Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ősszel szétborítottam az elejét, én is így csináltam, de ott olyan passzos minden, hogy szerintem elég nehéz rosszul összetenni.
Sziasztok. Én maradtam egyedül, ott aludtam Vadásznál és nagyon jól éreztem magam. Kicsit bütyköltünk ma délelőtt és négykor indultam haza. Akik nem maradtak, sajnálhatják.
Keréktengelyt kell először meghúzni, majd némi mozgatás/rángatás (hadd igazodjon) után a teló alsó részén lévő kis csavarokat, ami rögzíti a telót a tengelyhez. Utána a többit, különben nem biztos, hogy párhuzamos lesz a két teló, és az nem túl egészséges.
Akkora hibát nem is merek feltételezni, hogy valamelyik távtartó kimaradt, vagy rossz helyre/fordítva került beszerelésre.
Milyen koffer lesz? priviben?
Más: szerintem ha a keréktengelyt rendesen lehúzom nyomatékra, akkor a sárvédővel már nem tudom eltekerni a villát...

De ha a sárvédőt húzod meg elöször, akkor a keréktengely meghúzásakor megfeszül a villaszár, és nem jól fog állni a féknyereg a féktárcsán.Ilyenkor szokták leégetni a féktárcsát, mert nem megy vissza betét!
Még egyet próbálj: A mozgó dugattyút nyomd vissza, és tedd rá a pillanatszorítót, és úgy pumpáld! Úgy ki kell jönnie a másiknak.


Más: szerintem ha a keréktengelyt rendesen lehúzom nyomatékra, akkor a sárvédővel már nem tudom eltekerni a villát...
2 hete cseréltem elöl betéteket. Simán kézzel vissza tudtam nyomni a dugattyúkat.
Korábban az ETZ-nél viszont szorítóztam én is.
Ezért van beragadva.
És ezért nem megy vissza, ha kijött. Nem bír dolgozni. A fékkar pumpálásával ki kell neki jönni, de ne álljatok elé, mert agyonlő! Komolyan!
Köszönöm a segítségeket,mostantól szerelő jön,feladtam!
Sárvédő lazítás megvolt azzal kezdtük!Okés be van rohadva de ha bent van a dugattyu és fék nyomkodársra nem jön ki akkor mivan?
Be van rohadva az az oldal. A púder szerű por bement a porvédő alá a karmantyúk mögé, és ettől nem dolgozik a dugattyú, mert megtapad. Megoldás a teljes szétszedés, tisztítás, karmantyú és porvédő csere. Nem javaslom az ottoni barkácsolást, csak ha szerelő vagy. nagyon óvatosan kell a dugattyúval bánni, nem egyszerű visszatenni, mert nagyon passzentos, könnyű félrenyomni.
Lazitsd fel az első sárvédőtartó csavarokat,majd húzd meg őket!Meg van feszülve, mert gondolom a szimmering cseréhez levetted.Mindig azt kell meghúzni utoljára!(nem a keréktengelyt!)
Én párhuzamszorítóval szoktam ( vagy mi a franc az a menetes tekerős szorító, amit 200ft-ért meg lehet venni ). Fadarab a dugattyú(k)ra, és tekerem finoman a párhuzamszorítót. Szépen szokott visszamenni.
Be vannak rohadva . Tegyél rájuk egy fadarabot, és vízpumpa fogóval ÓVATOSAN probáld meg visszanyomni, nehogy megkarcold a dugattyút. Ha megy, utána nyomasd ki a fékkarral, és ess neki féktisztítóval+fogkefével. A porvédő az a karmantyú felett van, ami bent tartja a fékolajat a munkahenger mögött.
Nem, sisak. Koffert úgytudom cinkes venni, nagyon magas szokott lenn a postaköltség.
Az hogy lehet hogy a bal oldali tárcsánál a dugattyukat vissza tudom nyomni,de a jobb oldalinál meg sem tudom mozdítani?
koffer? Csak azért kérdem, mert akkor én nem nyomulok neked keresztbe.
Porvédő?A lemezre gondolsz ami a fékpofák alatt van?
irc is jöhet
Küldök PÜ-t otthon.
Vedd le a fékeket, a porvédők alá fújj be a dugattyúkhoz valami kenőanyagot. Utána a dugattyúkat nyomd vissza alaphelyzetbe, aztán cserélj fékolajat.
Értem hogy surlódik,de ez rewndesen fogja a tárcsát!Nem kicsit!
vagyok, mi kellene?
A fék súrlódik egy kicsit alapból is....

más: valaki be van itt reggelve német ebay-re?
Folyamatosan csinálja!Összeraktam,amíg be nemn uzom a féket addíg fasza és aztán egyszerüen nem tejesen huz vissza a munkahenger!