Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap nézteme, a Full-gas- nál 1.38. Haver most akar venni fz6-ot, aszt mondja 2.1 az ára. Mondom, hülye vagy? Ott a bandit 1.38-ért. Azt mondja: nem az túl konzervatív....
Minden motor kompromisszum (pont úgy mint minden autó). Én nem szeretnék (már...) a 200+ km/h sávban közlekedni. Viszont imádok kigyorsítani kanyarból egy super futóművel a s*ggem alatt. Sokat megyek Bp-n belül is, így egy alul nem nyomatékos motor használhatatlan lenne nekem. Részemről el tudom fogadni ezt a "hátrányt", hogy 16,5 l ( ) fér a tankba, ahogy én fogom húzni ez legalább 250 km-re elég lesz, nem szeretek ennél többet megtenni egy s*ggel. De tényleg nem védeni akarom a vasat, nem szorul rá, mindenki döntsön a saját belátása szerint. Megjegyzem vizes nagy Bandit lett volna a köv. motorom, ha a GSX elfáradt volna alattam.
Talált.
Egy 200 LE-s motor nevetve viszi a 230-330 km/h közötti sávot (tartósan a 250-et simán bírja). Ez a tempó naked motoron csak rövid ideig bírható. Erre értem én azt, hogy a Béka túl van méretezve. Ráadásul egy ekkora motorra rátenni egy 16 literes tankot, nem is tudom felfogni, hogy gondolták. Egy motornak szerintem 300-400 km kell hogy legyen a tankolási ciklusa, ha sűrű, akkor zavaróvá válik a kútra járkálások száma.
Ja és nézd meg mondjuk az új V-max árát... Mi a drága? Na az biztos.
Nem is arról szól, hogy 250-nel menj vele, a GSX1200-vel sem mentem 200 fölé, az egy másik játék.
A B-king árát a piac rendkívül sokallta, amit abszolút nem csodálok. Legyen benne akármilyen technika, egy naked motorért 3,2 mill több mint durva. Ráadásul egy kopasz motorba 200LE brutálisan sok, burkolat nélkül 160 körül a menetszél már olyan nagy, hogy a karod kinyúlik (persze, ha nem hasalsz a gépen). Nem is vették, állítólag eddig bukás az a motor a gyártónak. Ekkora teljesítményre inkább Busa, és az a vicc, hogy még olcsóbb is.
Ezzel nem egészen értek egyet. A motor veszélyesebb üzem, mint az autó, és ha egy 200 kilós motor 100 LE, az azt jelenti, hogy olyan menetdinamikája van, mint egy 5-600 LE-s autónak. És egy kezdőnek ezt kurvára nem tudom javasolni. Erre igen is rá kell fokozatosan hangolódni, lépcsőfokokban feljebb és feljebb lépni, azonnal ráülni a királykategóriára véleményem szerint felelőtlenség.
A Mátraiban sztem.
Azért a benne levő technika miatt annyira nem árazták félre, gondolom a németeknél veszik is rendesen - no meg a konkurencia jóval drágább. AZ az arány nálam jobb volt az 1.35/1.85-nél.
hát a B-kinget egyszerűen csak félreárazták, és most korrigálták, illetve amikor te vetted... ha annyi lett volna amikor én veszek motort komolyan elgondolkodtam volna rajta ( bár mára túragépet faragtam volna abból is ) ... akkor viszont már a busa... ...csak ugye pont emiatt azt nem is árazták le ennyire...

fél éve itt lehetett kapni 1,35 ért új 650-es banditot most 1,85
azért az még durvább (arányaiban) hülye világ :D
Szerintem ráülhetsz elsőre bármire ha ésszel húzod a gázt!Nem kell beszarni a lóerőktől!Viszont ha túl bátor vagy,pofára eshetsz!Ne feledd, ez nem olyan mint az autó vezetés!"Autót minden hülye megtanul vezetni , motort csak kevés!"Üdv :Attila
hatással van... ...egyre jobb hatással

(egyébbként nem sok értelme lenne a dolonak)
Igazad van, de pl. én is azért vettem most új motort, mert nagyon jó áron volt. Na ez fog megváltozni. Ha váltanom kellett volna biztos nem vettem volna listaár közelében újat, inkább használtat kerestem volna.
Engedjétek meg a naív kérdést de nem tudom, hogy az ABS hatással van-e a hátsó kerékre is, vagy csupán az elsőre?
izé.. ...monokey meg monolock az nem ugyanaz (csak mert ebayre mind a kettőhöz küldtél linket)

a wingrack alighanem monokey
figy.. annyi használt motor van, hogy ha 5 évig midnen évben mindenki aki eddig motorozott vesz egy másikat, amit hasnzál azt meg kidobja , akkor is jut belőle...

... lehet erőlködni a használt motorral, de ha valaki el akarja adni akkor az árat úgy állítja be.. és ne felejtsd, hogy ha drágább is lesz az új moci, használt moci árát fel lehet vinni akár, de ha nincsen pénz, akkor a használt drágítására is az lesz a reakció mint az új drágítására... nem kell kutyának sem :D
Azután (ha elfogynak a mostani új motor akciók és 300 fölötti EUR-ral számolják majd a gépeket) meg visszafognak változni a használt motor árak.
Aha ,én is csak itt főleg szén+kicsi gáz a tüzelőanyag.Na melyik erőműben vagyok?
Hát ja. Változnak a piaci paraméterek. Tavaly áprilisban 1.050-ért elvitték volna. Hülye fejemmel nem adtam el annyiért.
Ha akkor ennyiért adtad volna amikor vettem a Hornetet,akkor már valószínűleg eladtad volna.
Előre igyunk a Bandi bőrére?
Benevezek én is!
Te is?