Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sztenderen van,akkor megbillented egyik oldalra és az egyik sztender láb alá 1 tégla,aztán másik alá a másik tégla és jöhet a zsák krumpli a hátsó nyeregre,így van elég hely az első kerék alatt,a kiszedéshez.
Akármi nem jó,csak krumpli
legegyszerűbben úgy, hogy felteszed középsztenderre, és dárobsz a hátuljára egy zsák akármit ! :D
Hell.
Szerintetek hogy lehetne felbakolni a bandit elejét, úgy hogy szét lehessen szedni?
Vállalom a papírkutya jelzőt. Nem kívánok hős lenni, a motorozást az élvezetért teszem, nem azért, hogy szarrá fagyjak. Viszont amit nem vállalok, az kétheti kínlódás pisiléskor és az urológus mutatóujja a seggemben, valamint a kb 5eFt gyógyszertár grátisz.
Hiába húzok motoros alsóruházatot a bőrgúnya alá, a combom, seggem, karom külső fele és kesztyűn keresztül a kezem fázik, a derekamra pedig még nyáron is vesevédőt hordok. Hiába, így közel a hetvenhez már jönnek a bajok....
számítógépen átprogramoztam az olajozót.. megyek kipróbálom egy fél órácska erejéig (ami azért eltart majd esitg :D ) ... csak meg ne fázzak, fúúú. olyan hideg van... .... nem is tudom.. alighanem minden kávézóban melállok egy meleg teára ! :D


UFF :D
Papírkutyák.
Nyáron meg meleg lesz?
Nolan dobozod van? Azt hittem, csak bukót gyárt.
A GIVI-ben csak a lámpa előkészítése van meg, no meg a vezetékek vályúja van kiképezve, a gyári világítás-szettet úgy lehet hozzá külön megvenni jó vastag pénzért. Itt minden tiszta műanyag, nincs lehetőség fémes vezetésre.
Én Nolanomban bent van a gyári féklámpa, még soha nem kötözködött miatta rendőr. Igaz csak néha működik....Gyári megoldásban a doboz két alsó rögzítőpöckén keresztül kapja a villanyt rugóacélon keresztül.
Bingó. Én is azzal kezdtem amikor jelentkeztem, ha hideg szar idő van, nem szívesen motorozok. Ha pénteken is ez a hajnali fagy és nappali 10 fok lesz, rám se várjatok. Bármilyen jó a ruha, hosszabb távon áthűl.
nah.. bandittalira Pécs mellől mind a ketten lemondták, agyik banda nem szólt semmit, másik, meg most üzent, hogy pénteken este nem tudnak, somtaon meg időjárásra hivatkozva nem jönnek...

.... hát családias lesz a hangulat :D
Arra emlékszem abból a szabályból, hogy motoron engedélyezett előre egy db. fehérfényű ködlámpa.
Gyorshajtás, yard, megoldásokban Pohi belinkelt kb. két hete ilyen jogszabályt.
Tudja a fene, hogy ez szabályos-e, szerintem nem még, mert a jogszabályalkotók a kőkorszakban élnek (lásd izzókészlet, aminek semi értelme, fél motort le kell bontani a cseréért, vagyis útszélen megoldhatalan).
Mivel a dobozokban gyárilag ki van alakítva a hely a lámpának, hát bátorkodtam kihasználni. És mivel a kocsikban is van pótféklámpa, ami magasabban van, ezt hasznosnak tartom, mivel kocsisor esetén az üvegeken keresztül több autóvezető is látja, ha elöl fékezek.
Nem találok a neten olyan előírást, hogy milyen kiegészítő világítás lehet motorokon.
A féklámpás bejegyzéstől jutott eszembe!
Tud valaki egy linket erről?
Nem, gyakoroltam a sávon belül megfordulást, amit a rendőrtréningen tanultam. Raktunk ki "bólyákat" és gyakoroltunk. Aztán egyszer csak átugrottam a kormányt. Csomy majd elmeséli, Ő látta, én csak éreztem.
Köszönöm a válaszokat!
A túradobozom piros prizmáját belülről 3 db csavar fogta. Kicsavartam és leszedtem a prizmát, amelyben gyárilag ki volt alakítva a hozzá való gyári világításhoz a fészek, 2 db csavarhellyel. Ennek a lámpafészeknek a méretére levágtam a perforált lemezt, ami nem véletlenül volt 5mm lyukméretű, hogy a LED beleférjen. Természetesen a lemezt úgy szabtam ki, hogy a lyuksor a lámpafészek középvonalában haladjon. A perforált lemezt a prizma felé néző oldalán letapétáztam fehér fényvisszaverő tapétával, hogy az esetleges szórt fényt is dobja ki, majd a lyukakat megszámolva egyenletesen elosztottam, hova kerüljenek a LED-ek, amelyeket belenyomkodtam, a lemezbe bele is szorultak. Mivel a LED csak egy áramirányban világít, úgy raktam be már eleve őket, hogy a hosszabb lábak egy sorba kerüljenek. Mivel 3 db sorbakötve adta ki a 12V-ot, így a hatot két sorba kötötte a kollégám a két előtét-ellenállással, a két sort meg párhuzamosra. Ezután az egész be lett szerelve a prizmába, a dobozt a prizma mögött egy ponton átfúrtam hogy bevezessem a vezetéket, majd a prizma vissza a dobozra. Ma fogok a dobozból kilógó vezetékkel tovább móherolni. Az ülést le kell szedni, az RCA aljzatot valahová fémesen be kell rögzíteni hogy a testet adja, majd a hátsó lámpára menő vezetékkötegből ki kell választani a féklámpára menő szálat, amire rá kell csatlakozni és kész.
Értsem úgy hogy indulásnál eldőltél és közben előre leugrottál a mociról? Ha ez így volt, kicsit kéne csak tökéletesítened és felléphetnél cirkuszban.
Én csak szinte álló helyzetben kormányátugrással teszteltem a gombát, tette a dolgát szépen, sehol nem lett egy karc sem.
Ráadásul, kitűnő....
nagyon reggel van még....
Nekem a GSX1200-n egy KN42 bukócső van az euromotortól, jónak tűnik (még nem próbáltam, hogy elég erős-e, hála azégnek) és esztétikus is.Ráaadásul kitünő helyet kínált egy kinyújtott lábbal elérhető lábtartónak.
gyári bukócső 1250-esen szép, és erős, de nem hibátla ! ! !

bal oldalra borulva mielőtt a csövön csúsznál dőlés közben szétkaristolja a beton a deknirt ! ! !

.. visoznt az SWmotech vagy akármi más utángyártott cső jól működik.. bár nekem a gyári tetszik, azért az van.. de a bal oldalon meg kell vastagítani egy bizonyos ponton ( nem is nagoyn, mert ott csak ideiglenesen ér le bukás közben.

(sajnos tapasztalati értékek)
Nu ez faint. Ez engem is érdekel, sztem még +1 embert, uaolyan dobozzal mint az enyém. Arra járunk megnézzük. Rakjál fel képeket pls. , hogy a dobozba hogy illesztetted be....