Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék hogy mi a reális ára egy 2003 évjáratú 600 Banditnak és hogy kb a fogyasztás hogy alakul ennél a motornál.

Előre is köszönöm!
Szevasztok Banditák!A K1-es 36 literes dobozokért 20 ezer Ft-t szeretnék kapni .Az egyik doboz alján van egy ujjnyi karcolás én már igy vettem egyébként úgy néz ki mintha nem is használták volna.Megprobálok a zárról valami jelet-számot leolvasni.A motorgumin én is gondolkodom mi legyen, Conti Road Attack vagy,Michelin Pilot Road2.Egyébként a "gyári"Dunlop gumiról ezt olvastam a Motor Revü 2007/3-as számában.Idézem:"A Dunlop D 218 elöl T hátul N változatának teljesitménye már az előd esetében sem volt meggyöző...bla-bla...ezért inkább megpróbáltuk a Michelin Pilot Roaddal.És láss csodát a Banditot mintha kicserélték volna....a a gumiválasztás ami elronthatja az új 1250-es Bandit igérte örömöket!"Idézet bezárva.Nekem személy szerint nincs bajom a Dunloppal azon kivül,hogy rettenetesen kopik és bün drága valamint hüvös időben még 3.-ban is ha odapakolsz meg-megcsúszik..Ha valakinek van tapasztalata ez ügyben kérem össza meg velem!Az erő legyen veletek!
ment a mail.

üdv.
Előre is köszönöm!
ha nem előz meg senki elküldöm holnap.

üdv.
Köszi de nem fosztalak meg tőle:-)

Csak a múlt héten voltam szervízbe, és ott olvasgattam....és láttam.
Én meg ugye az alábbi linken is látszik, hogy ide gyüjtöm az összes bandit és GS500 cikkeket.......
HA megírod a címed a tarka1@citromail.hu-ra el is küldöm neked az újságot.
csak a ducati cikket szedem ki belőle.

adidas.
Akinek
megvan a 2009 januári SUPERBIKE magazin
Lescannerelné valaki nekem a BANDIT 3-4 oldalnyi cikket? ÉS el is küldeni? (blue kukac akmt pont hu)
A never drul-t mi is tarjuk, de az egy mocsok!
Van egy kis tubusos paszta ami viszont:)))
Az 1190 ft-os i tökéletes, De a tescoban vagy a madaras tescoban haccázé is megkapod a PREVENT tubusost!
Megsúgom, mind ugyanaz!
Krómápolásra melyik a legjobb?
Különösen a kipufogó leömlőire gondolok, ill. az oldaldeknire, meg a blokk elejére (beverődik a sár, ráragadnak a rovarok, sárgul, stb.).
Ki melyiket ajánlja ezek közül?
Nevr-Dull polirvatta,
Sonax krómtisztitó paszta,
S100 krómtisztitó paszta,
http://www.biker-world.hu/kate...

Köszönöm a fékfolyadékkal, fékekkel kapcsolatos tanácsokat.
Megfogadom, és hamarosan cserél/em, tetem.
Tényleg jó ár,köszi.
http://www.forgogumi.hu/contin...
ez sem rossz ajánlat, szereléssel együtt hirdeti!
Nagyon köszönöm ,ha egyszer összefutunk pár sörrel jövök neked.
Norbu!

Ahol Blueval vettük, az a kocsigumi.hu volt, de ott most nincs!Itt viszont van, és ugyanolyan olcsó!
http://www.motorkerekpargumik....
Ahm, ok, sejtettem, hogy az az ár kicsit húzós, nekem se kell az 5.1, jó a gyári. Sima autósbolt lesz, 1000 körül lehet akkor, ahogy írtátok.
A levegőszűrő egy pécsi márkaszervizben volt annyi.
Szia Blue.
Érdeklődnék,hogy te hol vetted a Conti gumikat a mocidra?Előre lassan nekem is csere,de az én forrásom már nem foglalkozik gumival..Annak idején írtad honnan vetted, jó árak voltak,de nem mentettem el a linket.Előre is köszi.Üdv.
Először is megköszönöm zöldi kimerítő válaszait. Michelin Pilot Road 2 egy új fejlesztés és a hírek szerint egyik legjobb gumi a piacon. A gyári gumát erre a típusra cseréltem, futásteljesítményéről még nem tudok beszámolni mindössze 4000 kilométert tetem bele de minden tekintetben jobb mint a gyári Bridgestone batilax. Az adatlapomon már Michelin Pilot Road 2-vel pózol a fotókon.
Hali ! A véleményetekre lennék kiváncsi.Michelin Pilot Road és a Michelin Pilot Road 2 közt lévő különbség érdekelne.Annyival jobb,tartósabb a Road 2 ,mint amennyivel többe kerül?Van valakinrek tapasztalata 600ccm kategóriában,hogy mennyit bírnak?650-es Banditra szeretném túrázásra.Fontos a hosszú élettartam,a döntögetés nem nagyon érdekel.Persze azért tapadjon is.Előre is köszi a válszokat.
ja, a művelethez kell egy első emelő,ami a villanyakba ül bele, ha nincs, akkor sztender+ a karter alá fa, alá meg autóemelő
A hátsót csak specialista tudja szétszedni, felesleges otthon próbálkozni. Ha már érzed, hogy nem működik, akkor vidd el felújíttatni.
Aki tervezte a gépünket, igénytelen egy figura volt, így nem tett olajleeresztőt az első villára. Így ott kell leengedni, ahol betöldöd, a villafej zárócsavarjainál.
Lazítsd meg első lépésben mindkettőt. Aztán vedd ki a kereket, szedd ki a sárvédő csavarjait, lazítsd meg a villahidakban az egyik oldal rögzítő csavarjait, és csúsztasd ki a villát a sárvédővel együtt. Ezután tekerd ki a zárókupakot(vigyázni, nehogy arcon vágjon a rugó- előtte az előfeszítest állítsd minimumra). A zárókupak alul le van kontrázva egy -asszem- M8-as csavarral, ha ezt feloldod, lejön a kupak. Ezután kijön a felső távtartó, majd a rugó. Állítsd fejre a villát és pumpáld ki az összes olajat. Akár támaszd is ki hadd follyon. Ha kész, nyomd össze a szárat és ötsd bele az előírt mennyiség 80%-át, majd mérd meg sublerrel, mennyi a szint a szár tetjétől. (Ez azért kell, mert nem fog kijönni az összes olaj. Ha beleöntöd a gyári mennyiséget, túltöltöd, és betonkemány lesz) Addig töltögesd, míg a kezelési könyvben megadott értéket el nem éred. Azztán vissza a rugó, vissza a távtartó, vissza a zárókupak, jöhet a másik szár. Kb ennyi így hirtelen.
És hol volt 4300?
Én fél liter DOT 4-et 800-ért vettem. Az 5.1 baromság, cserélheted évente.