-ig, fel Hontianske Nemce-ig, ott balra, 525-ön el Bzenicáig, onnan párkány. Meg ugye ott az 577, amit még csak videón láttam...
Igen, ez valóban így van, az ellenállás valóban csak azért van benne. Viszont villogás közben 5000-re lett pörgetve a motor és még úgy sem lett semmi baja, tehát bírja.
ez így nem szerencsés, LED-ek árama nincs korlátozva. Kellenne velük sorban is egy ellenállás ( illetve ahogy előttem mondták 6 led párhuzamosan velük sorban egy ellenállás ), amivel beállítod az áramot. így hamar tönkremehetnek. A nagy ellenállás csak a relé terhelése miatt kell gondolom, hogy meglegyen a 21W.
A kettes jött be. 3X6 db sorbakötött LED-del, így 18 került a nyáklapra. A LED-ek 1,8 és 2,2V között működnek, a 10W-os 6-8 Ohmos ellenállás imitálja a villogó automatának az izzó jelenlétét hogy villogjon. Nagyon korrekt és látványos lett a különbség!
Ja, már volt válasz
Első rajz, és párhuzamosan kösd be. Semmivel se több meló, viszot így ha elbaxódik egy, a többi attól még működni fog. Sorosnál meg egy kimegy, megy a többi.
Igazából egyik rajz sem jó, de a 2-es különösképpen. Én párhuzamosan kötném a hat ledet( vagy amennyi kell) és egy közös sorba kötött ellenállással állítanáb be az áramot.
Kívánom, hogy maradjanak is meg a kellemes élményeid.
Helóka mindenki! Ma motoroztam eloszor magyarországon, és meg kell mondjam picit tartottam a gépkocsivezetoktol. Olvastam pár negativ dolgot motoros forumokon, leszoritanak, bunkok a motorossal, bla-bla, stb.... De kellemeset csalodtam. Komáromnál léptuk át a határt az asszonykámmal, és a duna mentén gurultunk visegrádig. Az utak nem a legjobbak /kátyu, ráz, foltozások stb....figyelni kell mint Sólyomszem/, de más gond nem akadt. Nézni való akadt, és a kocsik is szépen 80-100-as tempóban kozlekedtek, semmi orult elozések. Azaz azért akadt orult, persze szlovák rendszámos, szinte égett a pofám a sisak alatt. Esztergomban orult kocsisorok hazafelé, szépen el kezdtem gurulni a kocsik mellett, vártam a reakciokat, mindenki szépen félre huzodott hogy elférjek, vagy beengedett maga elé ha jott szembe kocsi, semmi anyázás, dudálás. Bár én is igyekeztem minnél kulturáltabban gurulni. Nem akartam pofátlan lenni, de annyira fáraszto volt néha a meredek utakon lépésben gurulni, megállni, indulni két személlyel, + a big bandit sulya hogy muszály volt picit szemtelenkednem. De legalább elkezdtem használni a hátso féket is . 5,4-es fogyasztás hoztunk ossze, nyugis tempoban /város 50-60, országut 80-110/. Ekkora mocitol szerintem nem rossz eredmény. Remélem még sokszor átgurulok a "határon" . Széles utat mindenkinek! L.
Házilag készített LED-es indexet véleményetek szerint hogyan kössem? Elenállás mindenképpen kell bele, másképp nem villog. 6 LED adja a 12 Voltot sorbakötve. Melyik rajz a jó?
ha jol tudom, nincs pc 650-eshez. enis akartam venni, elvileg a gsxr600-as pc-je jo hozza, ugyis egyedi terkep lesz rairva.
Mi a véleményetek, érdemes PC-t venni a 650es Bandithoz? Vagy többre megyek egy sportdob+légszűrő párossal?
Köszi a segítséget. Ha lesz időm, nekiállok, bár én másképp képzeltem el a bukócsövet. De majd kialkotok valamit.
Na feldobtam a 16ost. Dinamikában nem változott a gép, legalább is érezhetően nem. Azonban kaptam +15-20 km/h-t.
Azaz 4500-as fordulaton ami elviekben a nyomatékcsúcs most 140-est megy, 5000-nél már 150.
Egy ismerős váltott a banditon 16-ra, 110-es tempónál fél litert csökkent a fogyasztás, de alul eléggé megdöglött a vas. Próbáld ki.
Ott a pont, elnéztem!
Ha nem rángatja túlzottan, még benzint is spórolhat!