Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helosztok. Olyan sok mindenről írtok itt ezen az oldalon, én csak keresnék olyan túra motorost illetve motorost akinek 1200-as banditája van és megközelítette a 66000 ezer kilométert. Az enyimé 2005-ős és jelenleg 65800 km van benne. Lenne pár kérdésem a blokhoz kapcsolódóan. Az se baj ha régebbi banditád van mert az évek folyamán nem sokat voltoztattak rajta csak a km. legyen több vagy ennyi.

Jó motorozást nektek.
Szia!

A banditban nekem gyári előírás az ActEvo (legalábbis a full gasnal ezt kérik)
1860ft/L - Weiss OIL......


Nekem nincs vele gondom........variálni majd október 6.-án fogok, mikor lejár a garancia......mert akkor MOTUL megy bele:-)
Eladósorba kerül 1 garnitúra gumim. Suzuki GSF400V (Bandit ) án volt

Első: Metzeller SportTech M1 -300 km et futott, 110/70 R17 - 14000 ft

Hátső: Metzeller Me55A Metronic - 500 km et futott, 150/70 R17 - 13000 ft

a kettő együtt 22000 ft ért elvihető


Szabó Ádám
mxrider47@gmail.com
06-30-718-3923
szerk: mind2 guma 1 1000 essel olcsóbb
+ 22000 ft ért elvihető :)


off vége
Hali mindenkinek. Pár hónapja olvasgatom a fórumot ,mert beléptem a banditák boldog táborába sikerült beújítani egy 2004-es 600-as gépet. A 12 000km es szervizen vagyok túl egy problémám mégis lenne ,akár menyit melegítgetem 4000-es fordulatnal megtorpan aztán kilő mint egy fenevad,mintha hűvös lenne neki a mostani idő. Nektek nincs ilyen problémátok? Arra gondolok nem tud üzmmelegre felmelegedi!
hja, én is így kezdtem, indexen kérdeztem, hogy kell felrántani, emlékszem, kész voltam, alig tudtam helyre rakni, pedig sovány nem vagyok épp, tényleg az a lényeg, h a középtámaszt taposd izomból, mintha bele akarnád nyomni a földbe, akkor szinte magától is felemelkedik....
Alapvetően nem a motort kell huzni, hanem a támaszt kell taposni. Alaphelyzetben magad felé van döntve a motor, letámasztod a középállványt, ahogy érzed hogy földet ért, engedheted függőlegesbe a motort és párhuzamosan taposni a lábaddal a támaszt. Ha mindkét oldala lennt van és a motor fuggoleges, akkor egy határozott taposás, kezeddel picit hátrahuzod és szinte magától felugrik a középtámaszra.
Nem, nekem megy a kozeptamasz, csak neki nem, es ha nem vagyok otthon, es tologatnia kellene a motort, akkor mindent bevet, amit csak lehet
Max. meg annyi, ha kezdesnel meg nem erzed a motort, es hogy mikor fog fuggolegesben allni, akkor valakit allits a tuloldalra.
És akkor mindig viszed aput magaddal?
Köszi a válaszokat! Gyakorlok! Érdemes volt télen gyúrnom a gravitációra
...szevasztok... termoruhák, aláöltözős cuccok témakörben érdeklődnék.... ha valakinek van tapasztalata: mennyire hatékonyak, érdemes e belefektetni...? ...
Annyira azért nem.
De gondolom mara elegge megerosodtel a sok MZ felallitgatastol.
Annó tizenegynéhány évesen, mikor apám MZ-jét ellopkodtam 1-1 körre, nem tudtam visszaállítani normál módon, csak úgy hogy lefektettem az egész mocit a földre (fa pinceajtón volt a helye a présházban) kinyitottam a sztendert, majd úgy felállítottam az egészet a már kinyitott sztenderre.
Így is majd mexakadtam, de ez a módszer sikeres volt. Lehet túl alacsony/gyenge voltam még hozzá.
Ja, fater kozben bele szokott kapaszkodni a bukocsobe, neki mar csak ugy megy.
Hajj! Kozeptamaszra ralepsz, ugy, hogy mindket laba a foldon legyen. (ekkor a motor fuggolegesen all, te pedig a hatso utaskapaszkodot fogod). Kormanyt megfogod, elforgatod (termeszetesen arra az oldalra, ahol allsz), majd immar teljes testsulyoddal raalsz a kozeptamaszra, es az at fog billenni (ez mukodik 55 kilos es 155 kilos embernel is). De gyakorlat teszi a mestert. Hajra!
Sziasztok!
Nekem gsxf750-esem van amin nem volt még karbiszinkron meg tisztitás sem a haverom 600-asán sem pedig abban 50ezer km van és 2003-as, most is ugyanolyan szép az alapjárata mint mikor kitolta a szalonból. Ez is bandit blokk.
Azok a motorok amik sokat állnak és kevés km van bennük nem biztos hogy jobbak is mint amelyiket használták rendesen és karbantartották.
Én úgy szoktam az 1,25-öst "felállitani.,hogy a középtámasz kiállórészére "rátaposok"/elég nagy ló vagyok egy 60 kilós srácnál nem biztos,hogy müködik/ valamint a hátsó lábtartó /utas/ konzolját megfogva rásegitek ha igy se megy gyurni kell hozzá.
Egy kézzel akár akár a kormánynál fogva is felmegy, ha egyszer ráérzel a technikájára.
Én sem hittem el, amíg nem sikerült. Eleinte majd mexakadtam a Banditával, mire felraktam, most már simán megy a jóval nehezebb GSX is.
"na most mit csináljak?"

