Blú:
Tankbőr:
Nem ártana ha pontos lennél. Én azok táborába tartozom akik azt vallják hogy nincs annyi pénzük hogy gagyit vegyenek. Egyébként kétségeim vannak azzal hogy hosszú távon nyáron a folpack mit csinál az egyébként is hírhedten szar fényezéssel.
Bukócső: Se a tiéd se az enyém nem tetszik. Az enyém gyári de ha tudom hogy ilyen konstrukció hibás akkor nem alkudtam volna bele a motor árába.
Lámpák:
Tompított, refi: Tudom hogy az én hibám de hát szeretem látni mi van előttem.
Többi lámpa: A moci generátor terhelhetősége véges. A motoron a meleget hidegben elektromos fűtéssel éred el. Utast is figyelembe véve ez már nem kis teljesítmény.
Egyéb kérdés?
Majd kellene nekem egy hátsó gumi "forrás", 5600 van a gépben és a gyári Dunlop futófelületen 2mm mindössze. Hosszú kitartású, kemény túragumi kéne. Ez a Karosi túra lesz neki sztem az utolsó. Bár fene tudja, hogy 1mm vágást elviselnek-e a gumik biztonságosan. Párban nem cserélek, nem vagyok millomos....
Csinálsz két liter forralt bort erős paprikával. Odakészíted az ágy mellé, kitépsz egy szál pinaszőrt és az ágy végébe teszed. Utána betakarózol nyakig és addig iszod a bort, amíg abból az egy szálból egy kefényit nem látsz
Nem gondolom. Sajnos egy-két egyéb eseményt is kénytelenek voltunk azóta viszonylag zord időben végigállni (temetés, stb), szóval ez nem Tihanyban, sokkal inkább utána jött össze... :-(
Jelenleg mindketten dögrováson vagyunk. Magam részéről tudom garantálni, hogy szombatra összerántom magam, de sajnos Évi egy felfázással küzd... Mindent megteszünk, de a Bölénnyel kapcsolatban csak pénteken tudunk biztosat mondani.
Az enyém a prototipus, tehát az elkészítési idő nem mérvadó.
Az ülést miután eljutott hozzá pár munkanap alatt megvolt. Tartós használat alatt még nem volt (a tankbőr). Kivitelezés minőségben nincs különbség a bagster és e között. A bőr egy kicsit puhább mint a bagster. Részemről nem bántam meg megvenném mégegyszer.
Csak részemről egy dolog fontos. UGYAN AZT a feladatott látja el, amit a 10-20-30-40 ezres tesói is......védi a tank fényezését - amit meg specc egyszerű folpackkal megoldottam.
Szóval esetemben nem a költekezés, és a kivitelezés fontos sok esetben, hanem a cél.......
Ugyan ez van a bukócsővemnél is....
Nem a legszebb, nem a legjobb, de már bizonyitott - ergo a rá forditott 3000ft-ot már be is hozta.
Persze nekem a motor nem egy ékszer, nem azért ülök rá hogy csillogjak vele - hanem azért hogy használjam.
Sokan cserélgetik a lámpát, indexet, fényezést.....stb, azt a végén már benzinre se marad, de van egy KURVA szép mocijuk.
Értelme?
Szóval 30 ropiból Én inkább elmegyek valahova egy hétvégére:-)
A kiss bandit tankja teljesen ugyan olyan mint a nagy testvér tankja, és formában sem tér el még mennyiségileg is 19 liter benyát nyel be ha teletunkolom. Kérdés... Hogy vagy vele megelégedve? megrendelés után menyi idő alatt készült el?
Hívd fel és mond neki hogy olyan tankbőr kellene mint amilyet a siófoki 1250-es banditra csinált. A többit beszéljétek meg.
Szerintem a Te tankod pont olyan mint az enyém. Tehát nem kell eredeti mintának.
attól függ melyik légolajos.... ....az amelyiknek ugyanez a fejidomja... ...annak ugyanaz a tankformája.... ...műszakilag más a tank (alul más), így maga a tank nem felcserélhető, de a tankbőr dettó ugyanaz.
Amúgy a szentendrei srácot (Zsolti) www.motorkarpit.hu melegen javaslom mindenkinek. Színvonalas munka, minden elvárást felülmúló ügyfélközpontúság és segítőkészség, épkézláb árak, és nagyon ügyes is. Jóbeszélek főnök? :D
K7-es BigBanditom van. Eredeti Bagster tankbőrröl készíttettem. Tehát a szabásminta megvan. Utángyártható. Ugyan úgy néz ki mint az eredeti. Hímzéssel együtt. Belül a szivacsos borítás is megvan. A Kappa tanktáskámat csattal lehet rá rögzíteni. Képet hétvégén tudok feltenni.
Szerintem a 650-esnek ugyan olyan a tankja.
Camelus-szal hasonló cipőben járok. Én is most vettem egy banditot (1200N), és mindenképpen szeretnék rá gombát, vagy bukócsövet. 97'es a drága. Ötletek, hogy hol lehet kapni erre a gépre ezt vagy azt? Természetesen nem horror áron.... köszi
Tankbőr:
Nem ártana ha pontos lennél. Én azok táborába tartozom akik azt vallják hogy nincs annyi pénzük hogy gagyit vegyenek. Egyébként kétségeim vannak azzal hogy hosszú távon nyáron a folpack mit csinál az egyébként is hírhedten szar fényezéssel.
Bukócső: Se a tiéd se az enyém nem tetszik. Az enyém gyári de ha tudom hogy ilyen konstrukció hibás akkor nem alkudtam volna bele a motor árába.
Lámpák:
Tompított, refi: Tudom hogy az én hibám de hát szeretem látni mi van előttem.
Többi lámpa: A moci generátor terhelhetősége véges. A motoron a meleget hidegben elektromos fűtéssel éred el. Utast is figyelembe véve ez már nem kis teljesítmény.
Egyéb kérdés?