Sziasztok. Én maradtam egyedül, ott aludtam Vadásznál és nagyon jól éreztem magam. Kicsit bütyköltünk ma délelőtt és négykor indultam haza. Akik nem maradtak, sajnálhatják.
Keréktengelyt kell először meghúzni, majd némi mozgatás/rángatás (hadd igazodjon) után a teló alsó részén lévő kis csavarokat, ami rögzíti a telót a tengelyhez. Utána a többit, különben nem biztos, hogy párhuzamos lesz a két teló, és az nem túl egészséges.
Akkora hibát nem is merek feltételezni, hogy valamelyik távtartó kimaradt, vagy rossz helyre/fordítva került beszerelésre.
Más: szerintem ha a keréktengelyt rendesen lehúzom nyomatékra, akkor a sárvédővel már nem tudom eltekerni a villát...
De ha a sárvédőt húzod meg elöször, akkor a keréktengely meghúzásakor megfeszül a villaszár, és nem jól fog állni a féknyereg a féktárcsán.Ilyenkor szokták leégetni a féktárcsát, mert nem megy vissza betét!
Ezért van beragadva.
És ezért nem megy vissza, ha kijött. Nem bír dolgozni. A fékkar pumpálásával ki kell neki jönni, de ne álljatok elé, mert agyonlő! Komolyan!
Be van rohadva az az oldal. A púder szerű por bement a porvédő alá a karmantyúk mögé, és ettől nem dolgozik a dugattyú, mert megtapad. Megoldás a teljes szétszedés, tisztítás, karmantyú és porvédő csere. Nem javaslom az ottoni barkácsolást, csak ha szerelő vagy. nagyon óvatosan kell a dugattyúval bánni, nem egyszerű visszatenni, mert nagyon passzentos, könnyű félrenyomni.
Lazitsd fel az első sárvédőtartó csavarokat,majd húzd meg őket!Meg van feszülve, mert gondolom a szimmering cseréhez levetted.Mindig azt kell meghúzni utoljára!(nem a keréktengelyt!)
Én párhuzamszorítóval szoktam ( vagy mi a franc az a menetes tekerős szorító, amit 200ft-ért meg lehet venni ). Fadarab a dugattyú(k)ra, és tekerem finoman a párhuzamszorítót. Szépen szokott visszamenni.
Be vannak rohadva . Tegyél rájuk egy fadarabot, és vízpumpa fogóval ÓVATOSAN probáld meg visszanyomni, nehogy megkarcold a dugattyút. Ha megy, utána nyomasd ki a fékkarral, és ess neki féktisztítóval+fogkefével. A porvédő az a karmantyú felett van, ami bent tartja a fékolajat a munkahenger mögött.
Akkora hibát nem is merek feltételezni, hogy valamelyik távtartó kimaradt, vagy rossz helyre/fordítva került beszerelésre.
De ha a sárvédőt húzod meg elöször, akkor a keréktengely meghúzásakor megfeszül a villaszár, és nem jól fog állni a féknyereg a féktárcsán.Ilyenkor szokták leégetni a féktárcsát, mert nem megy vissza betét!
Más: szerintem ha a keréktengelyt rendesen lehúzom nyomatékra, akkor a sárvédővel már nem tudom eltekerni a villát...
Korábban az ETZ-nél viszont szorítóztam én is.
És ezért nem megy vissza, ha kijött. Nem bír dolgozni. A fékkar pumpálásával ki kell neki jönni, de ne álljatok elé, mert agyonlő! Komolyan!
más: valaki be van itt reggelve német ebay-re?