Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...akk lehet hogy piszkáltak valamit a főtengelyen is?... 6000 km alatt csak kiadta volna a hibát?...
Amugy ha nem akarsz hinni a külsösöknek akkor keresd meg KIZS-t...pl az AKMT fórumba....

Neki 2-3 éve van tudtommal husángja.....
Azóta bejárta vele fél európát.....idén is csak egy laza TÖRÖKországot tervez túrának.....szóval szerinted milyen lehet?

De tény!
Rosszat...nagyon rosszat még nem hallotam sehol a husángról.....
Általában az van ami nekem is gond......
üléspozició, szervízperi......
Tévedés!

dél koreai!
Ha elolvasod a teszteket (pl a jan-feb) Motorrevü, akkor olvashatod, hogy együtt fejleszették a suzukit......majd pár ember kilépet, és csináltak a külön céget (szerinted miért hasonlit annyira a 650-es GT a suzuki SV-re?......)

Ezt hogy Dél-koreai KÜLÖN kiemelik......
MONDOM! Én max 30%-ot adnék arra hogy vegyek egy ilyet, de ugye Én hiteles faszi vagyok.....nem FIX kp-s.
De ha lenne X összegem és el kell döntenem, hogy egy 15 éves "tökömtugyamit" vagy egy 2-3 éves mocit akarok venni, akkor inkább a Husángot választanám.

Tökömtugyamit = ennyi idő alatt mi lehet a blokban?hányszor gányolták sufnituningba?


Én a Bandit előtt is erre vajaztam, hiszen olcsóbb volt a 650GTR mint a GS500......és megy a gép rendesen!
De nekem furcsa volt hogy a husángnál 4000km a szervízperiodius....PLUSZ....rizsrakétás.......tehát
számomra egyáltalán nem volt kényelmes.
amúgy úgy vagyok vele, hogy mindenképp olyan motort szeretnék, ami még 3 évvel a megvétel után is használható, és a teljesítménye is megfelelő, ez a hyosung pont az amire vártam.

Természetesen óvatosan fogok menni az elején, míg nem érzem úgy, hogy készen állok a motor végsebességét méregetni :)

Meg tisztában vagyok, hogy milyen csúnya balesetek lehetnek, ha nem vigyázunk. :)

Üdv.: mark0ba
Ja, hogy már benne is van! Tényleg. :) Én nútnak néztem hirtelen.
"Benne is van a két fél O-gyűrű. Az támaszkodik fel, hogy ne sérüljön a telószár."

