Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok Banditák!Én a 750-es Banditon a szinkronizálásnál szétszedtük a karburátort,hogy kitisztitsuk,teljesen feleslegesen csak csináltunk egy plussz munkát.Viszont szinkronizálás után mintha kicserélték volna sokkal "simábban"egyenletessebben járt.Az olajjal én is gondban vagyok,hogy Castrol R4,ActEvo vagy Bel Ray tul nagy árkülönbség nincs az olajok között a Bel Ray-ból még van is ugy 1 lityim a régi mocinál maradt.
Bp.-en van még egy maszek forrás, 1800-körül lehet ő is...a bandit.hu vmely forumban benn van a hirdetése
olajszűrő jó lehet árban, amúgy a gyári szűrő 4 rugó, márkaszervízben is, legalábbis én ennyiért vettem 1 hete. Összeségében jól állsz. :-)
Akkor én vagyok középen, szinkront szoktam, pucolni nem. :)
A szinkron elő is van írva a nagykönyvben 6000-renként, a pucolás nincs.
Lehet,hogy az enyém egyedi eset de soha nem lettek szinkronizálva a karbik, sőt tisztítva sem, pedig kb 50 000 Km volt benn. Nem azért mert lusta nemtörődöm gazdája voltam, hanem azért mert semmi változást soha nem észleltem és úgy gondoltam, majd az első adandó negatív jelnél megteszem, de soha nem következett be.
Nekem 16 ezernél lett szétszedve, mivel hirtelen maga alá eresztett némi benzin a motor. Én is csak kúton tankolok, de a karbiban érdekes dzsuva volt, a tűszelepeken már látszott, hol fekszenek fel, s az úszószintek sem voltak a gyári határértéken belül. Úgyhogy lehet, hogy csak a szokásos hipochondria, de szaki tanácsát követve két évente pucolás+szinkron. Baja biztosan nem lesz tőle.
Ez pont így van, szórol szóra egyet értek.
Egyetértek. Akinek csak egy kalapácsa van az mindent szögnek néz.
A karbitisztítás az egyfajta ultimate motorjavítás, ami mindenre gyógyír.
Ha valami baja van a mocinak, akkor némi hümmögés, és fejvakargatás után kipattan a szikra: - Pucoljuk ki a karbit, biztos az a baja!
Nekem még sosem kellett szétszednem/pucolnom (25000 km).
Csak kúton tankolok, és mindig tele.
Köszönöm szépen! Ez gyors volt!
Vegyél itt actevo Xtrát: www.autoteka2000.hu
Vagy vegyél R6-tól a kenőanyagos topicban. 1800/liter mindkét helyen.
Na szóval akkor a karbi kibeszélve.

Most akkor néhány tanácsot kérek motor olaj ügyben. Két félét néztem az egyik Castrol evoXtra 4t 10W40 ez 2530Ft/liter
a másik Repsol MotoSintetico 4t 10W40 8990Ft/4liter
Olajszűrőt néztem a nagyvas.hu 1520Ft levegőszűrő 4400Ft esetleg olcsóbb beszerzési forrás érdekel hátha tudtok
És az olajok közül ha valakinek valamelyikkel van tapasztalata és megosztaná azt szívesen fogadnám v. hogy melyiket ajánljátok inkább!
Fehérkutyánál van az igazság.
Egy rendszeresen használt motorban nem valószínű akkora lerakódás ami automatikus tisztítást követelne. A beszívott szennyeződéstől kialakult dugulás esetleg, de annak más jele van. A szinkron persze más tészta.
de nem értek hozzá, csak az útmutatót ismerem....
Sztem is, a karbiszinkron nem = a karbitisztítással, a szinkron benn van a kezelési útmutatóban, előírt periodussal, elég akkor vele foglalkozni, normál esetben....
Nekem a karbitakarítasról kicsit más a véleményem. Ha jólmegy a motor minek szedjék szét. Ha egy motort rendszeresen használnak, normális helyen tankolnak és nem rozsdás/koszos a tank, akkor nem fog lerakódni semmi a karbiban. Legalábbis nekem még soha semmi nem volt. Én csak akor tisztítanám, ha 1x éves lenne a motor ismeretlen előélettel. Szinkron egyszerű művelet, tankot le kell venni de semmiből sem tart. Legalábbis N-nél.
Szerintem motorozd 36000-ig aztán vidd el szelephézag állításra+karbiszinkronra.
az egy dolog, de le is kellene juttatni...majd Bagelo megmondja mennyi lenne a posta, utána kiderül...sztem egy ezresből megvan, akkor nem vacakolok....
Szombaton írtam, hogy elment a a műszerfal világításom. Jelentem visszajött, de megküzdöttem érte. Új szálat kellett behúznom a kábelkorbácsba, ami ráadásul leágazó-elágazó volt. (ügyesen eltéptem, amikor az új lámpába való begyűréssel küzdöttem)
Nem ijedek meg az elektronikai bütykölésektől, akik ismernek azok tudják, de ez feladta a leckét.
Először is meg kellett találnom a hibát, ami vezetékszakadás révén viszonylag gyorsan ment. No de onnan...
Kis hely, szoros zsugor, tömött csatlakozók...

Azt viszont el kell mondjam, hogy átböngészve a Haynes-t teljesen átlátható a rendszer, sőt, ami ennél is nagyobb szó maga a huzalozási szisztéma is egyértelmű, világos, sallangmentes, bár kicsit más szellemű, mint amit megszoktam. Itt mindenképpen látszik az évtizedes gyártás letisztító hatása.

Üdv
átvegyem?
Ok persze meg is akarom majd csinálni csak kíváncsi voltam az árakra!
Használt motor vásárlásánál meg alap, hogy az olajat, olajszűrőt, légszűrőt kicserélteted, meg a karburátorszinkront megcsináltatod.
Takarítás nélkül semmi értelme az egésznek. Az tart igazán sokáig.
A jobb helyeken a karburátorokat az utolsó darabig szétszedik, és kitakarítják.
Szia!

Hívtam egy-két suzuki szervízt és 18-20e Ft kérnek érte állítólag 4 órás meló, leveszik a tankot, kipucolják a karbisort és szinkronizálják.
Ez ilyen macerás? Nekem kicsit soknak tűnik hova vigyem ha megveszem szerintetek?
najah...
Ránézésre tetszik, az árával sincs gond, de fel kéne próbálni...
csak hát... Pécs....
nézd meg ITT, de ha komoly, privátban beszéljük meg, ne ott üsd le.

Zöldi: folyamatban van, a szállítást próbálnám lealkudni, nem adja a bőrét.....elvileg Petre viszi ma a cuccot...
Tartó a tiéd már?