Na, ezt már nem hagyhatom szó nélkül
Már leírtam milliószor, de nem árt az ismétlés. A macadamokkal 17 ezret töltöttünk együtt. A szélükön nem volt csík, és a lábtartó is kopott egy két centit mindkét oldalon. Ktészer csúsztam meg. Egyszer esőben egy csatornafedélen, egyszer meg szlovákiában egy murvval teli kanyarban. Azza a gumival annyi baj, hogy a profilja nagyon "félgömbös", ezért egy bizonyos dőlésszög felett már izomból kell vele kanarodni.
Amúgy 41ezerért már elgondolnék egy pár új gumin. Most ugyan a fentlévő mellett van két elsőm pluszban, de egyszer azok is elnyalódnak.
Nem fogok vitatkozni veled. Vedd meg azt a típusu gumit amit a leírásában leginkább a motorodhoz ajánl a gyártó, én meg továbbra is veszem amit jónak látok és van vele tapasztalatom.
figy ha már a gyár azt mondja, hogy 10 éves gumikonstrukciók mellé szánja konkurenciának, és hogy belépő szintű és szándékosan olcsó ( és ugye itt nem sca kaz árrol beszélünk) akkor az nekem felejtős...
...más gyártó legalább veszi a fáradtságot, és aszonda : "ez a legjobb, olcsó is, sokat megy, tapad" ezek meg aszondják, hogy oylan mint a MACADAM? (ami egy nagyon jó gumi volt azoknak, akik lehetőség szerint nem akartak sűrün gumit cserélni, és ezért tudomásulvették a korlátait is annak a guminak.... .....és naogyn sokan pofára is estek vele, mert vannak akik még mindig nem értik meg, hogy elég komoly összefüggés van az egy gumival megtehető kilkóméterek és ugyanazon gumi álltalános tapadási teljesítménye között)
macadam -- pilot road - - pilot road II ( szal 2-3 genrerációval ezelőtti gumihoz hasonlítja)
207-208-208e itt is...
"Ezt inkább tapasztalat alapján kéne!
Használtál már Continental gumit, bármelyik típusát is?"
Tehát a gyártó leírja tisztán és egyértelműen, hogy nekem ez a gumi nem való, de én azért tegyem fel, essek vele pofára, és utánna mondhatom csak, azt amit a gyártó is mond, hogy "belépő szintű gumi, azoknak akiknek csak az ár a fontos"... ...ugye ezt te sem gondoltad komolyan?
ezt írja a gyártó a saját oldalá na Contimotion-ról:
"
So stellt Continental den Wettbewerbern Bridgestone BT 020, Dunlop D 207, Metzeler ME-Z 4, Michelin Pilot Macadam 100/Road und Pirelli GTS im Einsteigs-Segment einen brandaktuellen und hochwertigen Radialreifen für den preisbewussten Kunden gegenüber.
"
Szabad fordításban anynit tesz, hogy akkor most a continentál a konkurencia Z4, macadam bt20, d207 mellé alternatívaként megtervezte az árérzékeny ügyfeleknek belépő szintü gumiját, a contimotiont.
Má nemazé, de ezek aminek konkurencia akar lenni... ...nem gyenge kijelentés :D Jelentőse nérzékenyebb vagyok, amikor a gumi megcsúszik, és fekszem, mint amikor árérzékeny vagyok.... ...ezen azrét mindenki filózzon el aki ilyennel szemezget... ....aki viszont hétvégén elgurul a városba menőzni a vassal. .nah annak tökéletes.. meg tlaán még a hétvégi leugrunk a balatonra akcióhoz is :D
Láttátok a Conti új mintázatu gumiját, sport-túra kategória, és nagyon "baráti" áron adják. Hátsó 27000, első 17000,vagy 18000.Olvastam a tesztjét, csupa jót írnak róla és talán nem is elfogultak. A force utodjaként hozták ki.
A neve Contimotion.
Szevasztok Banditák!Olvasom az oldalon nem csak én vagyok gumigondban.A Budapest motorkiállitáson én is éredklődtem.Volt egy gumis nála volt Dunlop D 208 japán gyártmányu 2 éves de új /elég pofás guma és strapabirobb mint a 218/ 30 ezret kért érte nem rossz választás.Mikor megemlitettem neki a Conti Road Attackot ugy nézett rám mintha lek... volna az anyját.Persze ő is a Metzelert meg a Pilot Road 2-t ajánlotta de párban ez elég húzos valamint ezt forgalmazza, ha valakit érdekel a Dunlop megadom a csóka számát.A búkócsöröl annyit,hogy szerintem rém ronda bár hasznossabb mint a bukógomba de én mégis ezt rakok fel.Ha ez leamortizálódik eséskór akkor igy is ugyis kemény zsebbenyulás.Ja még valami Zöldi ajánlotta a Schubert sisakot.Belecsaptam a lecsóba és ilyen márkáju sisakot vásároltam.Még nem sokat használtam de tényleg más világ eszméletelen csendes.Mikor az asszony megtudta az árát azota mosolyszünet van,de az idő mindent begyógyit.Az erő legyen veletek!
