Mentem vizes GS-el és R-el is. Érdekes érzésre talán 100-120-ig még a BMW jobban is gyorsulna mint a Bandit. Csak érzésre. 140-től szerintem nincs miről beszélni a Bandit gyorsabb kicsivel. A fűtőmű az teljesen más tészta a gyorsváltó pedig egy vidámpark!
Inkább a váltóáttételezés lehet az ok, hogy jobban illeszkedjen a motor karakterisztikájához, a lóerő és nyomatékgörbe eléggé hasonló mindkét motornál. A bandit előnye hogy kevesebbet kell váltani. A gs-é meg a gyorsváltó
A vizesnél is kitolódott a fordulatszám skála, most már 9e körül megy pirosba. Emlékezz, az e-ring egyenesben azért nem volt meggyőző a bandit előnye, bár kétségtelen hpgy végül elmentél.
Ez érdekes téma. Bár hozzátenném gyorsan, azért még a vizes boxer sem éri el a vizes bandit szintjét. Úgy nagyon nem. Nem mondom, hogy gyenge, de van neki egy megindukása, aztán annyi, vége a fordulatskálának. (attól még vennék olyat :D)
Azert ez erdekes h mitol birja tovabb a bmw-en? Talan kesobb es kisebb adagban jon a nyomatekhullam,picit kevesebb az atlagtempo,bar a kanyarokat uaugy teped,sot.......vagy a kisebb suly,fejlesztettek a gumin? Jo lenne ezeket kivetitve latni grafikonon.
Az biztos h nagyon befolyasolja az aszfalt minosege is,tapasztalataim alapjan.
nem megy át neked amitt mondani akartam.............
van az aki azzért vesz autot hogy a-b menjen vele és aleg kisebb költségel tudja fen tartani .. más a hobyja le szarja ...
van az aki be hitelezi a kis szar autot és körbe kocsikáza vele a rokonságot közben milliokat bukik
van ugyan ilyen több lekváral az közép kategoriás hitelesel nyomul
van az akinek már van egy szaroa suzukira valo de be hitelezi a cégen keresztül a luxus verdát . /MERT OKOSAK GONDOLJA MAGÁT / na ö is bukik
van az akit nem érdekel azt vesz ami tetszik neki mert televan
és van az akinek ez a hobyja a nagy autópiac szarkupacból valamit halászni .. fel tuningolni rendbe tenni és örülni annak hogy mindehez adod neki a jo istenke lekvárt ...
edig a motorokal szereztem magamnak örömet ... de mivel továbiakban nem érdekell a motor mint közlekedési eszköz igy csak veterán motoral teszem magam gazdagabbá -- ami azt jelenti hogy csak a értéke és a ritkasága érdekell
veterán kiállitáson mindegyiken állitok ki állitunk ki motort pl enyim aleg eredetibb 1956 t/1 / 3 * is meg kaptam a dijat / de például a Zicheger Norbi unoka tesom egyetlen müködö 2/t boxer motoros pannoniaját is ki toljuk mindig
Ok! Taschi! Én használom szaros Alfa Romeó-at. Szerintem az autópark helyett jobban járnál ha maradnál a motorok gyűjtésénél! Menj el egyszer az Arénába az őszi Veterán kiállításra /bár szerintem voltál/ azt a sok beképzelt, kretén , faszkalapot! Jaguár Etype, Mercedes stb. Messer Kabinroller csak úgy repkednek a milliók! Ezt szeretnél Te is?
AZ meg hogy olyan autott vegyem AZ emberfia hogy AZT nezi. 0.5literel kevesebbet eszik. AZ AZ embert el is arulja...örömöt okozon nekem. Tetszen..es biztonságos legyen
mindig uj kocsit vettem. A nagypolszkitol - sx-4 if. Mindih a eszerüség. A fogyasztas AZ alkatresz arak hataroztak meg a döntésem. Faszom bele....13 uj suszancs után. Rá Keller jöjek. Semivel nem kevesebb egz szaros Opel. Vagy egy ocska Reno. Fentartasa. arrol nem is beszelve. Hogy igy utolag AZ elsö pár kilométer után. Minden uj autom unalmasa valt .... Ma már nem eszem meg a saját szarom. Amit meg engedhetek ...azt meg engedem magannak. nem erdekelnek a statisztitak. olyan auto parkot tartok fent. Aminek erteke. Egyre nagyobb. És ertekesebb persze nem nézem le a suzukit. Vagy AZ opelt. De eleg volt a szarokbol. Hasznaljatok ti
Egy tök átlag magyar családnak 2,3 gyerekkel egy sima állással valami cégnél mondjuk ügyintézőként hulla felesleges,pláne hogy attól még hogy öreg autó a sima kopó fogyó dolgok is megdöbbentően drágák,egy gumiszett és egy fék szervíz kiteszi egy alsó közepes használtautó árát is,és még nem csúsztunk bele javításba csak alap szervízbe.
