Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De te nem fogod kibírni jövő őszig!
Csak ne lenne ilyen rusnya
Nehéz szétszedni ez tény. De hogy nehéz és bonyolult összerakni, az már a tervező baromsága.
Tudod, mindig azon akadok ki amikor szétkapom, hogyha gondolkodunk, akkor gondolkodjunk bonyolultan -szemléleten. Egy példa: a kurva billenő főkapcsoló billenője (ami csak billenő bizbasz) alatt két, csuklóponttal ellátott müanyag szár megy le végig a fogantyúban a kapcsolóig, ami a talp felett van. Nagyon szar összerakni. Mijazédesanbyapicsájáért nem tette közvetlenül a billenő alá a kapcsolót? Így szarabb is meg drágább is legyártani.
Ebből ez a klasszikus, mindhárom jó.: http://youtu.be/UaNohte6G_k
A penztarcan kivul mást nem raksz ra,nuku givi ufo meg fekete hengerzsak.
Marad a futon szallitas.
Jah es ronda mint minden ktm.
Hoahh,bitang joszag lesz ez!
http://totalbike.hu/hirek/2016/12/12/rendesen_hergelik_a_ktm_790_duke-ot/
Ott a pontocska.......gondolod?
Csak a mundér becsülete miatt...lehetne jó dolgokat is tervezni, csak a rózsaszín ingesek nem azt "rendelik meg" , és nem azért fizetnek. Meg manapság egy vízforraló 10€-ba kerül. Az előállítási ára ismerve a mai logisztika és kereskedelem árréseit, meg az adóterheket kb ennek harmada...Egy ilyen "megnézem hátha meg lehet javítani" történet előkészülettel, szétcsavarozással, szétpattintgatással , elgurult egy kurva csavar, megkeresem...1.5-2.5 óra ...ha valaki dolgozik (ezzel számolnak) az is nettóban megkeres ennyit, még buktacukrozással is. Továbbá az ilyen tömegtermékeknél nem az a lényeg, hogy könnyen szét lehessen szedni, hanem lehetőleg minél jobban automatizálható legyen, és minél kevesebb műveletben lehessen összeszerelni a alkatrészeket, előszerelt cuccokat. Drágább termékeknél (autók) jut esetleg arra is keret, hogy a virtuális térben lemodellezzék az összeszerelés mellett az egyes főelemek(!) cseréjének lehetőséget is, főleg azért, hogy utána a szervizdoksiba és oktatási anyagba az bekerüljön. Ha láttátok a 3 Dimenziós tervezőprogramot, akkor ott látni, hogy az egyes alkatrészeknek funkcionálisan kell illeszkedni egymáshoz, és nem elsődleges szempont a könnyen javíthatóság, csak a összeszerelés hatásfoka legyen magas.
"Te vadász! Te vadászni jársz ide, vagy szopni?" :D
Mikor ezeket írod eszembe jut a Vadász és a medve című vicc.
Bármikor szerelek szinte bármit, mindig megállapítom, hogy a tervező mérnök egy külön barom állatfaja az evolúciónak (szerelem a vízforralót).
Maxxy!
Csak nem nálad
Nem is kell. Ahogy a művelt albán mondaná: Sic transit gloria mundi
Emelem a tétet..............50 forint..............milyen márka.....................csepegtesd..............
Hogyne lenne!
Palinkafozot epitetek?
Naésakkor a 20 forintos kérdés jön.
Van új motor?
En is teszek az uj motoromra,mar ha lesz rajta lanc.
Nem adom ki a titkot!
Ha böcsületes, akkor comingoutol magától, ha meg nem, akkor a Maxxy
Szuper titkos információ: tavasszal meglátogat egy itteni fórumtárs. A láncolajozó legádázabb közellensége. Lesz nála egy tartály, meg egy mágnesszelep. A többit találjátok ki. Nicket nem árulom el.
Ugy emlekszem,Chamonixba menet kozben.