DOT 4-est vettem kb. 1 éve 1000 Ft körül egy fél litert. Fölösleges a DOT 5.1 bele, de beleteheted. DOT 5-öst viszont semmiképpen, mert az más alapanyagú (szilikon). A DOT 3, 4, és 5.1 pedig etilén-glikol.
nu, 1200 k5, gyári légszűrő, 4300-Ft, jelentem, úgyhogy sztem nem érdemes nyomozni ez után más vonalon (csak mert korábban boncolgattuk a témát)
nem tudom a fékfolyadék milyen áron megy egy autósboltban....itt egy kisebb dobozka 2300 körül volt -igaz dot 5.1, de minek-, ezen még gondolkodom...:-) nincs referenci áram
Hol kel leereszteni az olajat és hol kel felönteni az én motoromba 34000 kiló-méter van és még nem volt cserélve de nem veszek észre semmilyen visszajelzést a futómű felől minden úgy működik és csiplapit mint amikor kihoztam a szalonból. A hátsó telóba is kel cserélni olajat?
Engem is érdekelne az ára a dobozoknak!
Házi gyártmányban van ilyenem, amiről a tartóhoz rögzítő zárszerkezet hiányzik. Lehet vajon ilyen szerkezetet rendelni a Krausertől? Ezt hívják K1-nek? Tipusszám nem olvasható a zárról?
Minek kéne szimmerringet cserélni, ha nem ereszt? És ha már szimmerring csere, akkor porvédő is... A villaolajcseréhez meg nem kell szétszedni a teleszkópot. Meg ha bemész egy akármilyen csapágyboltba, 2500 forint egy pár szimmerring.
A szervizekkel csak óvatosan.
Szerintem a mi tempónkhoz kár progresszív rugót azelőtt beletenni, hogy a rugó elfárad. Ha már csere, akkor valószínűleg ugyanannyi pénz, mit a gyári, akkor ok, de sztem 60 ezret simán bír a rugó. A telóolajcsere meg meglepően egyszerű művelet, kell hozzá egy autóemelő, meg egy átlagos crova készlet. Én 18ezernél cseréltem 3 évesen, szép tiszta volt, de volt benne spém azért. Az meg csodásan megmunkálja a teleszkópszárat, ha benne marad. Egy trükkös van a műveletben, a sárvédő visszarakása. Úgy kell visszatenni, hogy egyik szár a helyén, és ahogy tolod vissza a másikat, azzal együtt kell feltolni, máshogy nem megy.
Sztem arra felesleges költeni, hacsak nem érzed már gyengének a telókat. Én nagyon elégedett vagyok a bandit telójával, és az állítási lehetőségeivel.
Működött már néhány szélsőséges körülmény között,de mindíg megállta a helyét.
uhm, thx, idén egy fékfolyadék csere ill. én lehet bevállalom a fém fékcsövet.
A telón is elgondolkozom, nem tűnik vészesnek, jövőre, hátha beleférne akkor egy prog. rugó csere is....ha, már egyszer buzerálva van...
Fékfolyadék nem nagy pénz, érdemes ketten megvenni és egyszerre cserélni, mert nagy flakonban árulják. Fél flakont meg nem tanácsos 2 évig tárolni, mert magába szívja a párát. Kijön 1500-2000 ft-ból és kevés munkával jár. Bárki megcsinálja 30 perc alatt és alig kell hozzá szerszám. Teló olaj csere húzósabb....
A fékcső lecserélésén el lehet gondolkodni sztem, ki hogy véli.
A fékfolyadék cserén én nem spórolnék -2 évente azt a 2 -5 ezer forintot szereléssel együtt, nem sajnálnám.
Köszönöm a válaszokat.
Mi a véleményetek a fékolaj cseréjéről? Igaz, hogy autónál mások a csere intervallumok (mondjuk én azt alkalmazom-eddig még nem volt cserélve, hogy akkor cseréltetem, ha muszáj, azaz szétmegy a főfékhenger, és elfolyik az olaj), meg az igénybe vétel is.
Ez a haver szerint csak üzleti fogás, meg a fém fékcső is.
Mivel nem rég óta van motorom, ezért kérdezlek titeket róla.
