Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmm....hát ez érdekes. De amúgy folyamatosan befog,vagy csak ha tolod,akkor szakaszosan súrlódik?...mert akkor sajnos lehet a tárcsában is 8-as...havernak volt ilyan csak azért kérdezem.
Én mondjuk teljes fékrenoválást csináltam,szal olajcserét is meg mindent és utána nagyon jó lett.
De elég érdekes a problémád...általában az átzsírozás meg pucolás segíteni szokott
Na jónapot!Fék müvelet végrehajtva!Eredmény semmi!Pöcök megpucolva,fém lemez megpucolva!Munkahenger kitörölve!Még valami?Kezd sírás kerülgetni!
Pár héten belül megjön a Wingrackem. Akkor fel tudok neked ajánlani egy Givi 511F jelű tartókart (biztosan meg tudunk állapodni), az összes szerelvénnyel. Erre fel lehet varázsolni platnikat (annak kivitelét a feltenni kívánt top-case határozza meg)
nem tudtok véletlen hátsó dobozt tartóval, jót s jó áron, 97-es 1200n banditámhoz? Vagy valakit aki töredékért legyártja a konzolt...
ébresztő banditák!
Digitális multiméterrel mértük ki az ellenállásokat ahol kellett és mindkettő a gyári értéket mutatta,ami a szervízkönyvben fel van tüntetve...tehát szakadás vagy ilyesmi biztos nincs a rendszerben. Amúgy azért se hiszem,hogy a trafó lenne,mert 2 különböző indításnál 2 tökmás henger nem ment...nemtom ez így mennyire érthető
Hogyan mérted ki a trafót? Sajnos ezt sokszor statikus mérésekkel nem lehetséges.
Ajánlom, hogy cserél fel őket. Ha ugyanaz a két henger nem indul a csere után, akkor valóban nem trafó, viszont ha a másik kettő, akkor döglött... (mondjuk eléggé masszívak általában, nem ott szokott a gond lenni)
hali!
Az a kérdésem h a fakabátok mennyire harapnak a nyitott dobra?
Oké, h a műszakira visszacserélem, de egyébként, hétköznapi használatkor?
köszi
Nekem volt hasonló problémám 250-es változó szelepvezérlésű bandittal. Nagynehezen találtam egy szerelőt aki vállalta a javítást, kideríttette, hogy a blokk tömítései mentek tönkre, és ezért vizesedett a blokk. Kicserélte a tömítéseket, fizettem neki 70 000 Ft-ot és jó lett a bandita. Röviden ennyi.
Sajnos nekem most más problémám van,hogy rohadna meg
400-as Bandit és nem megy 2 henger valamiért. Nekem meg már a tököm televan. A gyújtótrafót kimértük műszerrel azzal semmi hiba nincs,a gyertyák teljesen újak,szikra is van mindegyiken. Benzint is kap a gép,mert amikor pár forgatás után kiveszem a gyertyákat,akkor nedvesek.Karburátorok is most lettek kitisztítva,plusz szinkront is kapott. És tavaly pl hiba nélkül ment és most meg ez van...de még idén is volt,hogy mentem vele és akkor is működött minden. Mostmeg egyszercsak gondolt egyet és nem megy 2 henger
Olvastam 1-2 hasonló problémát fórumokon,de hát nemtom...szelep kuka,vagy gyújtás beállítás meg ilyenek...komolyan gondolni se akarok ilyenekre
Valakinek esetleg valami hasonló probléma?
ööö, a betétet meghúzni a csiszolópapíron.
Pedig célszerű kicsit kinyomni a dugattyúkat, utána célszerszámmal, vagy régi betét segítségével vissza lehet nyomni. Én finoman meg szoktam kenni a fékdugattyúk oldalát is szilkonzsírral, úgy még a sós lé sem tesz bennük kárt. A betétet meg célszeű 400-as vizes üvegre fektetett csiszolópapíron, akkor lejön a felső üvegkemény réteg. Én ezt minden télen eljátszom, nem is ragadt még be fékem.
Az,hogy mitől az egy szép kérdés Murphy bácsi
Nah de viccet félretéve nekem is akadt a fékbetétem,de a gyógymód elég egyszerű. A nyereg tetején ha van ilyen lemezke akkor azt lecsavarozod,utána a fékbetéteket rögzítő pecket kihúzod. Eltávolítod a betéteket,majd magát azt a kis pecket jó alaposan drótkefével vagy smirglivel lecsiszolod,hogy szép fém színe legyen. Magát a féknyerget is valami műanyagkefével kipucolod és így kijön a 20 éves odagenyósodott fékpor és egyéb szar. Utána ha van kéznél egy kis szilikonzsír,akkor megkened vele a rögzítő pecket,majd az egészet úgy ahogy szétszedted,összerakod. És innentől olyan finoman fog csúszkálni a betét,hogy öröm lesz nézni
Jah egy apróságot ne felejts el,hogy miközben szerelsz,ne jusson eszedbe tanulmányozni,hogy "jéé mivan,ha behúzom a fékkart" ...mert akkor picit nehézkes lesz utána visszaszerelni.
Nah ennyi,remélem tudtam segíteni...ha kérdés van szólj!
Sziasztok!Kérdés!400 banditról van szó!Első telóban szimeringet kelett cserélnem,fasza is lett,mikor összeraktam az elejét akkor vettem észre hogy eléggé fog az elsőfék!Mitől?Mikor minden ugyanúgy lett összerakva!És a fékhez sem lett hozzányulva!Olyan mintha nem menne rendesen vissza a pofa!Előre is köszi!
Sziasztok!

Ha vkinek 400 as Banditája van és gumit keres rá, ezt a garniturát megveheti :

Metzeller :
http://kepesmotor.hu/utcai_tur...

(45 rongy votl a 2)


Alig használt gumi, 1 hétig jártam vele munkába, aztán sajnos elcsaptak.

A mostani motorom egy 2008 as 660 SMC szal nem tudom rá felrakni.

Minden elérhetőségem a hírdetésben
Pllíz dír polísz, itt egy elkanászodott ex-csopperes, a menü főcsaptya a renszámgyát, mék him börn! :P
köszi az infót
érthető egyébként nagoyn okos kis cucc nekem se jutott volna eszembe modjuk eelektromos rendszámfelcsapót is én magam csináltam
Elképzelhető hogy belefingott és a metán a szikrára eléggé érzékeny
Szerintem tökéletes az esőruha.
Én tavaly vettem, valami hasonlót szintén a Lidl-ben, ugyanennyiért.
Azóta egyszer sem áztam meg. Ezek szerint jól távol tartja az esőt! És ez megfizethetetlen.
Viszont amit csabu leírt arra figyelj, ha veszel!
Lehet, hogy nem csak elektromosan, hanem gázzal is akarta táplálni?
Az ismerősömnek pedig kigyulladt a farmergatyája a vadiúj BMW X5-ben, pedig gyári ülésfűtés volt. Gariban cserélték neki a komplett ülést.
Nézd, ha majd füstölög a ruhám, max kurva gyorsan levetközök a belvárosban
De akkor sem fogok 96e Ft-ot adni a gyári felsőért és ugyanennyit az alsóért ami gyári! Van aki ezt a cuccost két éve használja és nagyon elégedett vele.
az ülés fűtővel vigyázzatok az ismerősömnek elolvadt az uj 5 ös golfba az ülésre
Franc se emlékezett rá, ki linkelte be teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee)))))))))))))))
Csak bekattant, és megcsináltam. Kösz az ötletet.
Ha van időd, csörögj rám!