Pedig az amugy nagyon jo motor, most ez amit leirtal nem a jarmu hibaja. De az a kis 3hengeres szar nagyon jol teszi a dolgat. Méretéhez képest nyomatékos, rugalmas. Valamiert ezek a 3-5 hengeres cuccok nagyon jok.
az ilyen nagy szakértelmet kiváno ötleteid miatt szeret itt mindenki ............... évek otta itt csiszolodsz közötünk ... oktatunk , tanitunk ,, mutatjuk ,,,,,,,,,,,,, mondjuk a fejlödés jeleitt már látom rajtad ... még sem egy kö darabal esnél neki a skodrinak .... grat ** 5 -ös ... ................ boldog uj évet mindenkinek
aposom ........ skoda ipari huladékja a 12, 3 hengeres kávé örlö erőmü... 65 000 kilcsi szar az alapjárat és néha 2 henger néha 3 .. és néha 1 kavar a nagy szélben ..persze hibakod
szoval helyi zsiguli , warburg szaki 3 db gyertya csere iriduumosat .. akksi le és viheted papi .. 20 000 ft
1 nap mulva kis motor ki gyulad
papi vissza ... koma .. hát akkor ö nem tudja ,,
miskolc skoda guru.. 3 db trafo .. figyelj olaj csere légszürö csere 76800 ft persze hibakod ki pőckőlve
2 nap kis pici aranyos sárga motor nem alszik ki ....
kazincbarcika skoda szak szerviz
lég tömeg mérő . 3 gyári gyertya hiba kod olvasás .stb 46 500
na igy el ment 6 napot ,, de a szemét kis sárga jel csak ki gyuladt üzem közben ............
család látogatás ..........................
papi sir... mi van az ipari szemétel
bosch OBD 2 rá szur automata üzem mod ..... 2 lambda szonda hiba vagy test zárlat ................... meg néz ki cserél egy 13000 ft 3 szálas univerzálisra ............
lás csoda 4 honapja nem gyulad ki a kis sárga motor .
Hát igen sajnos nagyon nem egyszerű jó szerelőt is találni. Ma próbálkoztam a tanksapka nyitott állapotba kipróbáltam és úgy egy kis ideig jó volt de utána azal is szavazatott utána vissza zártam úgy is jó volt egy darabig úgyhogy kíváncsi leszek mi a baja, mert most elvittem egy smeroshoz és elkezdi holnap a rejtvény fejtest hogy mi lehet a baja
Egy konnyen ellenoizheto tétellel nemigen csalnanak.Szetszedve tuti van a gagyi es a gyari kozt legalabb cikkszamban kulonbseg.
Amugy egy nyomasmero,par csatlakozo,bilincs,egy meter benzin cso es kiderul a pumpa e a szar.
Nekem minden itt van mar csak az orat kene megvennem,es nem nagy penz.talan harom-negy rugo volt a cso es a ket nagynyomasu csatlakozo,az elektromos picit trukkosebb de amerikabol itt volt a tipusspecifikus inyektor csatlakozo is talan 20 dollarbol.Utana mar osszeallt a teszt cso.Siman lehet szinkronizalni levett tankal.
Na ja de ez a szerviz markakereskedes,ok meg nem tokoresznek ugy. belso gagyival.
Siman kifizettetik a komplett gyari darabot,es be is rakjak,ha az a baj ha nem.
Ha valóban a pumpa volt rossz akkor elképzelhető, hogy nem az egészet cserélték hanem csak magát a pumpát amiből lehet kapni 12 rugó körüli áron belsőket és abból lehet gagyit kifogni viszont ha kompletten cserélték akkor nyilván más a gond amire nem jöttek rá (igaz akkor a pumpát miért cserélték volna, hátha bejön?), az ilyen hol jó hol nem hibákkal az a baj, hogy pont akkor jók amikor vizsgálná az ember és mázli kell, hogy rájöjjön.
Hat az injektor tisztitoval kezdtem. Meg prémium uzemanyagal is. Utana vittem markaszervizbe. Az is lessz hogy visza viszem csak nagyon bosszant. Meg ők csak az ujjev nasodik hetében kezdenek.
Én próbálnám a helyedben prémium naftával, vagy adalékkal kicsit tisztítani a rendszert, hátha csak szmötyi van itt-ott benne (gondolom állt egy darabig)? Elég "érdekes", hogy kicseréltették veled a pumpát majd megjavult, majd mégsem. Kihez vitted, tuti kicserélték? Ha kiderül nem az volt a baj, ne hagyd magad, verd az asztalt! Ennyi erővel kicserélgethetnek sorban mindent amíg el nem találják mi a hiba, te meg tejelj :(
Én igen.BUÉK.
http://youtu.be/eSG0NnuzmC0
Bármi baja van meggyógyítja.
szoval helyi zsiguli , warburg szaki 3 db gyertya csere iriduumosat .. akksi le és viheted papi .. 20 000 ft
1 nap mulva kis motor ki gyulad
papi vissza ... koma .. hát akkor ö nem tudja ,,
miskolc skoda guru.. 3 db trafo .. figyelj olaj csere légszürö csere 76800 ft persze hibakod ki pőckőlve
2 nap kis pici aranyos sárga motor nem alszik ki ....
kazincbarcika skoda szak szerviz
lég tömeg mérő . 3 gyári gyertya hiba kod olvasás .stb 46 500
na igy el ment 6 napot ,, de a szemét kis sárga jel csak ki gyuladt üzem közben ............
család látogatás ..........................
papi sir... mi van az ipari szemétel
bosch OBD 2 rá szur automata üzem mod ..... 2 lambda szonda hiba vagy test zárlat ................... meg néz ki cserél egy 13000 ft 3 szálas univerzálisra ............
lás csoda 4 honapja nem gyulad ki a kis sárga motor .
Kiskorom ota mindent szetszedek.
Amugy egy nyomasmero,par csatlakozo,bilincs,egy meter benzin cso es kiderul a pumpa e a szar.
Nekem minden itt van mar csak az orat kene megvennem,es nem nagy penz.talan harom-negy rugo volt a cso es a ket nagynyomasu csatlakozo,az elektromos picit trukkosebb de amerikabol itt volt a tipusspecifikus inyektor csatlakozo is talan 20 dollarbol.Utana mar osszeallt a teszt cso.Siman lehet szinkronizalni levett tankal.
Siman kifizettetik a komplett gyari darabot,es be is rakjak,ha az a baj ha nem.
Bejglikoma es pezsgőhalal ideje nem motorkazase.