Le sem merem nagyon irni 140 ezer.Mentségemre legyen mondva drága jó Anyám beszált mert most volt nemrég a szüli meg a névnapom.Én 75-80 ezernél többet nem adtam volna egy sisakért de ez tényleg nagyon jó mert elötte sem kiskörösi volt hanem AGV Demon.Valamint ez igazán csendes az előzőben igen nagy volt a szélzaj.vszabika mikor mész pályázni mondjuk a Pannon ringre megnézném, mondom láttam már ott éredekes dolgokat a legérdekessebb Cagiva Mito igaz pályagumival letolt egy CBR 900-ast pedig a gyereknek közuton nincs ellenfele/ugy megy mint egy barom öregbitve a motorosok iránti szimpátiát/
Amúgy kocsmai verekedésben oltári jó vagyok, mert gyorsabban futok, mint ahány felé. Ha meg nem, akkor állammal hárítom az ütéseket, gyomrommal a rúgásokat, és utána fél óráig tudom tetetni az ájulást!
Csak kell válaszolnom mert nem bírom ki.
Ezt a gumit Nektek banditosoknak ajánlottam azért is írtam ebbe a fórumba és nem az Sv-be. Anno nekem is banditom volt és sokat írogattam vitatkoztam ,beszélgettem itt és közben megismertem sok jó arcot és az Ő figyelmükbe ajánlottam ezt a gumit. Az én motoromra nem tennék ilyet mert az nem arra való.
Sokkal sportosabb gumikkal járok, azzal,hogy a motoromból mennyi lóerőt használok ki ne kóstolgass.
Valószínű,hogy többet mint Te, ezért is váltottam erősebb és jobb futóművü motorra.
Az pedig ,hogy egy sport gumit a közepén szögletesre koptatsz 3500 km alatt, nem azt bizonyítja mennyire jó motoros vagy hanem azt, hogy kigyorsításnál csutkán leforgatod a motort, mert,hogy ennyi Km-alatt a széleit le nem koptatod egy Bandittal az tuti.
A Z6 nagy futásteljesítménye szerintem csak legenda. Nálam is leérett 8000 (sőt, igazából kicsit "túlhordtam) alatt (használtan vettem, de jelentéktelen kopással), pedig én nem cibálom neki. Elöl a Z4 meg az utolsó mintáit úgy rázta le magáról, mint a kutya a vizet. (Az alsó 1 mm ~400 km alatt tükörré vált)
Kicsit értetlenkedek...
Vadásznak teljesen igaza van kinek a pap kinek a lánya.Én pályára már nem megyek a Pannon Ring kezdetén voltam 2-3 pályanapon és bizony vannak éredekes dolgok mikor a zxr 400-asok simán alázták a gixereket igaz a gyerek is ropi volt meg lehet,hogy még nem esett igazán nagyot és bátor volt.Én biztos olyan gumát választok ami tapad de nem zabálja le 4000 km alatt.Lehet,hogy a végén Conti lessz mert egy tipust szeretnék előre hátra.A Simsonos idő elmult elől Riga hátul 300-as "dögös"Barum volt.Na az tapadt valahogy.A következő Schubertet vettem,mondom-irom nagy a mosolyszünet notesz izé netosz!
Nekem a bőrruhámmal olyan szerencsém volt, amilyen az életben nagyon ritkán fordul elő. A szomszédom (barátaink) turkálósok, és benne volt a bálában komplett a gönc. Szerintem még egy szezont sem volt használva, annyira újszerű volt. Ráadásul olyan méret, mintha rám gyártották volna. Összecippzározható puha protektoros IXS cruiser ruha. Köszönöm szépenért kaptam meg.....
Ha sportgumira váltasz, keresd Brian-t a motorgumis topicban. Van kb 200 darab gumija, kizárólag sport és pályagumik, van elég sok pár kört futott. Még senki nem panaszkodott rá.
