Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Odaadja, alkudjátok meg....10 engedsz te, 10-at ő, Gábor, passzold el, jó kis money, tudsz vmi űrszárnyat vagy vezérlőpultot még venni a nagy gépre...szééép :-)
Éppen tegnapelőtt voltam ott, a tesómnál. Erőműves vagy Te is?
Szép motor!
Az a baj hogy nincs rá pénzem ha egy 200-zal olcsóbban odaadnád
Ja igen, minden fokozatkijelző nélküli 600-as szar
Hogy sötétkék legyen, fejidomos, 2004-es évjáratú, és lehetőleg Pakson vedd meg.
Mint a többiek írták, típushiba nem ismert. A szokásosra kell figyelni: Gumik állapota(1.6-os profilmélységnél eldobós), fékbetétek, tárcsák állapota, lóg-e a teleszkóp, a hátsó villa. Össze-vissza van-e megnyúlva a lánc. Idul-e szépen hidegen-melegen, nem füstöl sem gázra, sem motorfékre. Gyári szín, gyári matricákkal, gyári dob. Ha valamelyik hiányzik, valószínű törve volt.
Dióhélyban...
Köszönöm az eddigieket.
600-as lesz. Mire érdemes odafigyelni használt vásárlásakor?
A louisos DID láncszett végtelenített, de leglább meg lehet zsírozni a himbarendszer csapágyait.
Hmmm... ez se egy hülye ötlet
Ha már lánctzisztítás, hozzátenném, hogy a petrót azért finoman folyó vízzel én lemosnám róla. Utána szárazra törölni/megfújni sűrített levegővel aztán mehet a spré.

Én amúgy nem vagyok tisztításpárti, max évi egyszer, csak ha földútra tévedek utána. Előző motoromon 30 ezret ment el a lánc, most olvsom a népítéletben, hogy az új tulaj is belerakott 7 ezret, és még mindig az volt rajta.
A banditlánc nekem sem fog többet elmenni, mint Mikunié, 3 helyen kapitulált az Ogyűrű, ott meg fog nyúlni, mint állat. Na nem baj, a szezont kibírja,
Hozass Édesanyáddal, a louisban 120 euró lánckerékkel.
Háááát így csinálom én is, de egyszer a sterimobot is ki kellett próbálni! Ez legyen az ellenpélda!
én 500 km-ként csinálom kb, és úgy, hogy a km óra napi számláló A-t használom telitankoláskor, a B-t pedig lánctisztításkor.
Aha...okés, kiprobálom... na, szunya idö! Olcsó benzint mindenkinek!
Pedig tisztítani kell. A láncspray egy ragadós trutymó, amibe a por is beleragad. És onnantól úgy működik, mint a csiszolópor. Vegyél egy liter petróleumot (800 Ft) és petrós ronggyal töröld át a láncot. Tedd üresbe és forgasd a hátsó kereket. Amikor tök tiszta, fújd be a sprével. Ezt este célszerű végezni, mert a spray felhabzik és rászárad. Ha frissen elindulsz, telefröcsköl mindent. A petró kb egy évig elég.
Mondjuk én nem takaritom semmivel, csak 500 km-enként /igy olvastam a forumokon/ lefujom láncvédo bigyoval....Motul...valami teflonos trutymo
Ha a gyári van rajta akkor az nagyon jó, ha tényleg 29-30 ezret elmegy! Az enyémen 22 ezret ment el a gyári O gyűrűs RK lánc. De én igencsak kicsesztem vele, mert egyszer téli leállás előtt lemostam sterimobbal és valszeg kapott rendesen vizet a görgőbe is. Ezután nem jártam ki belőle a vizet, hanem elraktam a gépet. A köv. szezonban már rozsda jött belőle és elkezdett veszettül nyúlni. De annyira, hogy 200 km-enként utána kellett állítani. Így aztán kuka lett.
Az a lényeg, hogy ne legyen benne hibás görgő, és ne legyen helyenként nagyon megnyúlva, mert akkor már nem lehet jól beállítani a feszességét és az már veszélyes lehet.
Ráadásul az égon nem látszodott hogy hibás, azt hittem elbénáztam, és rosszul kotottem be... átmértem a motoron a vezetéket, aztán szétszedtem az indexet, azt átmértem... aztán kicseréltem az égot a másikbol... és mukodik.... volt egy hely ahol 6 euroért megrendelték volna az égot... anyátokat... Ha már bandit, mennyit bir a lánc? A szerelom szerint nekem még kb. 5000 km... persze ez csak olyan tippelés volt. Valami 200 ojro nála egy szett.
Tényleg jól néz ki, teccik!
Arra már én is rájöttem, hogy semmit nem tudsz manapság hibátlant venni! Elqrvult a világ!
Vettem pl. pár napja a gps-hez egy szivargyújtó-töltőt, bedugom a kocsiban az aljzatba és kampec! A vége széttört, szétesett és kivágta a benne lévő biztosítékot és még a kocsiét is! Már unom, hogy mindent javítani, szerelni kell még az új cuccokat is.
oszrákország = osztrák.... totál nem megy ez ma nekem
Németbol rendeltem a Louis-bol, akcio volt rá. Darabja 5 ojró volt. De nem ide hozattam szlovákiára, mert a posta lett volna 20 , tehát annyi mint a 4 index egyutt. Mutter oszrákországban dolgozik, oda kuldtettem, oda csak 8 ojrót számoltak. De amilyen pechem van, az egyikben rossz volt az égo, és valami ritka halogénes megy bele, 5 helyen jártam mire szereztem, és 3 euro volt... szopacs.
De legalább lehet kapni!
Csinos az az index, miféle szerzet?
Szervizes csávó... lassabban kéne gépelnem..
Ja és persze szelep állitás és karbi szinkron.... 24 000 km van a gépben. Azt mondta a szerivez csávo hogy a karbik elég turhetoek voltak, de a szelepre már ráfért a piszkálás. De hallhatoan szebb lett az alapjárat már hidegen is. Simább.
Szia, igen már kicseréltem. Moci felkészitve a szezonra /cserélve - olaj, filter, hátsogumi, fék-kuplung folyadékok,elsövillákban olaj/ csak a tavasz nem bír ideérni . De azért persze már volt gurulás . Még ki kell cserélnem a fékkart is, mert letörött az a bigyo a végéröl... használhato, de piszkálja a szemem... 22 eurot pengettem érte...grrr