szia zolti, tuning kérdésben személyes tapasztalatom megosztanám ha ez segítene a döntésben,
én a proptech-es megoldást választottam nem olyan precíz mint a PowerCommander, de nem is versenyre használom a gépet.(és olcsóbb is).
-a motor egyenletesebben gyorsul, kezelhetőbb a gyorsításkor, folyamatosan gyorsul bármelyik fokozatban kis fordulaton is, nincsenek torpanások, hogy mennyivel lett több a lóerő azt nem tudom mert nem kértem az első nyomaték mérést csak a kész beállítás utáni mérésem van meg: keréken mérve 72Nm 7950Rpm-nél, 78RWHP 10000RPM.(GSX650F)
én laikus vagyok a számokkal majd itt megmondják hogy jobb-e papír szerint. Valóságban sokkal jobb mint előtte volt.
A lényeg az ECU után van telepítve, 2+1 injektor térképet kezel. 1 térkép tura, 1térkép mindent bele és 1térkép ami az alap ami ki jön az ECU-ból megy is tovább nem bántja ezt nem is lehet változtatni. A 2 térképet lehet változtatni. Indítás előtt tudsz választani hogy melyik legyen, nekem alapból a túra van így nem kel váltani csak ha mást akarok, nekem ez jött be.
Előrébb írták, hogy bármelyiket teszed lehetőleg a legjobb kondiban legyen felkészítve a motor mert ugy hangolják össze. Hátha tudtam segíteni. ja és a fogyasztás 5 alatti ha mindent bele akkor 5,3
Mert szerencséd volt. A mai házasságok 70%-a az első hét évben felbomlik. 15% él egy házban az ellenséggel, a másik 15 az, aki elmondhtja hogy bejött neki.
Az több mint elgondolkodtató, hogy esküvői menet esetén tíz járókelőből kilenc röhög. Bezzeg a bíróságra menet nincs csinnadratta, krepp papír, dudaszó!
Már nem. Sosem volt rá szükségem, én inkább számtech és elektronikai vonalon mozogtam. Ott meg voltak megfelelő kalkulátorok már akkor is. Nem kézi, hanem szoftver. Linux alatt, főleg Peace, friend
Ha ez nem megfelelő van itt még pár darab! Ha ez sem jó van a birtokomban egy Verhovina jubileumi darab a Moszkvai olimpia évéből lehet mivel rajt a kis mackó a karikákkal! Múltkor 2 óra munkával elindítottam bár ne tettem volna!
én a proptech-es megoldást választottam nem olyan precíz mint a PowerCommander, de nem is versenyre használom a gépet.(és olcsóbb is).
-a motor egyenletesebben gyorsul, kezelhetőbb a gyorsításkor, folyamatosan gyorsul bármelyik fokozatban kis fordulaton is, nincsenek torpanások, hogy mennyivel lett több a lóerő azt nem tudom mert nem kértem az első nyomaték mérést csak a kész beállítás utáni mérésem van meg: keréken mérve 72Nm 7950Rpm-nél, 78RWHP 10000RPM.(GSX650F)
én laikus vagyok a számokkal majd itt megmondják hogy jobb-e papír szerint. Valóságban sokkal jobb mint előtte volt.
A lényeg az ECU után van telepítve, 2+1 injektor térképet kezel. 1 térkép tura, 1térkép mindent bele és 1térkép ami az alap ami ki jön az ECU-ból megy is tovább nem bántja ezt nem is lehet változtatni. A 2 térképet lehet változtatni. Indítás előtt tudsz választani hogy melyik legyen, nekem alapból a túra van így nem kel váltani csak ha mást akarok, nekem ez jött be.
Előrébb írták, hogy bármelyiket teszed lehetőleg a legjobb kondiban legyen felkészítve a motor mert ugy hangolják össze. Hátha tudtam segíteni. ja és a fogyasztás 5 alatti ha mindent bele akkor 5,3