Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tök jó a fénye világosban, sötétben egyaránt.
Okés
Készen van a túradobozban a féklámpa kialakítás. Költsége: 1000 Ft és egy órai kézimunka. Anyagszükséglet: perforált lemez csík 5mm lyukmérettel, 6 db nagyfényerejű fehér 5mm LED, 2 db előtét-ellenállás, 2 m hangszóró-vezeték (piros-fekete), 1db fém RCA aljzat, 1 db fém RCA dugó. 3-3 LED van sorbakötve, és a két sorbakötött hármas pedig párhuzamosan.
Ha engem kérdezel, akkor nincs. nagyediket azért vettem, mert sajnáltam az 52 literes támlást napi használatra befogni. Most van egy "ünneplős" szett - 136 liter, meg egy 36 literes a napi használatra.
1250-re egyértelműen cső. A gyári 3 pontos bukócső hibátlan, hozzásimul a blokkoz, erős, a tetejében még szép is. Légolajosra igazán jót még nem láttam, én gombázok.
ööö, eladó doboz esetleg?
ez szentem erősen motrofüggő... fazereken a gomba is tökéletes, mert igazából a gyár tervezte oda ahol van... banditon azért naogyn széles a blokk...

...mind a kettőnek az elsődleges lényege az én szempontomból az, hgoy ha borulok, akkor utánna tovább tudjak menni.. ne szakadjon szét egyik dekni sem meg ilyenek... és mivel a cső pont azt védi.. szentem ahol lehet cső inkább mint gomba
Felülsz a meleg motorra, leveszed a kesztyűdet. Kicsit megroggyantod a derekadat bal felé és bal kézzel lenyúlsz a hengersor és karburátor közé elég mélyre. Könnyen odatalálsz, mert amint rossz helyre nyúlsz, forróság öntil kezedet. Lesz ott egy 10 forintosnyi fekete tekerenytyű ( amit motoron ülve nem kátsz ). Na az az alapjárat állító csavar.

Első ( előző ) motoromat én is 400-ért vettem, ráköltöttem még 500-at és végül 400-ért eladtam. De sokat tanultam:-) Gyakoraltilag minden típushibája nálam jött elő.
igen én is erre gondoltam csak nem találom ... kéne egy kis utbaigazitás hogy merre is van :D
léci léci :)
Alapjáratcsavarral?
Én bukócső párti vagyok,néhányszor megmentett,és megóvta a motort!
Bukógombát,inkább az oldalidomos moccokra tesznek, mert nincs helye a csőnek!
A véleményeiteket és a tapasztalaitokat szeretném kérni a bukógombával illetve a bukócsővel kapcsolatban. Melyik a hatékonyabb a kettő közül és mik azok az elemek, amelyeket megvédenek/nem védenek meg egy esetleges eldőlésnél?
Válaszaitokat köszönöm!
hello vettem egy 97-es banditot de feltünöen alacsony az alapjárata ugy 1000- körül de inkább alatta ... namármost a kérdés hogy ezt hogy tudom feljebb tornázni ?
elörre is köszi
Meglesz..de később.
Ilyen korán, izé későn ha még nem aludtunk.
Meg amúgy sem vagyok szőke nagy mellű bombázó, mit kezdenél velem?
Hát írjad, Én már fexem előre!
Ha megírnám az első motorom sztoriját, feküdnétek :D
nana ! ! ! ... . JÓT SZÓLTÁL ! ...


a nevezett menet legkevésbé sem abban a kontextusban hangzott el, hoyg ki mivel tanuljon motorozni... ...csak onnan jött az összefüggés, hogy aki kicsivel nem motorozott max húzza neki, vagy még azt sem.

A leírt sebességtartomány, és menet KIZÁRÓLAG arról szólt, amikor egy túra a "megyünk valahova, ott túrázunk, majd hazajövünk" rendet követi.. és nem otthontól-otthonig túra.

