Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogyé megy a kesztyű? Kép?
ahh....jó nyomod....

én maradok a szintemen :-)
Egy centi körül fogyott belőle.
Szia óra szerint 32.000 km
Küldtem az e-mailt itt érdeklődjetek gyertyával kapcsolatosan.
Megjott a Bodis dobom, feltettem, hat eleg zsir hangja lett tole a gepnek
csövi.

Anno volt téma a "gyertya".
Blue asszem te írtad h van egy csóka aki olcsübban tud mint a bolti ár.

Le tudnád írni az elérhetőségét? Egy haveromnak szüksége lenne 4 gyertyára a fazerébe.

Előre is köszi!
Hali!
Átküldöm szivesen. Msn egy picit lassú,de ha esetleg tudsz keríteni egy skype-ot azon villámgyorsan átmegy. Msn-em amúgy yobiztos@freemail.hu Skype-on is megtalálsz ugyanúgy ezzel az Eric Draven névvel.
Elküldhetnéd a digitalizált szerelésit valahogyan.Szükség lenne rá.
Köszi
Próbáld meg itt ,nagyon profik! www.prop-tech.hu
Motor felmelegedéséhez azért kell minimum 15 perc,addig mozog az alapjárat. Karbiszinkron szerintem max. 5-10E lehet. De akkor már előtte szelephézagot is meg kellenne nézetni. Mennyi van a motorban?
Sziasztok!

Banditot szeretnék vásárolni. Ma voltam megnézni egy 600-as gépet 2003 évjáratút. Nagyon szépen indult ott rakták be az akksit az orrom előtt és hideg volt a blokk és a kipufi is (előtte gyorsan megtapiztam) az lenne a kérdésem hogy mikor visszatolta a srác a szivatót akkor kicsit mocorgott az alapjárat (elmondása szerint ráfér a gépre egy karbi pucolás és szinkronizálás) füstölni nem füstölt! Az lenne a kérdésem hogy valóban csak ennyi a baja a gépnek és hogy egy ilyen karbi szinkron mennyibe kerül (és hol érdemes ezt megcsináltatni) bocs a béna kérdésekért de nem szeretnék bevásárolni (haverok vannak akik motoroznak de rendes szerelő az nincs aki eljönne megnézni a gépet és értene is hozzá)
Amúgy a motor nagyon szép állapotban van és gazdája is gondosságról tanuskodik (bár azt mondják a látszat néha csal)

Előre is köszi (bocs ha hosszú voltam)
Azért olyan könnyen nem ér le bukócső. Először a cipőm külső éle ér le, annál mélyebbre meg még nem döntötem.
Én is ötvenessel kezdtem, időszámításunk előtt 1981-ben. Verhovina volt a drága, tartalék gyertya gyertyakulcs az ülés alatt, ha slusszot kaptam az erdőben.... Egyszer elkaptak a zsaruk, mert utánamjöttek a dzsindzsába. De csak azért sikerült nekik, mert volt egy 2%-os emelkedő az erdőben és a hullámvasútra hasonlító első lánckerekem elforgott a láncon
Igazából van kesztyűm, téli, nyári, átmeneti, csak ha valmi nagyon megérné, akkor megvenném tarcsiba. Ez ahhoz drága, de semmi gond!
nézd meg itt, de ha komoly, privátban beszéljük meg, ne ott üsd le.

ITT
Hogyéadod?
Kép?
te már ledöntötted addig?
más: khm, nem akar venni vki egy XL-es bőrkesztyűt?
sziasztok
Tud valaki komárom-esztergom megyében valami jó motoros szervízt ,ahol értenek is hozzá?! Csak azért érdeklődök mert eddig csak pesten találtam olyat ahová érdemes vinni a vasat.... Na de most már süt a nap elolvadt a hó nagyrésze irány a vadon császtok
Csak az a baj a vele, hogy előbb leér jóval, mint a lábtartó. akkor meg jön a perec.
Sziasztok!

Van egy K&N légszűrőm 1200-asba, '96-'00-ig
kitisztítva és beolajozva várja új gazdáját 6000Ft-ért ha vkinek épp szüksége lenne rá!

Üdv
Ezért gyanakszok, mert kérdezgettem banditosokat és még csak nem is hallottak ilyen lelazulós hibáról... szervizben sem....
...bízok benne h nem lessz nagyobb baja...
Gyorsan megvolt. Sajnos nem is lett túl szép, de nem akartam sokáig "nyitva" hagyni a gépet.
Mikor vettem nem tudtam, hogy belenyúltak, 1000km után lett a lazulás és rá 5000-re meg a főtengely tört ketté mert mint kiderült köszörült volt. Az V2-volt így hamarabb kiadhatta a hibát mint egy sor4.
Sajnos egyszer egy ónos esőben leraktam balra a motort. Igaz gyökkettővel (~35-40). Szépen tette a dolgát. A kerekekre, meg a vasra feltámaszkodva csúszott az aszfalton. A tartó laposvasak megroggyantak, de semmi másnak nem lett baja. Ha nincs fönt, akkor kuplung deklinek kapáltak... Kapott új laposvasakat és ment vissza ugyanaz a keret.