Ha olyan a munka hogy a megjelenésen múlik hogy megkapok e egy szerződést vagy nem ha mondjuk egy régi fókusszal megy vagy egy újabb bmw-vel akkor megint nem jó mert ez régi prémium,és az ilyen körökben számít hogy új vagy régi.
Ez kb azoknak való akik csorgó nyállal vágytak kijövetelkor rá de nem volt pénz rá.
Most meg már becsúszott olyan árbn amire már telik.
És még csak nem is ritkaság.A mobilén 710 db 750-es bmw van 2500-670e euroig.
A kihasználás alatt sokan a végsebességet értik, tévesen. Ha autópályára felhajtva 3mp alatt eléred a max megengedett sebességet, akkor pontosan kihasználtad a motorban rejlő teljesítményt, miközben ha folyamatosan 200 körül csapatsz vele, akkor a valós teljesítményének töredékét használod csak ki, mivel 200-at tartani egy 100 lovas járművel is lehet.
Hatalmas teljesítmény óriási fogyasztással...Csak azt mondja meg valaki, hogy ennek a teljesítménynek menyi százalékát lehet kiautózni közuton? Tulajdonképpen nem is értem miért csinálnak ekkora teljesítményt közutra. A sok fejfát gyarapítani akarják még a utakon...mert ehez a teljesítményhez már vezetési tudás és nem utolsó sorban rutin szükséges.
Hibakódok nem véletlenül vannak, azért messze nem gyári az auto :D
Most egyet értek veled. Ilyen befektetés még az e46 m3, tavasz óta kb 300ezerrel drágább lett mindegyik. Ha van pénz akkor nem egy nagyonn rossz befektetés, persze nem is jó de legalább élvezi az ember :D
na ezzért nézeget kb ilyet .... csak nem teli hiba kodal a müszerfalon ... most van leg alul az ára kb 1.5 jot tudsz venni és kb még egy millka és rendben is van .. pár év és az egekbe lesz az ára ... ugyan ezzért áll a w123/280 a garázsba . és ezzért van két ritka w124 m 103 és m104 motoral ............. és a 55 s classe is a méj repűlés után kapaszkodik .. igaz ez pont a mercédes mély repűlése is .. de szerintem a befektetett lekvár + mint élvezeti cikk jo befektetés
Az biztos h nagyon befolyasolja az aszfalt minosege is,tapasztalataim alapjan.
hát inkább evvel hasítok, faszt érdekli hogy 7000 km egy hátsó gumi..
van az aki azzért vesz autot hogy a-b menjen vele és aleg kisebb költségel tudja fen tartani .. más a hobyja le szarja ...
van az aki be hitelezi a kis szar autot és körbe kocsikáza vele a rokonságot közben milliokat bukik
van ugyan ilyen több lekváral az közép kategoriás hitelesel nyomul
van az akinek már van egy szaroa suzukira valo de be hitelezi a cégen keresztül a luxus verdát . /MERT OKOSAK GONDOLJA MAGÁT / na ö is bukik
van az akit nem érdekel azt vesz ami tetszik neki mert televan
és van az akinek ez a hobyja a nagy autópiac szarkupacból valamit halászni .. fel tuningolni rendbe tenni és örülni annak hogy mindehez adod neki a jo istenke lekvárt ...
edig a motorokal szereztem magamnak örömet ... de mivel továbiakban nem érdekell a motor mint közlekedési eszköz igy csak veterán motoral teszem magam gazdagabbá -- ami azt jelenti hogy csak a értéke és a ritkasága érdekell
veterán kiállitáson mindegyiken állitok ki állitunk ki motort pl enyim aleg eredetibb 1956 t/1 / 3 * is meg kaptam a dijat / de például a Zicheger Norbi unoka tesom egyetlen müködö 2/t boxer motoros pannoniaját is ki toljuk mindig
Ha olyan a munka hogy a megjelenésen múlik hogy megkapok e egy szerződést vagy nem ha mondjuk egy régi fókusszal megy vagy egy újabb bmw-vel akkor megint nem jó mert ez régi prémium,és az ilyen körökben számít hogy új vagy régi.
Ez kb azoknak való akik csorgó nyállal vágytak kijövetelkor rá de nem volt pénz rá.
Most meg már becsúszott olyan árbn amire már telik.
És még csak nem is ritkaság.A mobilén 710 db 750-es bmw van 2500-670e euroig.
Most egyet értek veled. Ilyen befektetés még az e46 m3, tavasz óta kb 300ezerrel drágább lett mindegyik. Ha van pénz akkor nem egy nagyonn rossz befektetés, persze nem is jó de legalább élvezi az ember :D