Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezen nem fogunk összeveszni. Van akinek az egy, két, három, vagy a négy henger jön be.
Persze Bandit forever! Ez nem kérdés
Szabi attól szerintem nagyon boldog marad az SV-vel, hogy nekem a V2 nincs a toplistámon
NAH! Ebből nem jössz ki jól.
Mit fog szólni VSzabika?
Na igen, közvetlen utána jön az 1 henger :D
Amire Te gondolsz, az az autó
Mi a manó, árulják a motorom? Köszi zöldi!
Köszi :)
4, mint minden rendes motor
És hány hengeres is ez a gépezet?
mármint a Bandit 250-es
Akkor meg mire vársz?
GSR - Kykee
Locsi fecsi - Káj

ebben a 2 topicban található ezen a 2 néven. A személy ugyan az.
Ninc postaköcség.....hiszen mint mondom egy kód kell csak......
Anno a nokiámat is kikódolta egy haver......simán be kell ütni és kész....nem kell küdözgetni semmit......
A GSR-es topicban keresd Kykeet, ő ezzel foglalkozik. Bár a két postakőccség is sok.
Nem tudom.......
Tudtommal kell az IMEI szám és igy aki ért hozzá valami progival kap egy kódot......azt be kell írni és kész.


Ez a verzió azért nem igazán jó megoldás esetemben, hiszen 2 ropi, plusz a PSTG......annyiért már kikódolja a bót is......csak kell egyet keresnem:-)
Én nem.
De ha nem működne, biztosan nem árulnák.
Nem akarok offolni, de próbálta ezt valaki?
Alternatív megoldás lehet a problémára.
Szia!

Jelenleg még nincs rá meg az elegendő keret, mert mindenek előtt le szeretném rakni a jogosítványt, és egy komplett felszerelést akarok venni magamnak, és csak utánna a motort, tehát körülbelül egy év mulva lesz ez a dolog esedékes, csak szeretném tudni, hogy érdemes-e rá gyüjteni.
Heló! Akkor lehet vezetni, ha 34 LE van a forgalmijában. Lehet azakár Hayabusa is, a papír számít. Tudok egy nagyon szép állapotú 250-et, 34 lovas papírral, és eladó is. A bandit.hu-n keresd Mzsombort.
Sziasztok!

Érdekelne, hogy a Suzuki Bandit 250-es kategória vezethező-e A-korlátozottal?

Mert találtam belőle 39 HP-sat, meg 50-eset is, é az 50-esre rá volt írva, hogy azzal is lehet vezetni.

a jogszabályok szerint elvileg csak 33.51206434316354 HP-s motort lehet az A-k.-val vezetni, akkor ebben az esetben mi a teendő?
Srácok......


Aki mozog ilyen körben....
Van egy W220-as 10000 éves teló a polcon.
Semmi baja, de pannonos.. nekem meg vodás most mindenem......
Kellene egy UNLOCK kód, hogy a lányom megkaphassa....


Tud valaki segíteni kód ügyben?

blue kukac akmt pont huuuu-n elér
Megköszöném:-)))
Csatlakozom. Ugyanezt csinálom.
Ha ez nekem szólt akkor csak IGENNNNNNN a válasz.

Tegnap este vittem ki a "FIRSTLADY-t" este a buszhoz.....
volt vagy -3 és tényleg semmi......
Visszafelé a 6-oson jöttem azt a 3km-ert, és még szlalomozni is simán tudtam.......
Ilyenkor a gyári gumma már be-becsúszott.....

Nekem is volt már Micheline, Heidenau, Brigi, pirelli gumám az eddigi mocijaimon, de ez a Road Attac viszi a prémet......
Én soha semmivel nem játszok........max hogy ha túra van, FULL csomagokkal, utassal akkor van 4-ről 7-re csavarva a rugó...
Semmi más,.......minek? Nem vagyok Rossi.....
Az enyém mindíg 7-esen van, és csak a csillapítással játszok!
Most a hidegben le van lágyítva, mert sürűbb az olaj, és akkor nagyon rázna!
Az okosok szerint viszont ha középállásban van az előfeszítés, akkor a csillapításnak is hasonlóan kéne állni a gumi kagylósodását megakadályozandó.
Bár nekem ilyen nem volt ezért így használom!
Ez egyszerű, mert ha nem tetsziik menet közben, akkor megállsz és fél perc alatt arrébb csavarod!