Nézd, egy 40+ lóerős 4-hengeres 250-es már nagymotornak számít, ehhez mérhető alkatrészárakkal. Ennél összehasonlíthatatlanul olcsóbb egy simson/mz fenntartása/szervizelése. Your choice.
Sziasztok!
Úgy halottam, hogy ezeknek a 4 hengeres motorokba egy főtengely, vagy mi 150 ruggesz, és ha használtat veszek, akkor meg általában szét vannak hajtva, tehát érdekelne, hogy mennyire szervíz igényes, és ez valós-e?
Szoktam olvasni néhány simsonos fórumot, tényleg vannak érdekes tűrésű dolgok. Blokkba való cuccot érdemes inne hozatni: www.simsonbolt.hu
Egy kicsit drágább és lassabb, de germán.
Én azt se tudtam volna megcsinálni. A Bandit 1x sem kellett az útszélén szerelnem, ezért maradok az üzembiztos vasaknál....:-)
Ha 2x is lerohadok az útszélén akármivel, úgy dobom ki a kukába, hogy csattan.....én használom a Tv-t, nem a müködésére vagyok kiváncsi, még ha 1 chipet is kell kicserélni csak, tökömet se érdekli, hogy állítják elő Pakson az áramot...
Nekem egy kis chopperem volt:Suzuki GZ250
Imádtam! A városban! Amikor a csuklós távolsági busz megelőzött 90-nél országúton, akkor azért elmosolyodtam, hogy vehettem volna biciklit is:) De Pesten tényleg nagyon kényelmes volt!
Nekem is vot egy Simsonom amivel négy évig jártam minden nap és soha semmi baja nem volt. Én azt mondom erre hogy a Simson addig jó amíg a gyári alkatrészeket nem kell rajta cserélni.De ahogy belepakolod az után gyártott szarokat onnantól vége.Én egy éve újítottam fel egyet,közel nyolcvan ezrembe került,de most örültem hogy a feléért elvitték.
Na most nem azért, két éve minden nap Simsonnal járok, érdekes mód nem kell egyfolytában szerelni. Ami útszéli hiba volt, egy gázbowden meg egy kuplungbowden, na ezeket szerszám nélkül az út szélén kicseréltem...
Ha nem értesz a szereléséhez me vegyél Mz-t.
Mindig kell vmit állítani rajta -még, ha nem komoly dolog is- és, ha segítség kell hozzá akármilyen szintű is icsak nyűg, főleg, ha használni és időben odaérni is szeretnél....
Amit Te keresel, az a járműkategória sajnos nem létezik. 250ben amit érdemes megvenni, a Honda cbf 250 meg a Yamaha Ybr250, de ilyeneket 700ezer alatt nem nagyon fogsz találni. Léteznek még 20 év körüli endurók, ezek gondolom kívül esnek a stíluson, és pont.
Egyébként Erik megmondta a tutit: Mz. Úgyis esni-kelni fogsz vele, ráadásul ha kinőtted, könnyebben szabadulsz tőle, mint a fent említettektől.
és a leharcoltsággal kapcsolatosan jót hallottam?
Úgy halottam, hogy ezeknek a 4 hengeres motorokba egy főtengely, vagy mi 150 ruggesz, és ha használtat veszek, akkor meg általában szét vannak hajtva, tehát érdekelne, hogy mennyire szervíz igényes, és ez valós-e?
Azt is oly módon, hogy a laptop a hátsó dobozban figyel!
Egy kicsit drágább és lassabb, de germán.
Ha 2x is lerohadok az útszélén akármivel, úgy dobom ki a kukába, hogy csattan.....én használom a Tv-t, nem a müködésére vagyok kiváncsi, még ha 1 chipet is kell kicserélni csak, tökömet se érdekli, hogy állítják elő Pakson az áramot...
Imádtam! A városban! Amikor a csuklós távolsági busz megelőzött 90-nél országúton, akkor azért elmosolyodtam, hogy vehettem volna biciklit is:) De Pesten tényleg nagyon kényelmes volt!
Mindig kell vmit állítani rajta -még, ha nem komoly dolog is- és, ha segítség kell hozzá akármilyen szintű is icsak nyűg, főleg, ha használni és időben odaérni is szeretnél....
Egyébként Erik megmondta a tutit: Mz. Úgyis esni-kelni fogsz vele, ráadásul ha kinőtted, könnyebben szabadulsz tőle, mint a fent említettektől.
nem vagyok egy simson-os gyerek :)
Gondolom nem rövid a lista, de engem az 50 lóerő alatti 250 ccm-es 1 hengeres motorok listája érdekelne, leírnátok légyszíves? :)
És olyanokat, amiket ti is használnátok szívesen :)
Előre is kösszi: mark0ba