Amugy ezek szerint örök igazság......nem kell semmi......az asszonynak se kell pakolós főiskolát végeznie.....elég egy motor, a ruha ami rajtad van, meg egy JÓL FELTÖLTÖTT bankkártya:-)
engem csak az érték miatt zavar.......
Valamiért úgy vagyok vele, hogy egy 1,8 millás gépet, amit fizetek még 7 évig az ne "amortizálódjon" le hetek alatt.
Elég az, hogy mikor átveszed a szalonban máris 3-400.000-ret esett az ára:-(
karcos dologt Kazam sem és én sem azért írta szentem, hogy nem lenne járható, illetve hogy fúúú mi van ha összekarcolja... ...csak tudni kel, hogy össze fogja karcolni .. ennyi.
Mi nem bőrcuccban mocizunk (lehet ezért nem vagyunk "papírkutyák? :D" És a cordura meg csúszik :D
Amúgy már nagoyn várom, hogy olyan idő legyen, hogy felvehessem én is a bőrt. Igen álla cumút vettem a télen... ...egy jó állapotú BMW túrabőrcucc, úgy a 80-as évek közepéből .. mai szemmel "kicsit" érdekes design :D YMCA - ba mehetek vele simán, és belepasszolnék a képbe :D
Tisztában vagyok vele, hogy a mágneses tanktáskának milyen hatásai lehetnek, számítok is rá. Mivel eddig nem volt dobozom, kizárólag azt használtam, de mentségére legyen mondva, nem nagyon veszek észre a tankon karcot. Viszont ha lenne is, nem túlzottan érdekel. Nálam a járgány nem a babusgatás tárgya, hanem kutya közönséges használati tárgy. A motor van értem, és nem fordítva. A tanktáskát tudom használni hátizsákként is, de a vállprotektorok miatt kicsit nehézkes azokon át felhúzni és levenni is. Mivel 3 km a munkahelyem meg a belváros, meg az elintéznivaló is döntő hányadban helyi, így nem "kínlódok", rácsattintom és megyek. Megérkeztem, lekapom és ennyi. Eddig nem volt pénzem a dobozra, most már az is van, tehát a tanktáska már csak túrákra lesz használva. Nekem a bőrgatya abszolút nem csúszik a tankon, sőt, kifejezetten tapad.
Na akkor köpködjetek le..........macadamokban több mint 24000 km van és a hátsón még 0,5mm a kopásjelzőig.........az első már csereérett...............ritka ha egy körforgalomból nem keresztben csúszva jövök ki........akkor most,hogy van ez?
Valaki precíz úriemberre lenne szükségem Dombóvár 100km-es körzetén belül,karbiszinkront kellene vágrehajtani a gépsárkányon de se szerszámom,se szinkronteszterem!
Előre is köszönve a segítséget
üdv
Igaz,hogy nem tapasztalatból írom mert nekem nem volt soha de egy cimborámnak a tankbőr nagyon csúnyán kicsiszolta a fényezést, kb 1.5 hetes nyári túra alatt. Annyira mély karcokat csinált,hogy már a polír is kevésvolt. Ezt a saját szememmel láttam, ja és nem is egy Suzuki volt aminek köztudottan gyenge a fényezése, hanem Honda.
Már leírtam milliószor, de nem árt az ismétlés. A macadamokkal 17 ezret töltöttünk együtt. A szélükön nem volt csík, és a lábtartó is kopott egy két centit mindkét oldalon. Ktészer csúsztam meg. Egyszer esőben egy csatornafedélen, egyszer meg szlovákiában egy murvval teli kanyarban. Azza a gumival annyi baj, hogy a profilja nagyon "félgömbös", ezért egy bizonyos dőlésszög felett már izomból kell vele kanarodni.
Amúgy 41ezerért már elgondolnék egy pár új gumin. Most ugyan a fentlévő mellett van két elsőm pluszban, de egyszer azok is elnyalódnak.