Nekem arra sajnos még ne mvolt pénzem, hogy mondjuk swájcba vagy ausztriába napi 2-300 km-eket túrázgatva szépen nézelődősen kimenjek 3-4 nap alatt, majd ott 3-4 nap. .majd ugyenennyi vissza.

Sajnos sok esetben kell egy "kemény" nap az élvezetes "tájban motorozunk, nézelődünk dologhoz".

Kraven... amúgy szentem kurvára egy hullámhosszon vagyunk, csak ez a fórumosdi olyan, hogy valaki valamit ír... aztán nehéz kontextust találni hozzá.

Tuti van aki szép helyen motorozva is az íveket keresgéli... na én nem olyan vagyok, csak ha valahova el kell jutni, mert különben ránksötétedik, hideg lesz, esni fog, megfagyunk szituban nem szeretem azokat akik nem gondokodnak el a túra előtt hogy mire vállalkoztak.
Max. egyetértés: csak a tulaj(okon) múlik egy moci sorsa. Sosem értem meg azt, aki inkább 50e HUF-fal olcsóbban vesz egy szakadt mocit, mint az 50-nel drágább de jobb állapotút.
40 ezret...baázz, repülök a mobile.de-re
hát az enyim meg 12 évet állt egy garázsban... 18000 km vol tbenne amikor hozzám került...

.. én meg rendben tartottam, és mentem vele boldog 40.000 km-t smafuért :D

UFF

(rossz hallani , hogy ekkorát szoptál vele.... ....és hogy iylen a benyomásod.. nem a motor hibája szentem.. hanem az elődeidé.. .. mámint a tulajdonosi sorban :( ... )
Ámen, kár, hogy nem laksz közelebb.
A zeffán is volt egyszer egy 200ezres javítás . Annak simán elfáradt a blokkja. Főtengely csapágyak, primer lánc, hengerfej teljeskörű felújítása. Az is fájt, de abba előtte beleraktam 30 ezret.
Akkor mondtam, ha egyszer lesz lém, veszek egy újat.
Ez a "tartom a 120-at, ha beleszakadtok is" mentalitás nekem sem nyerő.

Én azért indulok motorral túrázni, mert nem átsüvíteni akarok a térségen, hanem BENNE túrázni. Érezni az illatokat, csodálni a tájat stb. Azt meg nem hiszem el, hogy valaki vidéki utakon 120-140 között, traktorok és kátyúk kerülgetése mellett bármit is felfog a körülötte elrohanó szépségekből.
Ha füvet nyírni indulok anyámhoz, akkor gangolok, de egyébként a 80-120 tartomány, ami inkább túratempó nekem.

Az, hogy miért szakad szét a banda 500 méterre, meg miért a hátsóhoz igazodunk? Furcsa ezt olyan kontextusban feszegetni, amikor arról beszélünk, hogy nem lehet hypergépeken megtanulni.

Ha mindenki MZ-vel, CZ-vel, Jawa-val, Pannoniával tanulna csoportosan motorozni, akkor rájönne, hogy mi az a defenzív vezetés, meg egy-két év alatt szemet növeszt a bukója hátuljára és oldalára is, valamint kialakul a 7. és a 8. érzékszerve is. Mert az kell az életben maradáshoz. Nem old meg helyetted semmit a technika.

Ha bárkit feltartok egy túra alatt, akkor hadd menjen. Nem sírom el magam, ha egyedül kell odaérnem valahová. Ha belegondolunk a motorozás mindig is magányos elfoglaltság volt. Nem sértődök meg, ha valaki azt mondja rám nem tudok motorozni. Van akinek a köridő számít, nekem a km-ek mennyisége. ÉS: 16 éve motorozok, kétszer borultam, de soha nem veszélyeztettem sem az utasomat, sem a forgalom többi résztvevőjét...

Uff, szóltam
Basszus. Ez sz*rul hangzik.