írtam én : semmi baj a makadámmal, ha tudod hol a határ
azért peremre dönteni lehet 10 nél (parkoló), 50 nél (körforgalom)
80nál (szerpentin) 150nél (pálya) és a makadám az első 2-t biztosan, ideális útviszonyok mellett a 3-at is tutira kirázza simán.. és ezzel már messze felül is teljesíti az átlasofőr képességeit.
Én a Z6-ot pl nem döntöm peremig soha... (szinte) ugyanis ki van emelve a motorom eléggé, és inkább kicsit bedőlök az ívre lendületes és ritmusos szerpentineken.... aki előttem megy az meg ugyanekkor a lábatrtót polírozza... ...egy a lényeg: A gumis fele legyen alul! (szabadfordítás)
nalátod, most írtad le bölcsen. kinek a pap, kinek a lánya.
Az én motorozási stílusomhoz egyre inkább úgy tűnik, hogy a legtapadósabb túragumik is kezdenek kevesek lenni, ezekkel 6-7ezer kilómétet tudok motorozni. Váltani fogok sportgumira, ami már volt fönnt, és oylan 3500-4500 km re elegendő...
...nyilván ha úgy motoroznék, hogy még a Z6 is elmenne alattam 20 ezret, akkor meggondolandó lehetne egy még kevésbé tapadós, de olcsóbb, és ezálltal költséghatékonyabb gumi.
Az meg hogy olyan gumiról véleményt mondjak olyan értelemben,h gyo ígytapad meg úgytartós és emígyolcsó valakinek, akivel még nem motoroztam, és nem tudomh, goy mik az elvárásai a gumi felé... ...hát enyhén szólva is komikus lenne. Élvezettel olvasom rengeteg fórumon ezt a sok Conti ígyrossz meg úgyszer szövegelést... ...aztán nagyonnagyon sok ismerősöm hasnzálja megelégedéssel (és úgy hogy kipróbáltak előtte szinte mindent)... ...aztán néhány szerpentinen örülök ha tudo mtartani a tempójukat... ...szal vitatkozzon ezen akinek 3 anyja van.
Egy dolog miatt viszont mégis belefolyok ilyen besézlgetésekbe időnként, az pedig egyszerűen olyan motiváció álltal történik, hogy sajnos túl sok embernek már csak akokr esik le a tantusz gumiügyileg amikor már késő. Egy szinte helyben felborulás is többe kerül mint egy gumiszett, nem beszélve akár csak az árkülönbözetről az azonos kategóriába eső gumik között.
Ez utóbbihoz tartozik még talá naz is, hogy nyilván sokan nem úgy használják a motorjukat, mint ahogyan azt a gyártó kitalálta (gixxer túrázásra, Bandit pályázásra, SM terepezésre) és ilyenkor el lehet térni a megszokott normáktól, de a nagy átlagban azért érdemes a motorhoz kategóriában tervezett gumit választani (miattam akár gyártótol függetlenül)
A Te esetedben ez egy 100 paci feletti, nyomatékos túrasport motor, ami olyan messze van a "belépő" szinthez, mint Makó Jeruzsálemhez, így ha hasnzálod is azokat a pacikat, még a tiszta túragumi is meggondolandó, nemhogy egy 50 pacis motorra készített gumi.
Értem én, csak leszarom!
Toljatok még spenótot, vagy hozzatok még két embert, mert nagyon tudok ám "érvelni" a véleményem mellett!
Azt a kutya meg a macska!
Verekedjünk! vszabika Te vagy velem, verjük meg KRAVEN-t !
Köszönjük a gumiajánlásodat.
Holle anyó kísérjen utadon
Ezt a gumit Nektek banditosoknak ajánlottam azért is írtam ebbe a fórumba és nem az Sv-be. Anno nekem is banditom volt és sokat írogattam vitatkoztam ,beszélgettem itt és közben megismertem sok jó arcot és az Ő figyelmükbe ajánlottam ezt a gumit. Az én motoromra nem tennék ilyet mert az nem arra való.
