Csak azt szeretném megkérdezni,hogy honnan vetted azt a plexit a mocira? Hol kapható, esetleg web cím vagy mást tudnál adni?Ügye ez nem gyári darab. JA és mit véd a szél ellen mennyi a külömbség a gyárival szemben,mert ez ugy látom,hogy magasabb valamivel.
Köszi.
Egy biztos, hogy nekem a Skoda 120-asom anno Slick50-el volt kezelve,és 140 ezret mentem vele a hengerfejcsavarok meglazítása nélkül! Még nem volt semmi baja, csak totálkárosra törtem!
Szinkront 12 ezrenként illik csinálni. Én meg az injektoros gépeket nem szeretem MO-n minden használt motorban 25-36 ezer van, mintha odaragadna az óra....
Igazából csak azért kérdezem mert lehet hogy Bandit lesz a gép (volt már V-strom, VFR, CBF a képbe, De valószínúleg 800.000Ft lesz az akcióra és szerintem egy Bandittal járok a legjobban.
Amiket néztem azokban kb: 25.000-36.000km van átlag.
Kicsit félek a régi technikától szerettem volna injektoros mocit és olvastam a fórumon hogy valakinek nehezen indul a gépe hidegben (bár ez asszem csak a 400 kategóriára igaz) Erről esetleg mit tudtok? Amúgy a karbiszinkront mennyi kilóméterenként kell elvégezni?
A kollegámnak 2002-es volt.
Ősszel adta el 1 milláért.
Mindennek annyi az ára, amennyit adnak érte. Amugy most tényleg nagyon változó, hiszen alapban azt mondanám, hogy az Én K7-esen olyan 1,3 milla.....
De senki nem venné meg ennyiért, mikor a Hollósnál egy parányival többért ZSÍR új, K8-ast kaphat......
Szóval azt tanácsolom hogy nézelődj. Nem biztos hogy a legdrágább a legjobb, és a legolcsóbbal valami baj van.
Fogyija tudtommal átlag 5L/100km a banditáknak.
Bár nekem eddig a legkevesebb 4,8 volt......átlag az a 5,8.......de volt már 7,2 is (igaz ekkor 2 személy, felpakolva, M7-es....nyélgáz 200km-en át.....az volt az igazi SÁRKÁNYREPTETÉS:-)))))
Akkor most öntsem bele is meg rá is?
És hogyan tudom elérni a srácot? Esetleg egy mail címet dobhatnál vagy telt. jöhet privátban is.
bekiss@citromail.hu
Köszi
Csak azt szeretném megkérdezni,hogy honnan vetted azt a plexit a mocira? Hol kapható, esetleg web cím vagy mást tudnál adni?Ügye ez nem gyári darab. JA és mit véd a szél ellen mennyi a külömbség a gyárival szemben,mert ez ugy látom,hogy magasabb valamivel.
Köszi.
"Szóval eladó a Banditom, 2002, 31000km, irányár kb 800E.
Ja és S-es, 600-as és kék :P"
Nagyon szép a motorod de sajna nekem pont 200.000Ft- tal van kevesebb pénzem. és úgy néz ki hogy többet biztos hogy mostanába nem tudok rá áldozni!
Vagy mind ugyanaz más néven?
Anno a Slick 50-nel indult ez a mizéria.
Vagy "az ellen nem véd"?
A motorrevü-ben volt egy kis cikk erről.
Ti mit szóltok hozzá?Átverés vagy használ?
5 éves, de gyakorlatilag 1 éve nem használom. Frissen szervizelve, csak egy akksi kell bele.
Amiket néztem azokban kb: 25.000-36.000km van átlag.
Kicsit félek a régi technikától szerettem volna injektoros mocit és olvastam a fórumon hogy valakinek nehezen indul a gépe hidegben (bár ez asszem csak a 400 kategóriára igaz) Erről esetleg mit tudtok? Amúgy a karbiszinkront mennyi kilóméterenként kell elvégezni?
A kollegámnak 2002-es volt.
Ősszel adta el 1 milláért.
Mindennek annyi az ára, amennyit adnak érte. Amugy most tényleg nagyon változó, hiszen alapban azt mondanám, hogy az Én K7-esen olyan 1,3 milla.....
De senki nem venné meg ennyiért, mikor a Hollósnál egy parányival többért ZSÍR új, K8-ast kaphat......
Szóval azt tanácsolom hogy nézelődj. Nem biztos hogy a legdrágább a legjobb, és a legolcsóbbal valami baj van.
Fogyija tudtommal átlag 5L/100km a banditáknak.
Bár nekem eddig a legkevesebb 4,8 volt......átlag az a 5,8.......de volt már 7,2 is (igaz ekkor 2 személy, felpakolva, M7-es....nyélgáz 200km-en át.....az volt az igazi SÁRKÁNYREPTETÉS:-)))))
Utoljára tegnap téptem neki egy kicsit -1 fokban.....SEMMI MEGCSÚSZÁS....
Igaz az enyém csak 650-es....
Én nem bántam meg hogy ezt vettem.