Tesztnapon se tudtam ravenni magam,hogy kiprobaljam az 1500as intrudert.....
Vmikor tizeneves koromban egy nyugatnemet z'z' top szakallas fazon lerantotta egy sotetkek 1400es intrudernek ugy rendesen,az tetszett ahogy megindult.
Valoszinuleg a legtavolabb allo stilus tolem.....
Hát a futóművön a Dynojet nem fog segíteni, viszont az én gépemen még a 2009-es, tököm tudja melyik Dynojet van, de most már az V-t adják, az meg egy rakat plusz fícsörrel jön az enyémhez képest, nézz utána, hogy mi a pro és kontra a két rendszer között és az után dönts. Ami most beugrik különbségnél, hogy az új Dynojet már figyelembe veszi azt is, hogy melyik sebességfokozatban vagy és ahhoz adja az optimális gyújtás-befecskendezés kombót, ami szerintem nagyot tud dobni a fílingen, bár sosem próbáltam :)
"István szerint az Ago "precízebb""
Pontosítanék, ha ilyet mondtam...AGO féle beállítás prezízebb
CS.CS. ezem müszert nézi miközben fékpadol, és utána látottak alapján turkál a befecskedezési értékek között "gondolomformán", majd rámér a paddal, újra hogy mit változott... http://youtu.be/bPuIVl_T_v8
A dyno ezzel szemben egy zárt rendszer...ott vissza van csatolva lambda érték meg a fékpad mért értéke is . A gép "lépdes" a befecskendezési értékek között még megfelelö értéket meg nem találja...ezek a méréseket kb 200-300 ponton méri meg. Ha gondolkozol rajta, lehet előtte mondjuk szépen kérnék "valakitől" már egy kimért térképet, és azt tölteném fel...
Yoss! Nagyon köszönöm a válaszodat, ebből mindent megértettem. Tavasszal lehet "nekivágok" a projektnek! Az oval "E" Bódis rajt van a gépen! Bár idézlek "Kinek mi éri meg" Zongorára és Ducatira biztos nem költenék egy fityinget sem de van közöttünk ki lehet sokat áldozna rá!Mindegyik fajsúlyos darab! Ez a különbség közöttünk és ez a jó is benne! Még csak azon eszelek, hogy Ago vagy Prop Tech? István szerint az Ago "precízebb" az ár ezen a szinten szerintem nem számottevő közel egyformák! Egyébként ma próbáltam egy K1300 r-t! A szívem vérzik utána de ennek is igen sportos az üléspozíciója a láb hátul,a motoron szinte fekszel a szélvédelem nulla, hosszú túrára az én koromban halál! De az a kurva futómű és a fékek! Még egyszer köszönöm a válaszodat! Üdv!Zolti
szoval ... igen .... nem pontos volt a meghatározás de szerintem 1 millio emberböl mindenki értete a mondani valot ...... és igen levi ezzért kerülsz mindig konfliktusba mert keresed a káván a csomot .............. persze semmi közöm hozzá .. én ha valakivel össze veszem .. azt direkt szándékal olyan hangnemben szolitom hogy ..két mondatom és a plafonon van .... HID el enek is meg van az oka .... béke
Ha európai lenne a motor akkor simán át lehetne írkálni egy bizonyos határon belül. Így spórolva 100ezrec a pc-n, egy kabel, egy laptop es lehet cseregetbi osszevissza.
"És ezeket hangolták össze próbapadon. Ezzel át lehet írni a gyújtástérképes és közben több gyújtástérkép is lehet benne, amit álló helyzetben váltogathatsz, vagyis simán visszaállhatsz a gyárira."
Erre jött egy kérdé, hogy nem az injektor térkepet írták át, amira azt írtad hogy nem, pedig de :D csak gyújtástérképpel sokat nem érnének. Én erre irtam hogy de
Az igaz hogy nem az ecut irta át hanem a pc vel elcsalja az ecu jeleit, de tulajdonképpen az injektortérképet írja át
Vmikor tizeneves koromban egy nyugatnemet z'z' top szakallas fazon lerantotta egy sotetkek 1400es intrudernek ugy rendesen,az tetszett ahogy megindult.
Valoszinuleg a legtavolabb allo stilus tolem.....