Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali balgyul!Megszivlelem Ördög tanácsát és elöl-hátul Conti Road Attack/kb.56ezer/ vagy Michelin Pilot Road2 párban/kb75ezer/és megprobálom eladni az első gumát.Az biztos hogy Dunlop nem lessz.Üdv!Zolti
Köszi zöldi a tippeket ezek valóban nem rossz megoldások és egyrészt karabantartás is még 1 szer köszi széles utat.
Szia Zolti!
Te milyet tervezel rá?
Szevasztok Banditák!Normális használatnál talán 7000 km-t de ha intenziven gyorsitgatsz/nem állatkodsz/5000 -nél nem többet mert ugye nyomaték az van csőstül.Egyébként én is ebben a "cipőben" járok!
Sziasztok!
Tudna segíteni valaki,hogy 1250 es banditon mennyit bír ki
a gyári hátsó dunlop. Normál túrázásra használva 2 fővel.
Köszi
Eladósorba kerül 1 garnitúra gumim. Suzuki GSF400V (Bandit ) án volt

Első: Metzeller SportTech M1 -300 km et futott, 110/70 R17 - 15000 ft

Hátső: Metzeller Me55A Metronic - 500 km et futott, 150/70 R17 - 14000 ft

a kettő együtt 25000 ft ért elvihető


Szabó Ádám
mxrider47@gmail.com
06-30-718-3923
Én amíg ez a csodás idő tart, alaposan szétszedném egy kellemesen fűtött helységeben, mert ki tudja, mit kaphatott eddig.
Belenéznék a tankba, hogy rozsdás-e, kipucolnám a karbisort, ellenőrizném a szelephézagot, kipucolnám a féknyergeket, átmozgatnám a fékdugattyúkat, megnézném nem felragasztott betétek vannak-e bent, láncnyúlást néznék. JA és persze olajcsere szűrővel, fékfolyadékcsere, és karbiszinkron.
Sziasztok
Most vettem egy 250 es banditot és tegnap olyan frankón indúlt ,ma meg nem nagyon akar megmozdúlni,tegnap szálításkor jól levolt rögzítve,de olyan szarok voltak az utak hogy zárt csapnál is folyott egy kicsit az üzemanyag,a szivató kicsit be volt szorúlva reggel de gondolom az a hideg miatt ,végül nagynehezen jó lett de még nem tökéletes az semm,ha van valami ötlet szivesen fogadom
Kipuff is jó, csak a katalizátorban különbözik. De azt meg ki nem sz@rja le
Bandit 1200 S, 2002-es kék, 25e km, Gyári állapotban, sötétkék. 925ezer ft, névre írva plusz 55 ezer.
Tel: 30/9040054, rám lehet hivatkozni.
Erik! Ez most hanyas állásban van? Ha jól láttam, akkor a 7;1;2 látszik. De hol van az a vonal?, amihez állítod? Ha csak egy mikrokamerával lehet lefényképezni, akkor ne fáradj! Elég a viszonyítás is!
Ami jó K1re, az jó K5-re is, a kipufogó a kivétel.
Állítólag az oldaltartó Martinustól van, kappa, kl523-as lehet, de nem emlékszem anno Martinusnak milyen volt....ha ez akkor sztem jó lenne k5-ös 1.2-re is. Nem emlékszel, milyen tartó lehet ez?

(ez az amúgy: http://p1.bikepics.com/pics/20...)
Hihi, most írtam Gergőnek, hogy neked biztos kéne a konzol Azért kösz
Zöldi, nem ilyen koffert keresel, jóáras... Boltold már meg, ha tartó jó azt meg elviszem én...
ment egy mail....
Üdv!

Van egy eladó oldaldobozt tartó rendszerem, plusz 2 moto detail 44 literes K960-as típusú dobozom. A rendszert már használtan vettem, a dobozok viszont összesen 3000 kmert futottak, tavaly vásároltam őket. Kihasználatlanság miatt válok meg az oldaldobozrendszertől! A tartókonzol ára 20 000 Ft, a dobozoké pedig 22 000 Ft/db. Akit érdekel írjon mailt a bagelo@vipmail.hu-ra vagy hívjon a 06/20-260-9708-as számon! Képek: (nem túl jók) http://kurvara.perverz.hu/band...
Nem húztál fel. Amúgy a problémát sikerült megoldanom. Úgy tűnik, mikor kivittem egy körre még kb másfél hete, egy kicsit felrakta a koszt a lengéscsillapítóhoz és amiatt szorult kicsit. Mindenkinek köszi a segítséget.
Most, hogy felhívtad a figyelmem az adatlapra, ki fogom tölteni. Eddig nem figyeltem, hogy azt is kellene. Mea maxima culpa. Elnézést érte.
Nem akartalak felhúzni, nekem ilyen a stílusom!
Egyébként szép karrier ha valakinek 24 éves korára már 25 féle motorja volt! Akkkor talán ki is tölthetnéd az adatlapodat, mint itt mi mindnyájan, hogy ne maradj arctalan!
Van hozzá egy erőkar a szerszámkészletben, egy elütött végű cső. Azt tedd rá. Kézre vigyázni, én mindig beverem....
Most voltam motorozni egyet, megnéztem természetes fénynél, egész szép lett. Majd azért még adok neki.
Köszi a felvilágosítást. Arra azonban tökegyedül rájöttem, hogy a "kulcsocskát" kell az ovális "lukacskába" beleakasztani. Nem vagyok gyp-s, csak mint írtam, nem volt még banditom, csak kb 25 féle krossz és enduro gépem. Amúgy a kérdés arra irányult(lehet, hogy én nem voltam egyértelmű), hogy ha már beakasztottam a "kulcsocskát" a "lukacskába", csak kib@szott nagy erő árán sem akar fordulni semerre, annak mi lehet az oka.
A másik infot tényleg köszi.
A ruggó előfeszítéshez pedig a kulcsocskádat azokba az ovális lukacskákba kell beakasztani és elforgatni!
A számokat láthatod a tetején!
Itt az állítócsavar amit keresel!
A motor baloldalán, a hátsó villa és a középtámasz között kukkants be!
1 perc az összecsomagolás.rázogatás a fő titka.........bandittalin versenyt is lehetne rendezni belőle.