Vedd meg inkább az enyémet.
"Frissen" van szinkronizálva is van, meg a szelephézag is belőve.
Igaz már vagy 10 hónapja történt, de azóta nem mentem vele.
Ok megfogadom a tanácsodat viszek szerelőt magammal!
Egyenetlen alapjárat lehet a rossz szinkrontól, illetve a nem kellő bemelegedéstől is. A szelephézag, illetve az "ócskavasságnak" azért vannak egyéb jelei is, amit egy hozzáértő ember nagy eséllyel kiszúr egy tüzetesebb átvizsgálás alatt.

Ha csak az egyenetlen alapjárat aggaszt, akkor ne aggódj. Még ha úszószint, tűszelep, vagy dzsuva gondja van is, 4-5 óra alatt újjá varázsolja egy szaki 15-20.000 forintból max.

Vigyél magaddal egy szerelőt, ha nem bízol magadban és az eladóban!
Na végre egy megnyugtató válasz köszi!
a karbiszinkron és a szelephézag állítás 6/12 ezer km után kötelező szervíz, ez nem gond és nem hiba, uaz a kategória mint az olajcsere...az gészért többet egy szakszervízben csináltatva se fizess 35-nél többet.....
SZVSZ
Hadd kérdezzek mindjárt kettőt?:
új Bandit650-em van. A középtámaszra való felhúzás nem megy túl könnyen. Oldalt, a burkolat ellőtt érhető el a váz, de az túl mélyen és túlságosan elöl van, szerintem. A hátsó kapaszkodó meg megint nem a leg ideálisabb helyen. Hol kéne belekapaszkodni?

A szerszámtartó környékén lévő szabad vezetékek(sorkapocs) mire szolgálnak?
Na köszi a sok választ most aztán frankón el vagyok kenődve! Van akinek nem kellet karbit szinkronizálni van akinek meg kellett! Lehet hogy amit néztem annak nem is ez a baja? Valaki írta hogy lehet szelep hézag is? Mostmár rendesen f...k hogy átverik a fejem és lesz egy zsák ócskavasam na most mit csináljak? Gondolom egy szerelő sem tudja addig megmondani hogy mitől van amíg rá nem mér vagy meg nem nézi a szelepeket.