Sztenderen van,akkor megbillented egyik oldalra és az egyik sztender láb alá 1 tégla,aztán másik alá a másik tégla és jöhet a zsák krumpli a hátsó nyeregre,így van elég hely az első kerék alatt,a kiszedéshez.
Vállalom a papírkutya jelzőt. Nem kívánok hős lenni, a motorozást az élvezetért teszem, nem azért, hogy szarrá fagyjak. Viszont amit nem vállalok, az kétheti kínlódás pisiléskor és az urológus mutatóujja a seggemben, valamint a kb 5eFt gyógyszertár grátisz.
Hiába húzok motoros alsóruházatot a bőrgúnya alá, a combom, seggem, karom külső fele és kesztyűn keresztül a kezem fázik, a derekamra pedig még nyáron is vesevédőt hordok. Hiába, így közel a hetvenhez már jönnek a bajok....
számítógépen átprogramoztam az olajozót.. megyek kipróbálom egy fél órácska erejéig (ami azért eltart majd esitg :D ) ... csak meg ne fázzak, fúúú. olyan hideg van... .... nem is tudom.. alighanem minden kávézóban melállok egy meleg teára ! :D
A GIVI-ben csak a lámpa előkészítése van meg, no meg a vezetékek vályúja van kiképezve, a gyári világítás-szettet úgy lehet hozzá külön megvenni jó vastag pénzért. Itt minden tiszta műanyag, nincs lehetőség fémes vezetésre.
Én Nolanomban bent van a gyári féklámpa, még soha nem kötözködött miatta rendőr. Igaz csak néha működik....Gyári megoldásban a doboz két alsó rögzítőpöckén keresztül kapja a villanyt rugóacélon keresztül.
Bingó. Én is azzal kezdtem amikor jelentkeztem, ha hideg szar idő van, nem szívesen motorozok. Ha pénteken is ez a hajnali fagy és nappali 10 fok lesz, rám se várjatok. Bármilyen jó a ruha, hosszabb távon áthűl.
nah.. bandittalira Pécs mellől mind a ketten lemondták, agyik banda nem szólt semmit, másik, meg most üzent, hogy pénteken este nem tudnak, somtaon meg időjárásra hivatkozva nem jönnek...
Gyorshajtás, yard, megoldásokban Pohi belinkelt kb. két hete ilyen jogszabályt.
Tudja a fene, hogy ez szabályos-e, szerintem nem még, mert a jogszabályalkotók a kőkorszakban élnek (lásd izzókészlet, aminek semi értelme, fél motort le kell bontani a cseréért, vagyis útszélen megoldhatalan).
Mivel a dobozokban gyárilag ki van alakítva a hely a lámpának, hát bátorkodtam kihasználni. És mivel a kocsikban is van pótféklámpa, ami magasabban van, ezt hasznosnak tartom, mivel kocsisor esetén az üvegeken keresztül több autóvezető is látja, ha elöl fékezek.
Nem találok a neten olyan előírást, hogy milyen kiegészítő világítás lehet motorokon.
A féklámpás bejegyzéstől jutott eszembe!
Tud valaki egy linket erről?
Nem, gyakoroltam a sávon belül megfordulást, amit a rendőrtréningen tanultam. Raktunk ki "bólyákat" és gyakoroltunk. Aztán egyszer csak átugrottam a kormányt. Csomy majd elmeséli, Ő látta, én csak éreztem.
A túradobozom piros prizmáját belülről 3 db csavar fogta. Kicsavartam és leszedtem a prizmát, amelyben gyárilag ki volt alakítva a hozzá való gyári világításhoz a fészek, 2 db csavarhellyel. Ennek a lámpafészeknek a méretére levágtam a perforált lemezt, ami nem véletlenül volt 5mm lyukméretű, hogy a LED beleférjen. Természetesen a lemezt úgy szabtam ki, hogy a lyuksor a lámpafészek középvonalában haladjon. A perforált lemezt a prizma felé néző oldalán letapétáztam fehér fényvisszaverő tapétával, hogy az esetleges szórt fényt is dobja ki, majd a lyukakat megszámolva egyenletesen elosztottam, hova kerüljenek a LED-ek, amelyeket belenyomkodtam, a lemezbe bele is szorultak. Mivel a LED csak egy áramirányban világít, úgy raktam be már eleve őket, hogy a hosszabb lábak egy sorba kerüljenek. Mivel 3 db sorbakötve adta ki a 12V-ot, így a hatot két sorba kötötte a kollégám a két előtét-ellenállással, a két sort meg párhuzamosra. Ezután az egész be lett szerelve a prizmába, a dobozt a prizma mögött egy ponton átfúrtam hogy bevezessem a vezetéket, majd a prizma vissza a dobozra. Ma fogok a dobozból kilógó vezetékkel tovább móherolni. Az ülést le kell szedni, az RCA aljzatot valahová fémesen be kell rögzíteni hogy a testet adja, majd a hátsó lámpára menő vezetékkötegből ki kell választani a féklámpára menő szálat, amire rá kell csatlakozni és kész.
Nekem a GSX1200-n egy KN42 bukócső van az euromotortól, jónak tűnik (még nem próbáltam, hogy elég erős-e, hála azégnek) és esztétikus is.Ráaadásul kitünő helyet kínált egy kinyújtott lábbal elérhető lábtartónak.
gyári bukócső 1250-esen szép, és erős, de nem hibátla ! ! !
bal oldalra borulva mielőtt a csövön csúsznál dőlés közben szétkaristolja a beton a deknirt ! ! !
.. visoznt az SWmotech vagy akármi más utángyártott cső jól működik.. bár nekem a gyári tetszik, azért az van.. de a bal oldalon meg kell vastagítani egy bizonyos ponton ( nem is nagoyn, mert ott csak ideiglenesen ér le bukás közben.
Nu ez faint. Ez engem is érdekel, sztem még +1 embert, uaolyan dobozzal mint az enyém. Arra járunk megnézzük. Rakjál fel képeket pls. , hogy a dobozba hogy illesztetted be....
Szerintetek hogy lehetne felbakolni a bandit elejét, úgy hogy szét lehessen szedni?
Hiába húzok motoros alsóruházatot a bőrgúnya alá, a combom, seggem, karom külső fele és kesztyűn keresztül a kezem fázik, a derekamra pedig még nyáron is vesevédőt hordok. Hiába, így közel a hetvenhez már jönnek a bajok....
UFF :D
Nyáron meg meleg lesz?
.... hát családias lesz a hangulat :D
Tudja a fene, hogy ez szabályos-e, szerintem nem még, mert a jogszabályalkotók a kőkorszakban élnek (lásd izzókészlet, aminek semi értelme, fél motort le kell bontani a cseréért, vagyis útszélen megoldhatalan).
Mivel a dobozokban gyárilag ki van alakítva a hely a lámpának, hát bátorkodtam kihasználni. És mivel a kocsikban is van pótféklámpa, ami magasabban van, ezt hasznosnak tartom, mivel kocsisor esetén az üvegeken keresztül több autóvezető is látja, ha elöl fékezek.
A féklámpás bejegyzéstől jutott eszembe!
Tud valaki egy linket erről?
nagyon reggel van még....
bal oldalra borulva mielőtt a csövön csúsznál dőlés közben szétkaristolja a beton a deknirt ! ! !
.. visoznt az SWmotech vagy akármi más utángyártott cső jól működik.. bár nekem a gyári tetszik, azért az van.. de a bal oldalon meg kell vastagítani egy bizonyos ponton ( nem is nagoyn, mert ott csak ideiglenesen ér le bukás közben.
(sajnos tapasztalati értékek)