Cső mindenkinek!
Eladó egy 1991-es GSF 400 Bandit motorkerékpár.
ÁLTALÁNOS ADATOK
1991. 7.hó, piros, 2. tulajdonos
MŰSZAKI ADATOK
4 ütemű, 398 ccm, 4 hengeres soros motor, hengerenként 4 szelepes, 55 Le vízhűtés, 6 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl (limitált széria? és elől csak 1 tárcsás) , tárcsafék hátul.
2. tulajtól eladó új aksival RAPTOR dobbal (isten hangja van) GIVI plexi is van hozzá, meg cross kormány amitől sokkal kezesebb lett.
Kihasználatlanság miatt eladó (a tulaj németországban dolgozik). Szezon végén volt lánc és lánckerékcsere.
410 000 Huf
Benne is van a két fél O-gyűrű. Az támaszkodik fel, hogy ne sérüljön a telószár.
A vezetékezést csak saccra tudtam elhelyezni. Van a lámpafejben a foncsor mögött másoknak is vezeték (egy halom)? Meg ahogy adjusztáltam a köteget elment a műszervilágításom. Csak az, de abból az összes. Nem találtam meg a hibát. Már nagyon fordulni akartam egyet.
A Hyosung nem kínai márka,csak hogy az ilyen szóbeszédet eloszlassuk. Koreában gyártják és teljesen megbízható motorok. Csak sajnos az áruk még használtan is magasabb picit,mint a régebbi típusoké.
Én ugyan max 30% hogy vennék, de 250-es Husáng GT?
Jókat írnak róla, és mivel nem épp Kawa-suzuki mínőség (szerintem) épp ezért majdnem újat vehetsz ennyiért......
Vagyis neked kell eldönteni majd, hogy 500-ért veszel egy 10-15-20 éves motort, vagy egy 1-2-3-4 éveset
Én is pont ezeket akartam javasolni. Vagy Honda Vt 250, esetleg az idomos változata a VT 250 Xelvis...V2-es elnyűhetetlen blokk,Honda minőség. A másik a Kawasaki ZZR 250, sorkettes gépsárkány. Suzukiból is van a 250-es Goose..bár ő elég ritka példány.
Ha eszembe jut még valami gép,akkor írom.
Köszönöm válaszod, bár nekem nem azért kell, hogy csajozzak vele, hanem szeretnék egy olyan motort, ami megbízható, és amilyen nincs minden kis falun lakó embernek.
mert faluhelyen sok az olyan simson-os, mz-s, aki beáll a falu végére, és nagyon húzza neki, mert ő a helyi faszacsávó, nah, én ezt nem szeretném :)
az anyagi helyzet egy olyan 500 000 Ft-ig megy el. De mivel még "fiatal" vagyok a jogosítványhoz, ezért még nem lesz egy évig motor, csak egy robogó a nyárra.
Egy 2 hengeres 250-es motort szeretnék, csak nem tudom melyik az :) Olasz motort sose vennék.
Aki tudja azt, hogy meik 250ccm-es 2 hengeres motor az ami megbízható, akkor kérem szépen írja meg nekem, előre is köszönöm.
Nézzük sorrendben. Japán gépeket feltételezve egy 4 hengeres fenntartása jóval több, mint egy 1 hengeresé. A főtengely ár amit írtál kb reális, de bármilyen 10* éves használt motornál behalhat, ezt még tapasztalt szerelő sem mondja meg, mikor jön el a vég.
Nem ismerem az anyagi lehetőségeid, de a korodat elnézve kezdő lehetsz. Én még mindig az MZ-re szavaznék. Valószínűleg alacsonyabb a csajozós indexe, és a haveroknak is lehet, hogy más gépe lesz, de nagyszerűen meg lehet tanulni vele motorozni, valamint elmélyülni a motorkerépár szerelés művészetében.
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene: K7-es idomos banditámra keresek első fényszórót megfizethető áron (ebay-t már átnáztem...) a gyári 56e ft lenne, ha valaki tud ennél kedvezőbb áron legyen szíves jelezze nekem. Előre is köszi mindenkinek!
Eladó egy 1991-es GSF 400 Bandit motorkerékpár.
ÁLTALÁNOS ADATOK
1991. 7.hó, piros, 2. tulajdonos
MŰSZAKI ADATOK
4 ütemű, 398 ccm, 4 hengeres soros motor, hengerenként 4 szelepes, 55 Le vízhűtés, 6 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl (limitált széria? és elől csak 1 tárcsás) , tárcsafék hátul.
2. tulajtól eladó új aksival RAPTOR dobbal (isten hangja van) GIVI plexi is van hozzá, meg cross kormány amitől sokkal kezesebb lett.
Kihasználatlanság miatt eladó (a tulaj németországban dolgozik). Szezon végén volt lánc és lánckerékcsere.
410 000 Huf