Ninc postaköcség.....hiszen mint mondom egy kód kell csak......
Anno a nokiámat is kikódolta egy haver......simán be kell ütni és kész....nem kell küdözgetni semmit......
Jelenleg még nincs rá meg az elegendő keret, mert mindenek előtt le szeretném rakni a jogosítványt, és egy komplett felszerelést akarok venni magamnak, és csak utánna a motort, tehát körülbelül egy év mulva lesz ez a dolog esedékes, csak szeretném tudni, hogy érdemes-e rá gyüjteni.
Heló! Akkor lehet vezetni, ha 34 LE van a forgalmijában. Lehet azakár Hayabusa is, a papír számít. Tudok egy nagyon szép állapotú 250-et, 34 lovas papírral, és eladó is. A bandit.hu-n keresd Mzsombort.
Aki mozog ilyen körben....
Van egy W220-as 10000 éves teló a polcon.
Semmi baja, de pannonos.. nekem meg vodás most mindenem......
Kellene egy UNLOCK kód, hogy a lányom megkaphassa....
Tud valaki segíteni kód ügyben?
blue kukac akmt pont huuuu-n elér
Megköszöném:-)))
Tegnap este vittem ki a "FIRSTLADY-t" este a buszhoz.....
volt vagy -3 és tényleg semmi......
Visszafelé a 6-oson jöttem azt a 3km-ert, és még szlalomozni is simán tudtam.......
Ilyenkor a gyári gumma már be-becsúszott.....
Nekem is volt már Micheline, Heidenau, Brigi, pirelli gumám az eddigi mocijaimon, de ez a Road Attac viszi a prémet......
Én soha semmivel nem játszok........max hogy ha túra van, FULL csomagokkal, utassal akkor van 4-ről 7-re csavarva a rugó...
Semmi más,.......minek? Nem vagyok Rossi.....
Az enyém mindíg 7-esen van, és csak a csillapítással játszok!
Most a hidegben le van lágyítva, mert sürűbb az olaj, és akkor nagyon rázna!
Az okosok szerint viszont ha középállásban van az előfeszítés, akkor a csillapításnak is hasonlóan kéne állni a gumi kagylósodását megakadályozandó.
Bár nekem ilyen nem volt ezért így használom!
Ez egyszerű, mert ha nem tetsziik menet közben, akkor megállsz és fél perc alatt arrébb csavarod!
Persze Bandit forever! Ez nem kérdés