Nekem úgy szokott sikerülni, hogy először a nagyobb, meg a gömbölyű cuccokat teszem bele, aztán a lapos villáskulcsokat, legvégén meg a csavarhúzókat és az imbusokat a lukakba. Közben persze intenzítven rázogatom. Tényleg jellemszilárdító folyamat, de általában harmadikra összejön.
Készlet hiányában egy kisebb hollander kulcs is jó hozzá.
Nekem megvan a gyári készlet, sőt szerintem előttem senki nem pántolta le a helyéről. Azt az egyet nem értem, hogy ha egyszer szétszeded a gyári kulcskészletet, többet az Istennek sem lehet olyan szép kis pofásra összecsomagolni. Valahol mindig dudorodik, feszül... pedig puzzle-ztam vele eleget.
A húzócsillapítási erő szabályzó a rugóstag alján szokott lenni. Elöl tudtommal nem állítható. A rugóelőfeszítést a szerszámkészletben található spéci kulccsal tudod tekerni, van benne hozzá egy hosszabbító is. Ha használtan vetted, sajnos többnyire ninsc benne a készlet....
Nemrég én is beléptem a Bandit tulajok népes táborába egy 650N-nel. Azonban mindjárt lenne is 2 kérdésem.
1,Hol találom a húzócsillapítási erő szabályozót? Biztosan én vagyok a hülye, de tényleg, mindenhol néztem, de nem találom. (nyilván nem a kormányon vagy a motorblokkon kerestem )
2, Hogy tudom állítani a hátsó rugóelőfeszítést, mert akármilyen erővel akarom tekerni jobbra vagy balra, nem megy.
Tudom, amatőrnek tűnök, pedig 6 éves korom óta ülök motoron, csak eddig banditom nem volt, a többin meg másként ment.
Köszi a kiokosítást és bocs a nagyon amatőr kérdésekért.
Üdv: Imi
Természetesen nem
De sokkal fényesebb lett, a dob pláne. Ha krómszínűt akarsz, konzultálj Tanerine-nel, öltözz buckalakónak és vonulj két napra a garázsba. Aztán 10e km után úgyis besárgul....Így legalább látszik, hogy nem krómos gagyi, hanem karaj korracél
Köszi a választ. Amint megjön a jobb idö, viszem a 24 000-res szervizre a gépet, majd a szakértö szem segít rajtam , de remélem még bírja picit a lánc mert kb. 200 Euro lenne a szett ahogy mondták, és azt most inkább egy GIVI dobozba ölném
Úgy is meg tudod nézni, hogy megméred 21 lánccsap távolságát, a nyúlási határérték 319,4mm. Tedd fel szenderre, forgasd a kereket, és nézeged, nincs-e szakaszosan megnyúlva. Ha igen, akkor nemsoká cserés lesz, de addig is legfeszesebb résznél állítsd be az előírt értékre, különben tönkremegy a kihajtás csapágya.
Én ismerek olyat, akinek 13 ezret bírt a gyári lánc.
Még úgy tudod megnézni, gyári-e, hogy megtörölgetsz rajta pár hevedert. A gyári RK. Utángyártott sokféle van, legtöbbször DID-et használnak.
Szia. Valóban vigyázni kell az új gumival de azért félni nem kell. Van a gumin egy finom réteg(forma leválasztó)ami azért kell rá,hogy a sütő formából kitudják venni, ami valóban csúszik de pár Km.után lekopik, kb.50-60 Km. Hallotam olyat is,hogy valaki Brigéciollal lemosta róla a film réteget.Ha ésszel teszed meg az első Km-eket nem lesz semmi gond.
A második kérdésedre (szerintem) nehéz egyéertelmű választ adni de saját tapasztalatom alapján ,nekem az 1.2-es Banditán 30 ezret elment normál használat mellett,és csak akkor kezdett egy kicsit szakaszosan megnyúlni, és még lehetett volna menni elég sokat.
Remélem tudtam segíteni, majd biztosan mások is hozzászólnak,válaszolnak a kérdésedre.
Üdv: Szabi
Helóka! 2 kérdésem is lenne. Ma jött meg az uj hátso gumim a banditra /Pirelli Diablo Strada/, és ugy tudom hogy az elején picit vigyázni kell vele amig lekopik a felso réteg. 150-200 km? Valojában mit jelent hogy csuszik? Mennyire kell vigyázni vele hogy ne taknyoljak el egy kanyarban? Elol jelenleg egy Metzeler Lasertech vagy ilyesmi van, de majd oda is Pirelli megy ha lekopik. A másik, hogy "normális" használatban kb. mennyit bir a lánc, és mibol látom én laikus , hogy cserélni kell? Most 24 000 km van a mociban, és nem tudom hogy az elozo tulaj cserélte-e vagy nem. Óccsó benzint!
Nekem megvan a gyári készlet, sőt szerintem előttem senki nem pántolta le a helyéről. Azt az egyet nem értem, hogy ha egyszer szétszeded a gyári kulcskészletet, többet az Istennek sem lehet olyan szép kis pofásra összecsomagolni. Valahol mindig dudorodik, feszül... pedig puzzle-ztam vele eleget.
Nemrég én is beléptem a Bandit tulajok népes táborába egy 650N-nel. Azonban mindjárt lenne is 2 kérdésem.
1,Hol találom a húzócsillapítási erő szabályozót? Biztosan én vagyok a hülye, de tényleg, mindenhol néztem, de nem találom. (nyilván nem a kormányon vagy a motorblokkon kerestem )
2, Hogy tudom állítani a hátsó rugóelőfeszítést, mert akármilyen erővel akarom tekerni jobbra vagy balra, nem megy.
Tudom, amatőrnek tűnök, pedig 6 éves korom óta ülök motoron, csak eddig banditom nem volt, a többin meg másként ment.
Köszi a kiokosítást és bocs a nagyon amatőr kérdésekért.
Üdv: Imi
érzem az eltérést
De sokkal fényesebb lett, a dob pláne. Ha krómszínűt akarsz, konzultálj Tanerine-nel, öltözz buckalakónak és vonulj két napra a garázsba. Aztán 10e km után úgyis besárgul....Így legalább látszik, hogy nem krómos gagyi, hanem karaj korracél
Én ismerek olyat, akinek 13 ezret bírt a gyári lánc.
Még úgy tudod megnézni, gyári-e, hogy megtörölgetsz rajta pár hevedert. A gyári RK. Utángyártott sokféle van, legtöbbször DID-et használnak.
A második kérdésedre (szerintem) nehéz egyéertelmű választ adni de saját tapasztalatom alapján ,nekem az 1.2-es Banditán 30 ezret elment normál használat mellett,és csak akkor kezdett egy kicsit szakaszosan megnyúlni, és még lehetett volna menni elég sokat.
Remélem tudtam segíteni, majd biztosan mások is hozzászólnak,válaszolnak a kérdésedre.
Üdv: Szabi
http://www.biker-world.hu/egyt...
Pogi elküldte a telszámát:
20 5731590
Érdeklődj nála.
GSF600S/1200S 00-05M.ABE SUZUKI GSF 600 S BAND. (WVA8/S)
79,95
katt (2x)