Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Munkahelyi gépemen megvannak a könyvek. Vázszámot kell nézni.
GSXR talit és gurulást szervezünk, mindenkit szeretettel várunk ápr. 11-én, részletek www.motorozz.hu turák közt "GSXR gurulás" cimen! Nézzétek meg! üdv: Murdoc
a kapott linkekböl megneztem 2,3at 1et le is töltöttem d e 1elöre sikerült megtalalni valamit,de ha mar nekiallok akkor kiderül jot talaltam.szovval köszi
Szervízkönyben ( gyáriban, vagy haynes-ben nem emlékszem ) benne van, hogy melyik évhez melyik szám tartozik. Sajnos tönkrement a vinyóm, amin szervízkönyveket tároltam.
bar en is uj vagyok es a 600asom van meg 1 tapasztalatom van vele-jo szerelni
Sziasztok!

Mostanában eléggé szemezek a GSF 400as motorokkal :)
Tudnátok pár véleményt írni róla?
Bonctermet olvastam ott egész jókat olvastam.
előre is köszönöm!
en masra esküszöm
Nagyon sokáig csak Nolanom volt, de utána vettem egy Schuberth-et... azóta csak Schuberth-et veszek. Nekem ez jött be. Újabb Nolanokat nem próbáltam, bár a második sisakom most is Nolan (meg még egy Schuberth ).
napszemüveg? akkor miert nem ezt vagy ilyet n102
ha lenne,jo volna
dolgozom az (papir)ügyön.de 1-2 heten belül lessz csak papirom,akkor en is tudom mikori is pontosan
ha segit gn77bi2264x a szama
igaz nem mindenkinek logikus,nekem ez nem jutott szembe
nagyon a végéhez közeledik a láncolajozó rendelés, kérek mindenkit, hogy nagyon gondolja végig mégeccer, és ha ezt megtette, akkor a borsod.akos@limitless.hu címre egy telefonszám kíséretében jelezze igényét.
"hogy el nem tudom képzelni, hogy oda bármi befér." - voltam én már más témában így, azután mégis sikerült.

Persze a Schuberth saját megoldása biztos jó oda, de az tényleg egy vagyonba kerül.
Nekem sima alap drótos van, ilyet nem szívesen építtetnék be. Láttam egy két nagyon profi megoldást, amin berakatnék, de az meg egy kisebb motor ára. Na a lényeg, a nyitogatósokon látom, hogy ott a hely, de úgy gyógyul rá a fülemre, hogy el nem tudom képzelni, hogy oda bármi befér.
De azért arra sose vegyél mérget, hogy jól.
Én inkább a gyári szám alapján keresném.
A forgalmiban benne van a gyártási év.
Biztosan ki lehet deríteni. A kapcsolási rajz még azonos típuson belül is változhat, akár évről-évre, meg hogy a világ mely részére szánták a mocit. Bár nem hiszem hogy a lámpánál. Mazsolázz a linkelt szervizleírások között. Legtöbbször a doksik végén van a mellékletben, akár több hasonló is a különböző évjáratokhoz.
Pedig a napszemüveg verhetetlen.

Nem lehet belerakni a sisakbeszélőz? Elvileg ki van alakítva a helye, igaz én sosem próbáltam beleépíteni.
Nem te lennél az első, aki teljesen más mocihoz kérne segítséget itt.
Én nagy százalékban sisakbszélővel megyek. NEm tudom elképzelni, hova férne be. Persze biztos be lehetne építtetni. De per pilla a flip up és a beépített napszemüveg nem ér nekem 30 rugót. Abból inkább dobozt vennék.
Azért a gyártási évére figyelj oda!
A Concept nem nyomott, de kitágult 4 év alatt, ezért C2-ből eggyel kisebbet vettem, nyomott 1 hónapig, idomult a fejemhez, azóta tökéletes. (Csak ez a bajod volt vele, mert akkor érdemes azt az egy hónapot kivárni.)
hjajaaj...benzinfaló...büdzsé - válság, minden amit akarsz...még ez is...
Mér' nem? Csak nem?
Nem nagyon hat meg, hány éves modell. Volt pár sisakom előtte, ez álom azokhoz képest. Újan vettem Lujzinál 100 euróért, 3.5éve hordom, 2 éve naponta. Tavaly tisztára lelki beteg lettem, hogy kivették a gyártásból. Próbálgattam C2-t, Conceptet, nyomják a fülem, mint állat. Namost, hogy találtam egyet új szpídet a boltban, én örülök, mint majom a farkának. Nekem ennél nem kell jobb sisak.