Sokkal sportosabb gumikkal járok, azzal,hogy a motoromból mennyi lóerőt használok ki ne kóstolgass.
Valószínű,hogy többet mint Te, ezért is váltottam erősebb és jobb futóművü motorra.
Az pedig ,hogy egy sport gumit a közepén szögletesre koptatsz 3500 km alatt, nem azt bizonyítja mennyire jó motoros vagy hanem azt, hogy kigyorsításnál csutkán leforgatod a motort, mert,hogy ennyi Km-alatt a széleit le nem koptatod egy Bandittal az tuti.
Kicsit értetlenkedek...
azért peremre dönteni lehet 10 nél (parkoló), 50 nél (körforgalom)
80nál (szerpentin) 150nél (pálya) és a makadám az első 2-t biztosan, ideális útviszonyok mellett a 3-at is tutira kirázza simán.. és ezzel már messze felül is teljesíti az átlasofőr képességeit.
Én a Z6-ot pl nem döntöm peremig soha... (szinte) ugyanis ki van emelve a motorom eléggé, és inkább kicsit bedőlök az ívre lendületes és ritmusos szerpentineken.... aki előttem megy az meg ugyanekkor a lábatrtót polírozza... ...egy a lényeg: A gumis fele legyen alul! (szabadfordítás)
Az én motorozási stílusomhoz egyre inkább úgy tűnik, hogy a legtapadósabb túragumik is kezdenek kevesek lenni, ezekkel 6-7ezer kilómétet tudok motorozni. Váltani fogok sportgumira, ami már volt fönnt, és oylan 3500-4500 km re elegendő...
...nyilván ha úgy motoroznék, hogy még a Z6 is elmenne alattam 20 ezret, akkor meggondolandó lehetne egy még kevésbé tapadós, de olcsóbb, és ezálltal költséghatékonyabb gumi.
Az meg hogy olyan gumiról véleményt mondjak olyan értelemben,h gyo ígytapad meg úgytartós és emígyolcsó valakinek, akivel még nem motoroztam, és nem tudomh, goy mik az elvárásai a gumi felé... ...hát enyhén szólva is komikus lenne. Élvezettel olvasom rengeteg fórumon ezt a sok Conti ígyrossz meg úgyszer szövegelést... ...aztán nagyonnagyon sok ismerősöm hasnzálja megelégedéssel (és úgy hogy kipróbáltak előtte szinte mindent)... ...aztán néhány szerpentinen örülök ha tudo mtartani a tempójukat... ...szal vitatkozzon ezen akinek 3 anyja van.
Egy dolog miatt viszont mégis belefolyok ilyen besézlgetésekbe időnként, az pedig egyszerűen olyan motiváció álltal történik, hogy sajnos túl sok embernek már csak akokr esik le a tantusz gumiügyileg amikor már késő. Egy szinte helyben felborulás is többe kerül mint egy gumiszett, nem beszélve akár csak az árkülönbözetről az azonos kategóriába eső gumik között.
Ez utóbbihoz tartozik még talá naz is, hogy nyilván sokan nem úgy használják a motorjukat, mint ahogyan azt a gyártó kitalálta (gixxer túrázásra, Bandit pályázásra, SM terepezésre) és ilyenkor el lehet térni a megszokott normáktól, de a nagy átlagban azért érdemes a motorhoz kategóriában tervezett gumit választani (miattam akár gyártótol függetlenül)
A Te esetedben ez egy 100 paci feletti, nyomatékos túrasport motor, ami olyan messze van a "belépő" szinthez, mint Makó Jeruzsálemhez, így ha hasnzálod is azokat a pacikat, még a tiszta túragumi is meggondolandó, nemhogy egy 50 pacis motorra készített gumi.