Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A forumot olvasva azt szurtem le hogy gyakorlatilag magas fokozatban extrem alacsony fordulaton gyotorve eszi a valtot a bandit,yoss nem tunt ilyen pilotanak,o inkabb minden fokozatot kihuzat.
Nem eszi meg a váltót túl hamar? Ha jól tudom akkor alapból is könnyen el szokott hullani a régi nagy Bandité, te meg jóval nagyobb teljesítményt küldesz rá...
Igen egy PC commandert tettek bele és egy Bodis tri-oval sportdobot. (E-legal) És ezeket hangolták össze próbapadon. Ezzel át lehet írni a gyújtástérképes és közben több gyújtástérkép is lehet benne, amit álló helyzetben váltogathatsz, vagyis simán visszaállhatsz a gyárira. Eredmény: 120.8 LE, 127.3 Nm. Ez majdnem 30% teljesítmény növekedés. Mellékhatás a simább járás, egyenletesebb teljesítményleadás, a fogyasztás nem nőtt. Ez alatt azt értem, hogy mentünk együtt Csomyval sokat és ennek folyamán egyszerre tankoltunk, csurig kb ugyanannyit, +/- 1 deci. Ha kihúzattam a belét, akkor simán tudott 9l fölé menni a fogyasztás, de az nagyon erőltetett pályatempó volt, többször 180 körül vagy fölötte, mint alatta. Novemberben. De szerintem ez egy másik vizesnél is hasonlóképpen alakult volna. Vagy nem, de azt nem tudom :) A motoron azért persze érezni a plusz lovakat, de a tévhittel ellentétben ez nem végsebességben érezhető, hanem gyorsulásban, meg amikor 3-ikban kuplung nélkül felveszi az elejét. Szóval a teljesítmény az ott van. Az meg, hogy megéri-e? Hát kinek mi éri meg? Én azért tettem bele, mert nem tudtam elviselni a hurkatöltő dob látványát és ha már sportdob, akkor legyen összehangolva a géppel, merthogy azért azt illik és ha már gyújtástérképpel játszós a dolog, akkor legyen olyan, ami tényleg jó. Előtte olvastam K.Pisti leírását a folyamatról, a várható eredményről és úgy döntöttem, hogy gyerünk. Nem bántam meg, de lehet ha ez nem lett volna, akkor se. Példa rá Szotyi, aki légolajossal aláz kategóriákkal feljebb lévő vasakat. Jó, persze, ez nem csak motor kérdése, hanem a lovasé is és hát szerintem itt pont ez a helyzet, hogy nem a motor a parádés, hanem aki hajtja.
Mindenesetre a számok: PC: kb 90e, Bodis dob: kb 75e, próbapadon hangolás: kb 45e. Ez szumma kb 210e. Nyilván az árát sose hozza vissza, de nem is ez volt a vezérelv.
Sokkal többet ehhez nem tudok hozzátenni, talán Zöldi tud még ehhez hozzászólni, ő próbálta és még próbált sok mást is, így van alapja az összehasonlításhoz. De azok alapján, amit most leírtam, szerintem megerősítést kap az is aki akar tuningolni, meg az is aki nem :)
Az sajnos ment a levesbe,az old style round type utan van a koztes sokszogu utan most oval lesz.
Nekem a dupla kerek lámpa jön be (mint a tiéden), az annyira gonosz tekintetű!
XX nemrég kapott egy új Wilbers hátsó rugóstagot - most már nem hintázik úgy, min gyárival. Hátránya annyi, hogy most érzem igazán, mennyire sz@r az első futómű Ezért tavasszal tervezem lecserélni az elejét - USD villa radiális féknyergekkel, ilyesmi. Csutkakormányt nem cserélném le - mivel leginkább körzetem az autópálya, egyenes kormánnyal nem tudnék "elbújni" a plexi mögé. Nekem kényelmes, már megszoktam.
Nemigen szeretnek mrgegyszer kethenggeres motort,es a kiska fele dizajntol konkretan hanyok,a legutobbi dupla lampa valami fortrlem ami a nagy enduroikra felkerult.....de mrgbeszelhetunk egy kozos tesztet.
Ha kihozzak a 800 streetet meg ugyanakkor a 800 ktm duke-t,mindkettot kiprobalod azert?
Ja,ment mint a barom,ugy lattam.
Kipufogot letehetnek alulra,nekem tetszik.
Ehh.................legalább több marad nekem.
Tudom, most egy világ omlik össze benned, de nem kéne
YOSS! Emlékeim szerint Te és Gyuri vitte Ago-hoz a motorját és állítottak az injektor térképen és valami kütyüt is beszereltek! Azt tudom , megnőtt a teljesítmény bár ismeretlenül is tisztelem a motorozási tudásodat de szerintem egyikünk sem motorozza ki a Bandit 98 lóerejét sem. Azt szeretném kérdezni , érezhető volt a motor viselkedésén a beavatkozás "kulturáltabban"járt egyenletesebb volt a teljesítmény leadás egyáltalán "érzékeltél" valamit vagy olyan" de ja vu" érzés volt mint nekem 14 éves koromban mikor kivettem a Riga-12 furulyáját és kibaszottúl ment a paripa! Válaszodat előre is köszönöm!Zolti
Ez a szépség.
És némi katalógushuszárkodás.
Max. teljesítmény 140 LE / 9500 rpm
Max. nyomaték 112 Nm / 7850 rpm
Saját tömeg 192 kg
A szépsége csak ráadás
De csak mert perverz módon vonzódsz a csúnya motorokhoz.
Tudod, ki választott jól? ÉN!
Én meg halál nyugodt vagyok ilyenkor hogy jól választottam.
A vizes bandinak 3000 vmennyi fordulatnal jon a nyomatek vmi 80%-a,a tiednek csak 5000 vmennyinel.....a gorbevazas karaktere hasonlo a vizeshez,azzal kellene osszehasonlitani......en is ugy erzem a gyakorlatban h a vizes alul nagyobbat lep,a felso tartomanyban mintha a legolaj fickosabb lenne. Elesben probalgattuk szerpentinezes kozben a Vanyekkal,szemmel lathato ahogy a vizes picit ellepeget,kb annyira mint az 1000 sv,tehat 1250-1000sv osszehasonlitasra lennek kivancsi.
Hát ja. Vannak olyan cuccok, amiknek nem tulajdonítunk különösebb jelentőséget. Amíg ki nem próbáljuk. Ilyen nálam pölö a tempomat
Infó innen: http://totalbike.hu/tesztek/gsf1250sa07/2/
Azt írja 9 lóval kevesebb a vizes, bár 16nm-el erősebb.
Yoss ebből nemcsak azt akartam kihozni, hogy melyik hogy megy hanem a gyorsváltót! Kibaszott jó előtte csak legyintetettem tudok én gyorsan váltani hát ki kell próbálni!
Egyébként spec szerint mintha gyengébb lenne?!
Jahogy. Ez nem derült ki előzőleg :) Jó vizes, pláne ha meg van kicsit fűszerezve
A vizas Bandit erősebb sokkal az olajos Bamditmál
Csomyval csináltunk nyomatékrugalmasság teszteket, és hát rettenetesen elment.