Kell 4 évente, vagy ajánlott, esetleg nem is annyira fontos (csak szöveg)?
Hja, csak dobozokról beszéltem, tartó még hátra van. Hátsó platnit talán tűrhetően a shox akciónál vettem házhoz szállítva 23 körül, platni és vas, ha jól emlékszem. Oldalsó tartókat nagyon nem látok használtba az új ár 38 pénz, na ez azért húzós, rablás, de Mikir beígért egy profi munkát, meglátjuk, hogy alakul.
A dobozokról itt van fotó, Kraven: http://indafoto.hu/I_Edi/image... http://indaf
oto.hu/I_Edi/image...
K48-as Kappa---25körül vettem, igaz átfestettem, és 2 x 44L moto-detail(Kappa) szintén e körül volt.
Akksit véletlenül se nézzettek Louis-ban. Osztrákoknál sokkal drágább ( gondolom valami környezetvédelmi díj van beépítve az árába ). Banditban is Yuasa volt a gyári, nekem most Varta van benne, ez került 11-12E-be. Szerintem Fazer-be sem lehet drágább. Hacsak az elmúlt két évben nem drágult meg nálunk is az akksi.
Szevasztok Banditák!Jó régen nézegettem az oldalt mert pár hónapig Svédországban tengettem az életem/dolgoztam mint az állat/ de nem egy kimondott motoror paradicsom mert az idő igen szar és nagyon változékony.No nem ezzel akarlak untatni benneteket hanem azért irok mert még mindig megvan a 2 db 36 literes Krauser dobozom és csak a helyet foglalja ha valakit érdekelne olcsón odaadom.Valamint a tanácsotokat kérném hol lehet olcsón akksit venni a havernek kellene 1000-es Fazerbe ez az akksi 17 mm-el keskenyebb minta a hasonló 1200-es Bandité ára Yuasa márkáju 43320 Ft.A Bandité 17160.Köszi a tanácsokat az erő legyen veletek.
Akkor találtál oldaltartót
Az én sztorim: Vettem fasza oldaltartót félár alatt Mikirtől. (Givi). Vettem hozzá akciós topcase tartót újan, 10 ezerért, kappát. Ezek ugyan testvérmárkák, de mégsem teljesen komplatibilisek, így egy kis egyedi távtartót kellett esztergáltatnom aluból, ez 2 sör volt. Kellett még az a ricnis spéci rögzítő a topcase karra, de azt csak platnival adnak, ami újabb 8-9 rugó. De nekem nem kellett platni, mert a shad dobozom akartam használni. Mikir szólt, hogy volt az aprón komplett univerzális Givi rendszer. Azt megvettem 3 ezerért(öreg volt és kopott), a karok mentek a simsonra, a ricnit leműtöttem, lekromofágoztam, alvázvédőztem, a platnit eltettem. A shad platni 30 lyuka közül egyik sem passzolt, így fúrtam rá két újat(egy fúrószárat széttörtem), és most tuti karaj a rendszer. És fekete...már csak 1 pár monokey doboz és kééész. Eddig 28 ezerben van a tartó, csak az oldal lenne 34 újan.
Hosszan tartó kitartó munka után sikerült full extrára alakítani a pakolás terén a vasat. A lényeg, h féáron. :-)
Sokat kell vadászni a netet, használtra, úgy megéri illetve a Lujzis kappa-moto-detail a legkedvezőbb koffer. Ennél jobbat ár/érték arányban nem lehet találni....ma. Szóval, akinek van türelme az használt márkás -honi piacot illetve ebay-t nézve és az akciós lujzis dobozokat kell kifogni. Ez a pénztárcabarát megoldás a 2. legjobb, az első az "olcsó" no name doboz beszerzés útja...
A Mikinek a 3. doboza meg jó kis mák volt... szerencsére.
nem tudom a fékfolyadék milyen áron megy egy autósboltban....itt egy kisebb dobozka 2300 körül volt -igaz dot 5.1, de minek-, ezen még gondolkodom...:-) nincs referenci áram
Engem is érdekelne az ára a dobozoknak!
