Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nehezék témában: Nem tudom hova tenni a csajt igazán...
"(meg, hogy eléggé rutintalan srácok mögött mentem odafelé és folyton az Ő hibáikat kellett figyelnem, meg paráznom)
"

igen, jelentősen gyorsabban gyarapodik a motoros társadalom darabszámra, mint a kilóméterek az úton.

csak régen jött a srác MZ-vel, és akkor tudtad... ...most jön zsír 100 pacissal... ...aztán nézel mint Gizike a gerontopresszinátorra.
Gratulálok.
Széles utat, olcsó benzint, gumi fákat!
A kilátót már nem annyira hiányoltam. Addigra egész jó kis gurulás jött össze.

Írd ki a részleteket a vizibölény túrához! Arra már most készülök. Utasülés-nehezékedet beszervezed akkorra is?
Sziasztok!
Már tavaly nyár óta napi rendszeres olvasója vagyok a fórumnak és nagy rajongója a Banditoknak. Ma befizettem egy K8-as 650SA típusra, mellyel életem egy nagy álma válik valóra. A motort ugyancsak április közepén veszem át, de addig csak kibírom valahogy. Képet nem tudok még mutatni róla, hiszen dobozban van, de ha már nálam lesz, akkor készítek róla néhány fotót.
Addig is ennél sokkal több napsütést és kellemes motorozós időt kívánok mindenkinek!
hát jah... ...ez sajnos így sült el :( de innen már csak jobb lehet (kivéve ha tényleg esik, de akkor legalább megyünk valahova, nem csak ácsingózunk egyet az esőben. Ígyx belegondolva tényleg siralmas volt ez a része, mert eddig még hobbiból nem naogyn áztam meg én sem... ...vagy mentem valahova és elkapott, vagy már eleve esőben indultam, de volt valami cvélja, viszont céltalanul iylen időben motorozni... ...meg még a kilkátót is lebontották :(


... én a rocket moögött mentem :D
Rendben Vadász, nem volt nagyon kemény idő, de pl a barátnőmet igen sajnáltam a végére. Mire odaértünk volt 4 fok és eső. Fűtetlen bőrruhában egy 48 kilós test baromira át tud ám hűlni! (átázott kesztyű -kösz a csere darabot-, vizes csizma és ruha...)
Jómagam végigtoltam már jópár telet, így a hideget annyira nem veszem fel. Sokkal jobban idegesített, hogy hiába mentünk le (meg, hogy eléggé rutintalan srácok mögött mentem odafelé és folyton az Ő hibáikat kellett figyelnem, meg paráznom)
a propteches fokozatkijelző a cpu felé már cak azt mondja: 5-ben vagy.... azóta nenm durrog a kipufogóm, csak annyira ami bőven jó, és használati körülményeknek megfelelő mértékű... ...légszűrőcsere nagyot soványítana szentem a vizesbanditon, majd azért egyszer kipróbálom, de msot egyelőre elegem van a gépszerelésből, motorozni akarok ! ! !


izé... ...sok lekvároskenyér... ...10 perc esőtöl ílyen szöveget, mint amit itt meg a motorozz.hu-n elsütnek :D Jó értem én, nyilván jobb napos időben 23,7 fokos levegő és 43 fokos aszfalt mellett közlekedni, de hogy azt a vasárnapi csöpörgőt így magasztalni, hogy le a kalappal aki bevállalta meg ilyenek... ...bár tény, az egésznek annyi értelme volt így kb, mint mérgesen ránézni egy kátyúra ! :D
Ez valóban igaz, azonban nem tapasztalok kóros melegedés és nem prüszköl a gép. Lehet, hogy a keveselést is csak bebeszélem magamnak.
A tuti az átfúvókázás lenne, de ki tud arra biztos infót adni, hogy mekkorák kellenek bele?
Nem utolsó sorban a gazdaságosság nem elhanyagolható szempont nálam. Tavaly eléggé megviselt, amikor 7,5 l/100 km-alá alig tudtam vinni a fogyasztást.

Szóval: Senkinek sem ajánlom, hogy éljen ezen átalakítással, csak leírtam, hogy én mit csináltam. Természetesen a gyári jobb! (csak nekem nem...)
A "sportégszűrővel" felborítottad a benzin-levegő keverék arányát. Mivel a szivacs sokkal könnyebben engedi át a levegőt ezért több levegőt kap mint ideális esetben. A hengerbe ugye mindig ugyan annyi gázkeverék kerül. Tehát ebben a mennyiségben kevesebb benya lesz. Kisebb teljesítmény gazdaságosabb üzem. A fordulatszám növekedésével egyre kevésbé játszik a légszűrő áteresztő képessége.

Egyébként a gyári papír szűrőt is érdemes 3000km-enkét kifújni.
A Kawáimba ilyen szivacsszűrő kellett, a gyári is, meg a hiflo is ilyen volt.
Az bizony. Sokkal kisebb az ellenállása mint a papíré. Ha belegondolsz: ilyeneket használnak a nickasilos robeszekhez is. Pedig azok elég kényes cuccok. Nekem a fogyi csökkent, az élénkség nőtt. Ráadásul aprópénzért megy. Ahogy nézem ~3-4000 km-ként mosni kell, de ott egye a rosseb. Legalább mindig tiszta.
Ez a rendes, táblás légszűrőszivacs?
Igen, voltam Tihanyban.

A keveslést úgy értem, hogy alacsony gázról hirtelen rányitva (tipikus nyomatékgyorsulás) mintha megtorpanna egy kicsit. Viszont emellett szerintem gyorsabban pörög fel. Egy szó mint száz, nekem nagyon bejött ez a szivacs dolog. 1000 ft-ból 2 db kijön, ami elszolgál cirka 5 évig.
Szia Szotyi.
Hazajöttem tegnap éjszakásból 4 fokban és borús időben, láttam hogy esni fog, letettem a tihanyi műsorról. Ez sajnos még nem volt motoros idő, akárki akármit mond.
Szia Kraven!
Voltál ma Tihanyban?Hogy érted a keveselést........kevés levegőt enged át a légszűrő és fulladozik a vas?
Én sima légszűrőszivacsot (mosható, a sűrűbb fajta) használok. Fogyasztási rekordjaimat döntögetem szépen (5,1-5,2). Nem fojtja a motort (igaz néha mintha mintha keveselne, de ezt lehet, h csak a kezdeti parám mondatja)
Egyetértek!Pont tegnap vettem egy gyárit.........ez az igazi!
Én annyit tennék hozzá, hogy légszűrőt érdemes 12 ezrenként cserélni, akkor már nagyon retkes.
Szevasztok,lenne egy kérdésem felétek.Tudna nekem valaki segíteni abban,hogy motor szervizelésnél hány km után mit kell cserélni,pl ilyenre gondolok,hogy légszürő csere 18000km,gyertya is 18000km stb.Ezekre volnék kiváncsi,mert neten keresgéltem de sajnos nem sikerült ilyen adatokhoz hozzá jutnom és ezért szeretnék hozzátok fordulni segítségért.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv minden Bandít tulajdonosnak,valamint széles utat mindenkinek!
Oké, gyere.
CSabu987 holnap ebéd után mennék Komlóra,ha neked is jó az időpont.De felhívlak amikor indulok.
na megvolt ma az iden elso gurulasa .
aztan feltettuk haverommal a felnicsikot. pfuu dá szííp lett
Az nem Én vagyok!