Aha, sejtettem, hogy azért. Én kihúztam volna kicsit a telószárakat, hogy felülről egészben rámenjen az O-gyűrű.
Így érdekesebb, lehet, hogy csak visszacsavarták és az eredeti rögzítő nyoma látszott rajta.
...menetrögzítő volt rajta de mégis lelazult, ráadásul gyári összerakásnak tünt... én is rögzítővel raktam össze. Azóta kb 3000-ret ment baj nélkül... remélem nem ennyi bajom lessz vele....
...kösz...
Csá!
Nekem volt, gyorsan eladtam...
Bocs a modellidegen beleugatásért de ilyen hibám volt, szétszedték mondván főtengelyes közben csak lelazult a szabadonfutó. Mint később kiderült már volt szétszedve és nem menetrögzítővel rakták össze, ezért lazult. Valószinüleg a Tied is így járt. Gyárilag szerintem van menetrögzítő.
KRAVEN !
Ez a Fehling féle bukócső nem? Mennyire jó? Próba szintjén tesztelted már, hogy megvédi-e a blokkot /oldaldeknit/?
Jó én értem,nem vitatkozni akartam. Tudom,hogy nem egy kategória mondjuk egy 1000-es motorral és nem fog úgy menni. De kezdő motorosnak sztem egy racionális választás.
Óra szerint... 17 éves, 18 ezerrel vettem másfél éve, most van benne 29. Bele se merek gondolni mennyi lehet a valós. Na ehhez képest a szelepfedél egy éve lett először megbontva a motor életében, mint kiderült, a hézag viszont rendben volt, meg a kompressziója is. Én nem mondom az enyémre hogy elnyűhetetlen, de a literteljesítményéhez, pörgősségéhez és korához mérten már az csoda, hogy még megy, nem hogy jól... Ésszel kell használni, autópályázást nyilván nem szereti, azért is lett nagyobb helyette, mert szabályosan sajnáltam a hosszú, nagy fordulatú meneteknél szegényt (Meg persze a kedves utas is rágta a fülem egy kényelmesebb hátsó ülésért... :D ). Ellenben igencsak adrenalintermelő is tud lenni az az óriási fordulat. ;)
...sziasztok... tavaj augusztusban cseréltem le az öreg gpz-t egy 2003-as Gsf 1.2-re... 6000 km-et repkedtem vele, de meggyőzött teljesen...
...baj annyi volt vele, hogy a bal oldalon az indítómotor szabandonfutós része lelazult a főtengely végéről. Visszahúzás után semmi probléma nem volt. Az érdekelne, hogy valaki találkozott e ilyen jelenséggel?.... kicsit aggaszt a dolog...
Én se úgy gondoltam,hogy elpusztíthatatlan gép Nyilván előbb utóbb minden szerkezet megadja magát. De haver pl a környező európai országokat végigmotorozta egy Spadával és köszöni szépen hazahozta És sztem minden motort így kell mérlegelni,hogy úgy használják-e,mint amire ki lett találva. Szóval ha valaki nem végig tiltáson pörgeti és kínozza,mint állat,akkor sokáig megbízható gépet tudhat maga alatt.
Gondolom arra gondolt zöldi, hogy utolsó fokozatban, nem azt, hogy végsebességen. A kisbandit ötödikben forog száznál tízezret, hatodikban kb 9-et. Viffer meg pont a felét. :D
Mindenképp. HA nem tartottam volna a fokozatosságot, már pár törött csonttal több lenne..
Hát azt írtad,hogy utsóban 7000-en üvölt 100-nál. De mind1,nem is ez a lényeg. Nyilván kis köbcentiből nem fog olyat kapni,ami neki 3000-es fordulattól olyat tol,mint egy kamion. De a Spadák köztudottan megbízható gépek és igen sok km-ert futnak mindenféle hozzápiszkálás nélkül. És sztem egy kezdő mocisnak inkább előnyösebb egy olyan gép,ami nem hullik szét alatta még ha nem is valami lóerőgyár. Majd ha frankón tudja már kezelni a gépet és kinövi,akkor max néz magának egy erősebbet.
Tudom, nagyon kafa gép az! Amúgy óra szerint mennyi van benne?
Volt egyszer egy revüs teszt, egy gsx 250 acrosst tartósteszteltek. 25 ezernél kezdték, 50nél fejezték be, a motorból meg eltűnt közben 15 ló, a fékpad igazolta. Nem szándékom fikázni a kis gépeket, meg egyáltalán semmilyet, csak nálam mindig meghúzza a csengőt, ha "szétüthetetlen, szétüthetlen, megölhetetlen, golyóálló" vagy hasonló jelzőt olvasok, ami egy motorra semi igaz, a nagy literteljesítményű kisebbekre meg fokozattan nem.
Bocs, most látom hogy a VT-ről írtad amit írtál, azt hittem elsőre hogy az eladó 400-ashoz kapcsolódik.
Hát, nekem volt egy 300-as kéthengeres kawám(olyat tilos venni, nagyon szar gép), az 6-ban gyári áttétellel 6500-at pörgött 100-nál. Ha megnézed a 250-es Bandit is ~8000-et pörög ott(NEM 1-be, 6-ban). Én nem írtam 100-as végsebességet...
Mit fogsz mondani, ha én kezdem el árulni? :D Az még többet forog. Nemtom mennyit hajtották eddig, de teszi a dolgát 17 év után is, és tudod, hogy hogy néz ki. Tudnak valamit a japók, magas fordulat ide vagy oda, sokat kibírnak ezek a gépek, ha karbantartod őket.
Már bocsi,de a Vt 250 Spada nem 100-at megy utsó sebességben üvöltve. És amúgy is...ha még kezdő a srác akkor nem szükséges neki,hogy 1-esben meglépje a 200-as határt a gép sztem. Inkább egy nyugis V2-esen tanuljon meg jól motorozni,minthogy pár nap után az elhunyt motorosok táborát gazdagítsa.
Dani, azt a szelephedelet hány hétig políroztad?
Azért olyan motorokra, amik 7000 körül üvöltenek 100-nál utolsó fokozatban, bármit mondanék, csak azt nem , hogy elnyűhetetlen