.... pakolás.. így van. Meg kell tanulni pakolni, ezzel nincs is gond, de a tankbőrt én nagyon csípem, optikailag is... megfeleződött a motoron a lakkorott felület.. ez sem hátrány
A motorszerelőm árulja, gumizik is. A németektől vannak. Pl a múltkor b014-et ajánlott 50-ért párban, persze szerelve+centrírozva. Az asszem 3 éves volt, erre én inkább vettem tőle egy használt macadamot 5 ezerért
Tankbőr témában egyetértek.
A tank karcolódás ellen a tipp: 3 doboz, a tanktáskát meg elfeledni. Az asszonykát meg kell tanítani okosan pakolni- nekem sikerült-, akkor 2 hetet is végig lehet nyomni.
Az amúgy nem mazo korbács: kormányhínár
Két szettel elmegyek 15 ezret simán... ....de ahogy nézem a Z6-nál már első hátsót együtt kell cserélgetnem, régebben azért 2-3 hátsót elnyomtam egy első mellett
Zöldi amiket ajánlasz , ezek milyen gumik és van valami tapasztalatod róluk. Az engem sem zavar ha egy gumi 2-3 éves, hisz a motoron tovább is használjuk jóval és semmi gond.
köszi, hogy ilyen hamar, csak nem találom ott amit keresek... nah akkor konkrét leszek..
Metzeler Z6 rear 180/55 ZR17 (C) (73W)
és ebből engem a C vagy a C helyén G, K, E stb érdekelne. Ezek speciális gumik, álltalában bizonyos típusokra lehet és kell tenni.. valszeg a súllyal van összefüggésben valahogy, és kb tudom is, hogy melyik mi, de részletes szöveg kéne, mint írtam... az álltalad írt oldalon csak az alapdolgokat találtam ... )
egy kérdés: (remélem valaki tud segíteni) nem vagoyk amatőr általában neten, de most megakadtam, fél órája keresem az hogy:
metzelernél, de álltalában a gumigyártóknál a speciális gumijelölések mit is takarnak pontosan...
PL. metzeler Z6 hásóból létezik C,G,K s verzió is... előre van sima és G ... ezek PONTOSAN mik? (tudom hogy valami megerősítés meg mittudoménmi, de valami részletes infórol kéne egy link)
gumival igyekszek spórolni én is ahol lehet, csak az élvezet és a gumi kopása sajnos egyenes arányban van egymással, bár ha jobban elgondolom, akkor exponenciálisan nől a gumihasználat az élvezt fokozásával... gári gumi (banditon sajnos ez katasztrófális sok szempontból is) 4200, első Z6 szett 6500, a másodikban most van olyan 4000, ez is annyit fog menni, mint az előző valszeg... ... aztán megvan már a cseregumi.. az metzeler M3 lesz (ingyé került hozzám a szett) azt lepörkölöm szentme olyan 4000 alatt.. nah és akkor majd váltok valami új típusra, kipróbálni... .... valszeg Z6 Interact lesz ... attól függ miylen teszteket olvasok addig ( nem feltétlenül újságok, inkább tapasztalati értékek olyanoktól, akk sportosabban hasnzálják a túragumikat mint kéne, és nehéz motorjuk van.. lehetőleg Z6 ról váltottak.. csak ilyen még kevés van.. ... viszont gumival kapcsolatban semmi egyébb vélemény nem mérvadó, még az ilyen specifikus is finoman kezelendő)
csak 19.400. volt az enyém, igaz 1000-2000-el hamarabb is lecserélhettem volna...a profibbak 10 ezer körül gyalázzák le....most diablo van, meglátom....
mazsola vagyok...meg nem gumira költöm...:-)
amúgy Csabu az leányálom, hogy atankodat nem fogja megviselni a tanktáska... ahogy Kazam mondja, nekem is a gatya már majd leszedte a festéket róla, pedig igazából eddig csak másfél tél, meg egy negyed szezont használtam a motort
Nekem azért is bejön mert ha fékezek a combommal megszorítom a tankot hogy ne teljes sullyal a kormányra nehezedjek. Tankbőr nélkül csúszkálós a dolog. Plussz a tankon már látszik.
.... pakolás.. így van. Meg kell tanulni pakolni, ezzel nincs is gond, de a tankbőrt én nagyon csípem, optikailag is... megfeleződött a motoron a lakkorott felület.. ez sem hátrány
Kormányhínár.....
Helyileg merre van a gumis cimborád, mert keresném gumi ügyben.
A tank karcolódás ellen a tipp: 3 doboz, a tanktáskát meg elfeledni. Az asszonykát meg kell tanítani okosan pakolni- nekem sikerült-, akkor 2 hetet is végig lehet nyomni.
Az amúgy nem mazo korbács: kormányhínár
Metzeler Z6 rear 180/55 ZR17 (C) (73W)
és ebből engem a C vagy a C helyén G, K, E stb érdekelne. Ezek speciális gumik, álltalában bizonyos típusokra lehet és kell tenni.. valszeg a súllyal van összefüggésben valahogy, és kb tudom is, hogy melyik mi, de részletes szöveg kéne, mint írtam... az álltalad írt oldalon csak az alapdolgokat találtam ... )
metzelernél, de álltalában a gumigyártóknál a speciális gumijelölések mit is takarnak pontosan...
PL. metzeler Z6 hásóból létezik C,G,K s verzió is... előre van sima és G ... ezek PONTOSAN mik? (tudom hogy valami megerősítés meg mittudoménmi, de valami részletes infórol kéne egy link)
KÖZSÖNÖM
Mostanában azt elég nehéz fellelni!
mazsola vagyok...meg nem gumira költöm...:-)