Szép munka!
egy észrevétel: Tizen kilókat óvatosan szállítsál rajta. A légolajas banditokon azok a tartók, aik így rögzültek(vagyis két csavar a majrévasnál), mint a tied, eltörték a segédvázat. Nem tudom, mit változott a konstrukció a vizes vázánál, de jobb az óvatosság.
én megnézném azt a sérülést, ha újra kell festeni a tankot, fejidom cserés...szóval függ attól, h mennyire gyári alkatrészt raknak vissza, ki fizeti....300 ezer szerintem ebből a szempontból nem biztos, hogy nagy összeg...
Sziasztok! Tudnék szerezni egy ismerősömön keresztül egy 2008-as mo-i 650S Banditát (biztosítós moci), 6 ekm, enyhén sérült, csak a tankot és a fejidomot kell fújni. Picivel 1.1 M alatt el tudnám hozni...szerintetek ez jó ár?
Persze megértem azt a melóst is aki ezzel foglalkozik, de ha nem vonnának bele minden szart akkor töredéke lenne.
Ezért van, hogy ha gyárit akar bárki, akkor a GYÁRTÓHOZ menjen.
Kép nem egészen jó, amúgy nem csálé, a S-betűn én is gondolkoztam, de aztán elvetettem, mert ha a túrabox platnit felfúrom és felcsavarozom rá, letakar mindent. Metál ezüst lesz a színe, és a két oldali függőleges lemezt letapétázom fehér fényvisszaverő tapétával. Legalábbis a terv ez. Majd a végeredményt is belinkelem!
Én állandóan fújjom a felső részt. Amit porfestettünk, az meg PATTENT......
Nem érdemes szarozni vele. Ezt a tartót kb 1000ft-ért lefestik neked bárhol, és az nem fog állandóan leppatogni, mint a fújos festékek.
Én sajnálom a hátsó fogantyút, de ha neked nem kell, akkor ez így OKSI.....
Egy tippet elfogadsz?
1., a lemezt tett totálisan szimetrikussá (a képen elég csálé még)
2., vágj ki belőlle egy Suzuki jelet, hiszen a közepére belefér simán (nem kell nagy).... fúrkáld meg pár helyen, így ha nem doboz megy rá, akor a gumipóknak is van lyuka.
3., fújd le feketére, vagy fekete porfestesd
4., egy kis kromos lemezt tegyél az aljára, és akkor az "S" betű kromosan látszik. Szerintem nagyon ütős lenne.
egy észrevétel: Tizen kilókat óvatosan szállítsál rajta. A légolajas banditokon azok a tartók, aik így rögzültek(vagyis két csavar a majrévasnál), mint a tied, eltörték a segédvázat. Nem tudom, mit változott a konstrukció a vizes vázánál, de jobb az óvatosság.
Ha előre készül az esésre, akkor biztosan fog is.
Inkább olajat + olajszűrőt kell spájzolni.
Rendszámot nem adtak hozzá?
Én most értem haza a melóból:-(
8 óra alvás, 8 óra munka.......most jöhetne a 8 óra szórakozás:-)
Fogj egy fekete papirt, S betüt bele, tegyél alá egy ezüst fóliát (alufólia).....szerintem ÜTŐŐŐŐS lesz!
Ahogy gondolod, Én fekete párti vagyok, ha már fekete a motor is.
BRUTÁLIS így kétkezi melósnak:-(
Persze megértem azt a melóst is aki ezzel foglalkozik, de ha nem vonnának bele minden szart akkor töredéke lenne.
Ezért van, hogy ha gyárit akar bárki, akkor a GYÁRTÓHOZ menjen.
Én állandóan fújjom a felső részt. Amit porfestettünk, az meg PATTENT......
Nem érdemes szarozni vele. Ezt a tartót kb 1000ft-ért lefestik neked bárhol, és az nem fog állandóan leppatogni, mint a fújos festékek.
Én sajnálom a hátsó fogantyút, de ha neked nem kell, akkor ez így OKSI.....
Egy tippet elfogadsz?
1., a lemezt tett totálisan szimetrikussá (a képen elég csálé még)
2., vágj ki belőlle egy Suzuki jelet, hiszen a közepére belefér simán (nem kell nagy).... fúrkáld meg pár helyen, így ha nem doboz megy rá, akor a gumipóknak is van lyuka.
3., fújd le feketére, vagy fekete porfestesd
4., egy kis kromos lemezt tegyél az aljára, és akkor az "S" betű kromosan látszik. Szerintem nagyon ütős lenne.