Házi gyártmányban van ilyenem, amiről a tartóhoz rögzítő zárszerkezet hiányzik. Lehet vajon ilyen szerkezetet rendelni a Krausertől? Ezt hívják K1-nek? Tipusszám nem olvasható a zárról?
Minek kéne szimmerringet cserélni, ha nem ereszt? És ha már szimmerring csere, akkor porvédő is... A villaolajcseréhez meg nem kell szétszedni a teleszkópot. Meg ha bemész egy akármilyen csapágyboltba, 2500 forint egy pár szimmerring.
A szervizekkel csak óvatosan.
Működött már néhány szélsőséges körülmény között,de mindíg megállta a helyét.
A telón is elgondolkozom, nem tűnik vészesnek, jövőre, hátha beleférne akkor egy prog. rugó csere is....ha, már egyszer buzerálva van...
Otthon kicsit olcsóbb!
Első teleszkóp 5.000.-Ft / szár (melytartalmazza)
-Mosás - tisztítás
-Cromszár Felületkezelés
-Szímering csere
-Olajcsere
+ szímering (5.000.-Ft/ pár ) + Olaj ( 5.000.-Ft/ Liter)
Összesen: 20.000.-Ft
Én 2év alatt 50ezret megyek, úgyhogy nem cserélem sűrűn!
Meglepődnél, hogy mi jön ki belőle!
Meghosszabbítja az életét!
Persze csak ha jót akarsz!
Ez vonatkozik a teló olajra is!
A fékfolyadék cserén én nem spórolnék -2 évente azt a 2 -5 ezer forintot szereléssel együtt, nem sajnálnám.
Mi a véleményetek a fékolaj cseréjéről? Igaz, hogy autónál mások a csere intervallumok (mondjuk én azt alkalmazom-eddig még nem volt cserélve, hogy akkor cseréltetem, ha muszáj, azaz szétmegy a főfékhenger, és elfolyik az olaj), meg az igénybe vétel is.
Ez a haver szerint csak üzleti fogás, meg a fém fékcső is.
Mivel nem rég óta van motorom, ezért kérdezlek titeket róla.
Kell 4 évente, vagy ajánlott, esetleg nem is annyira fontos (csak szöveg)?
A dobozokról itt van fotó, Kraven:
http://indafoto.hu/I_Edi/image...
http://indaf
oto.hu/I_Edi/image...
K48-as Kappa---25körül vettem, igaz átfestettem, és 2 x 44L moto-detail(Kappa) szintén e körül volt.
Mi az ára kb?
Az én sztorim: Vettem fasza oldaltartót félár alatt Mikirtől. (Givi). Vettem hozzá akciós topcase tartót újan, 10 ezerért, kappát. Ezek ugyan testvérmárkák, de mégsem teljesen komplatibilisek, így egy kis egyedi távtartót kellett esztergáltatnom aluból, ez 2 sör volt. Kellett még az a ricnis spéci rögzítő a topcase karra, de azt csak platnival adnak, ami újabb 8-9 rugó. De nekem nem kellett platni, mert a shad dobozom akartam használni. Mikir szólt, hogy volt az aprón komplett univerzális Givi rendszer. Azt megvettem 3 ezerért(öreg volt és kopott), a karok mentek a simsonra, a ricnit leműtöttem, lekromofágoztam, alvázvédőztem, a platnit eltettem. A shad platni 30 lyuka közül egyik sem passzolt, így fúrtam rá két újat(egy fúrószárat széttörtem), és most tuti karaj a rendszer. És fekete...már csak 1 pár monokey doboz és kééész. Eddig 28 ezerben van a tartó, csak az oldal lenne 34 újan.
Sokat kell vadászni a netet, használtra, úgy megéri illetve a Lujzis kappa-moto-detail a legkedvezőbb koffer. Ennél jobbat ár/érték arányban nem lehet találni....ma. Szóval, akinek van türelme az használt márkás -honi piacot illetve ebay-t nézve és az akciós lujzis dobozokat kell kifogni. Ez a pénztárcabarát megoldás a 2. legjobb, az első az "olcsó" no name doboz beszerzés útja...
A Mikinek a 3. doboza meg jó kis mák volt... szerencsére.