Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy vékonyan olajálló tömítéspaszta 1.500-ért... Célszerű, praktikus, univerzális.
+r
jó, plussz 1 hét állás, ha akkor derül ki, h mi kell :-- Addig használom a te vasad, főleg azzal az új szerzeményű kofferel
A kerek gumigyűrűk előbb fognak kelleni, mint a szelepfedél tömítés de bízd a dolgot a Barnira, van rá olcsóbb megoldása...

a szelepfedél tömítés lehet h kell, azok a kerek gumigyűrűk, amit Miki linkelt nem tudom, ez már meghaladja a mentalista képességeimet, amit Tangerine még említett arról meg fogalmam senincsen....
Többet nem kérdezek tőletek, jobb bután élni, kevésbé stresszes....
Na, akkor vedd 5000-ért a szelepfedéltömítést, szintén 5e-ért amit Mikir linkelt, meg azokat is, ami a gyertyanyílásokhoz kell. Úgy nem érhet meglepi. Ha meg mind szép lesz, és visszamehet, akkor legközelebb nem kell venni!
lentebb írtam, hogy ELŐRE akarok gondolkodni, nem bírom ki, ha várni kell + 1 hetet.....
Én sem, különben tudnám, hogy miért aggódik
Ha valamit cserélni kell a vasán, azt a szerelője úgyis megveteti vele, rossz tömítéssel nem lesz összerakva az tuti. És nem is szivárog az a blokk sehol...
...... a se..etekbe, tudtam, hogy egy egyszerű kérdésre 2 fajta választ kapok....
Eredetileg szelepfedél tömítésre gondoltam, de msot már nem tudom azon kivül kell-e még vmi.
Ezek után nem veszek semmit előre, csak jobb lett volna odavinni már akkor, nem állna a motor + 1 hetet....
De lehet, hogy nem, nem én vagyok a mentalista
Erre én gondoltam. Jó kövér ára van...még jó hogy csak 8 kell...Amúgy a fedéltömítés állítólag 4 visszarakást is kibír.
sztem erre gondoltál
de mielőtt megrendelnéd, kérd ki a szerelőd (vagy gyógyszerészed) véleményét!
És cseréld a tömítéseket, amik az ominózus fedelet lefogó szélesfejű M6-os BKNY csavarok alatt vannak, nekem könnyezik, hiába a nyomatékkulcs :D
Hengerfejfedél-tömítés, vagy szelepfedél-tömítés. Akkor cseréld a gyertyanyílásoknál lévő 4 tömítést is. Bár lehet, hogy együtt adják készletben.
Mi a szakszerű elnevezése annak a gumitömítésnek, amit mondjuk 2-3 szelephézag állítás után már nem olyan hatékonysággal lehet visszatenni? Közvetve nincs köze a szelephézag állításhoz, de szétszedésnél ott van és szokták cserélni állítólag...hm? Kellene egy bolti elnevezés...
http://sportgeza.hu/sport/2009...

Megbukik a sávolyi Moto GP-projekt?
Helló.
Én mostanában szeretnék venni egy 400-as Banditát.Ketőt már ki is néztem az egyik 94-es még 60 lovas,a másik 96-os 53vagy55 lovas(nem tudom pontosan).Kérdésem az lenne melyik a jobb motortipus?Főleg a megbizhatóságot szemelőtt tartva.Ha még beszélhetünk megbízhatóságról ebben a korban.Légyszi írjatok.Előre is köszönöm.
és motorhoz való... Benzinkúton nem is hallottak motor motorolajról. Beöntették volna az autóba valót.
Szia. A félszintetikus 10w40-es bőven jó neki. Én Valvolinét használtam és nekem jó volt. Szerintem bármilyen ismertebb márkáju olajat bele önthetsz a bandit nem kényes. A lényeg, hogy ne Tescos olaj legyen.
Helló mindenkinek.
Késö öszel vettem egy 1200s BANDITOT. Olajat cserélnék benne, de nem tudom milyent rakjak bele.
Persze a olajkereskedö ,mivel neki minden eladó, persze hogy a legdrágábbatt ajálgatja.
És milyet vegyek; -szintetikust? -félszintetikust?
Ja és a milyen márkáju legyen?
Elöre is köszi mindenkinek!
A profitnövelés szerintem csak az egyik ok. A másik a súlycsökkentés (imho). Mit szólnánk egy 3 mázsás Banditához?
Azért a piac széles skálája konkurenciája versenyképessége nem tehetik meg a Japánok, hogy a motorok minősége az európai motorgyártóktól rosszabb minőséget képviseljen mert ez rontaná az eladod motor darabszámait. Vagy az ár leszorítására spórolják ki belőle a naftát azért még mindig árversenybe darabszámban szerintem a Japán motor a No1!
Az árával, mint eddig.
Pl az enyém akkori árán 300 ezerrel volt olcsóbb bárminél ebben a kategóriában. Azt azért elég sok idő elkölteni anyagspróolásból eredő hibákra.
A vizes banditának is lehet ilyen gyenge pontja kispórolják belőle a Japánok az anyagot akkor, hogy lesz tradicionálisan továbbra is az egyik legnépszerűbb motorkerékpár?