Az eredeti felütés az volt, hogy a PC nem írja át az injektortérképet sem a gyújtástérképet, hanem a sajátját tolja a motor felé. Erre te írtad, hogy de, aztán meg itt tartunk
Idézet a termék leírásból: "No permanent changes are made to the bike’s system. Once the unit is removed the bike reverts to its stock settings."
A második mondat az igazán lényeges
engem az jobban érdekel ha eltekerem a gázt akár hogy is van felpakolva...menjen mint állat ,hogy ez gumiba kerül, ez van. Ha nem nyuzod 10e-ret kibir a hátsó sporttura gumi
de baszki huzom neki
Én nem gyözködök senkit hogy ez mér jó meg mért nem... Nekem tetszik ez... neked a tiéd, és mindenki happy
Azért a Honda sem olyan nagy szám,Az AT-nek is van jó pár hibája ,a Crosstourer normál hajtással hengerfejes lett kb 40ekm-nél,visszahívták kardáncserére......haveré.
A második mondat az igazán lényeges
Persze még mit nem, dehogy vesz olyat amit akar majd mi eldöntjük mi kel neki
Fene bele,másnak 20 at.
Nem igazsag,.........es meg spur is vagyok.
de baszki huzom neki
Én nem gyözködök senkit hogy ez mér jó meg mért nem... Nekem tetszik ez... neked a tiéd, és mindenki happy
és túrázni is teljesen jol lehet vele utassal dobozokkal is.. erőhiány mint fogalom nem létezik