Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen sávok közt mozog egy motor műszaki vizsga, árban?
Minden befecskendezősnek elengedhetetlen kellék
AFR? Az miaz?
Teljesen megáll az elmélet, de akkor is ki kellene bírnia a fogaskerekeknek. Az alacsony fordulaton a nagy terhelés nem is a váltócsapágyakra ártalmas elsősorban, hanem a hajtókar és a csapszegcsapágyakra. Ugyanakkora munkát kevesebb "részletben" kell elvégeznie.
Egyelőre nem sok különbséget érzek. Talán nem ránt akkorát terhelésváltásnál. A log alapján biztos, hogy műxik, lehet, hogy botkezű vagyok. :)
Még állítgatok az AFR-en is, most 13-on van mindenhol. Legtöbb helyen plusz anyag kellett ehhez, van ahol 30%
Becslés szinte olyan 10-15 százalék lehet.
Ha mindenkinél van ilyen hiba akkor nem tudom, de olyan szépen kitaláltam!
Szerintem az elmélet megállja a helyét szerintem, de ez sajna olyan arcoknál is előfordult, akiknek a túratempó 160, előszeretettel kapcsolgatnak vissza, ettől függetlenül 3 fokozatnak is annyi lett.
A bandit kezelési könyvben van egy táblázat, hogy hogyan váltsunk fel. Aszerint 50-nél kell rakni az ötöst
Amúgy, ha már az ember nem akar visszakapcsolni, 5-ből mondjuk ötveről, akkor célszerű nagyon finom gázzal gyorsítani, mert a tögázzal tényleg csak heréljük szegény paripát.
Haverok akiknek nagy Banditjuk van mindíg dicsérték, hogy alulról tol mint egy mozdony és élnek is ezzel a lehetőséggel sűrün. A Békán és én is tapasztaltam ezt és eleinte 6.-ban mentem már 60-tól, hisz "tol mint mozdony" . Azután a könyvben felfedeztem, hogy kis fordulaton ne használjuk főleg magasabb seb. fokozatokban. Mostanában észrevettem, hogy 6.-ban 80 alatt gyenge síró hang van ami ahogy elérem a 80-at megszűnik. Ha kicsi a fordulat, de nagy erő hat a tengelyekre akkor azok sokkal jobban feszítik a csapágyakat mint magasabb fordulaton, ezt lehet hallani fokozottan nagyobb tgk-nál ha alacsonyan vált és erölteti a gépet. 1 kolléga 2 éves ford 3,5-es tgk-ban a 6. már 2X ment tönkre csapágy miatt, a gép erős(150hp körül) és kis fordulaton is könnyen bírja a 6.-at. Az SV-nél ilyen gond nem volt mert 4000 alatt nem járt egyenletesen így ott nem is használtam sűrün és a kisebb gépeimnél sem mert azok meg gyengék voltak. Ezért ha legalább 3000-es fordulat fölött használjuk a gépeinket talán el lehet kerülni ezt a problémát.
Összeszedem a gondolatokat ehető formában és írom.
Halljuk!
A váltóhibára lenne egy elméletem ami persze lehet, hogy hülyeség.
Ugye 170cm-nél magasabb vagy?
Balkéz kormányon jobbkéz ülésen középtámasz földre. A motort addig billegtetem amíg a lábammal nem érzem hogy a középtámasz mindkét talpa stabilan a földet éri. Ekkor jobb kézzel az utas és vezető közti részen az ülés alatti csővázrészt megfogom. Itt kapaszkodva -húzva- elkezdem lefele nyomni a lábammal a középtámaszt és a motor középtámaszra áll.

a statisztikádtól függ
Add el, kéne pár extra olcsón
ahm, érdekel, lehet aktuális lesz, akkor most eladom a szarba...vagy gyűjtök váltóra, bár még csak 35 ezernél tart a vas...
Érdemes. Én aláöltözetet mindig használok, nagyon érdekes cucc, télen melegít, de nyáron is nagyon jó a bőrcucc alá. Nekem a legegyszerűbb louis-ban kapható van, 7 ezer körül megkapod a teljes "mackót", de érdemes hegymászós boltkoban körbenézni, kb ugyanazt kapod, hugom most vett az enyémnél sokkal jobbat, windstopperes betétekkel, ugyanannyiért.
A termóruha meg akkor jó, ha télen is akarsz motorozni. Egy darabig vízállóak is. Amúgy bőrpárti vagyok.
Kartárs Úr! AFR tapasztalatok?
Statisztikát csinálok
Nekem csak20 van benne, szintén 2005-ös. Nekem egy kérdéesem lenne: a váltód búg valamelyik fokozatban?
Köszi a gyors választ .
Cső Kabusz!
A legnagyobb hidegben nem használtál ilyesmit! (ha jól gondolom ki vagy?) Most meg jön már a jóidő...
Öregszel Komi?!
Nekem is csinálta, de csak mig "ki nem lett égetve":-)

3 hónapon keresztül csak Posta....bót......stb......vagyis pár-pár km.
Most hogy elővettem úgy ISTENIGAZÁNDIBÓL ugye szokni kell kicsit, így nem téptem neki......csinálta is......olyan elgondolkozossan:-)
Oszt szombaton voltam egy majd 160km-es körön....hazafelé meg odaléptem neki. Tegnap már nem csinálta:-)