Vagyis 3000et futott nagyjabol amikor en felraktam, haverom vette ujonan es o inkabb lecserelte pont ezert amit irtam, en felraktam szar volt es eladtam a motort
Új volt, horneten de szerencsére csak hátul. Undorito, en a motorom közelébe sem engedem. Előtte pure volt, az sokkal jobb volt de ez a tipikus michelines mászkálás, akármelyik ismerősöm rakott fel powert mindenki ezt érezte. A road3 viszont sokkal jobb.
Jelenleg a Hondára kéne kinyögni valamit ami másodvonalból elsővonalba ugrik jelen állás szerint.
Tehát ki kéne birni 1-2 hosszabb túrát meg sportolást is szolidan.
PR2 nem rossz de a vágott sliccnél picit kevesebb tapadás van.
Néztem az olcsónak kikiáltott GPR300 dunlopot,ami az R17 nél nem is olyan olcsó.
Ja mondtam hogy tapadjon mint állat,birjon sokat és legyen olcsó?
Azt se felejtem el, mikor mentünk felétek, épp csak elkezdett esni, de már tiszta takony volt az út, szépen kikerültél, mondom, megyek utánad, láttam a csumára kopott powert a parkolóban, gondoltam, akkor az enyémnek is fognia kell. De komfortzónán kívül voltam erősen :D
ezt csak te mantrázod állandóan ! tényleg boltból vetted újonnan vagy valami ledobott szar volt ? különben már 2 garnitúrát használtam el és nem vettem észre semmi rosszat sőt ! még hideg vagy vizes aszfalton is elég jó
Hmkhm, lehetséges, hogy könnyebb motorokon máshogy viselkedik, előre most került fel hatodszorra, és soha még azt sem mondta, khm. Ellenben lehet vele hidegen 0 fokban stoppizni. Hátra eddig nem mertem tenni az alacsony futásteljesítmény miatt, de alig motorozok és olcsó, meg csuda jó toblerone profilja van, szóval, adjuk az érzésnek.
https://hu.wikipedia.org/wiki/...
Tehát ki kéne birni 1-2 hosszabb túrát meg sportolást is szolidan.
PR2 nem rossz de a vágott sliccnél picit kevesebb tapadás van.
Néztem az olcsónak kikiáltott GPR300 dunlopot,ami az R17 nél nem is olyan olcsó.
Ja mondtam hogy tapadjon mint állat,birjon sokat és legyen olcsó?
120/70-160/60-ban is lenne?